2012-12-05

3.évad;2.rész

Itt is volnék:)A héten itthon leszek,mert összeszedtem valami vírust szóval holnap tudom hozni az új részt az összes blogomra:)Tudom kicsit vészes a történet,de megígérem,hogy Happy End lesz a vége.


-Menjünk haza.-állt fel és az ajtó felé sétált.Beültem mellé a kocsiba és hazamentünk.Az ajtón belépve pedig robbant a bomba.
-Mikor akartad elmondani?-kérdezte idegesen.
-Nem tudom.
-Mi az,hogy nem tudod?Felfogtad,hogy egy gyerek mekkora felelősség?Te érzed ennek a súlyát?-kiabált rám.
-Zayn ne kiabálj velem kérlek.-kérleltem halkan.
-Ne kiabáljak?Akkor mit csináljak?Örüljek?Örüljek,hogy derékba törted a karrieremet?Mégis mit vártál,hogyan fogok reagálni?Örömtáncot járok vagy mi?
-Ne kiabálj velem légyszíves!-ismételtem magamat.
-Azt csinálok amit akarok!Ha kiabálni akarok,akkor kiabálok.
-Miért nem tudjuk normális emberek módjára megbeszélni?-kérdeztem sírva.
-Mert ezt nem lehet megbeszélni.
-A te hibád is nem csak az enyém!-emeltem fel én is a hangomat.-Ne próbáld meg rám hárítani a felelősséget.A te gyereked is nem csak az enyém.-néztem mélyen a szemébe.
-Én nem fogom fölnevelni.-szólt vissza és bennem egy világ omlott össze.Nem gondolkodtam egy percig sem csak megemeltem a kezem és pofon vágtam,majd felkaptam a kocsikulcsot és elmentem.Egyetlen hely van,ahova mehetnék.Belláékhoz.Leparkoltam a ház előtt,majd az ajtóhoz lépkedtem és becsöngettem.


*Bella szemszöge*

-Kinyitom.-álltam fel a kanapéról és az ajtóhoz siettem Dusty-val a nyomomba.Mikor kinyitottam Emma meggyötört arcával találkoztam.-Istenem mi történt?-húztam be a házba.Levette a kabátját,majd berángattam a nappaliba és leültettem a kanapéra.
-Szia Emma.-köszönt neki Harry.-Mi történt?
-Én én összevesztem Zayn-nel és...
-Várj felviszem Lux-ot és utána visszajövök.-kapta föl a kislányt a kezébe és felment vele az emeletre és pár perc múlva már lent is volt.-Oké mi történt?
-Hát ma megtudtm,hogy terhes vagyok és nem akartam még elmondani neki,de bevitt a kórházba és ott megtudta és mikor hazamentünk kiabált velem és azt mondta,hogy nem fogja felnevelni a gyereket és én megütöttem és hát tömören ennyi.-fejezte be és zokogva vállamra borult.
-Nem gondolta komolyan,csak váratlanul történt ez az egész.Te meg jól tetted,hogy megütötted hátha észhez tér.-mondtam és közbe hátát simogattam.-Ma itt alszol nállunk.-jelentettem ki.
-De nem akarok zavarni
-Nem fogsz zavarni.-mosolyogtam rá és a kezébe nyomtam el törölközőt meg egy pizsamát.
-Köszönök,mindent.-ölet át,majd besétált a fürdőbe.
-Még mindíg nem tudom elhinni,hogy Zayn így kiakadt.-ültem le Harry mellé.-Te hogy reagálnál rá,ha én terhes lennék?-néztem rá nagy szemekkel.
-Szerintem örülnék.-csókolt meg.Miután Emma kijött a fürdőből én is lezuhanyoztam,majd mindannyian álomra hajtottuk fejünket.


*Dina szemszöge*

-Nem hiszem el ezek mindenhol ott vannak?-kelt ki magából Niall az étterembe érve.
-Nyugodj meg,ez a munkájuk.-simítottam végig karján.-Ne foglalkozzunk most velük.-mosolyogtam rá.
-Miért vagy ilyen tökéletes?-karolta át a derekam és maga felé fordított.
-Nem vagyok tökéletes.-pusziltam meg és leültünk egy asztalhoz.Niall szokás szerint egy heti adagot rendelt,amit 10 perc alatt befalt,míg én 10 perc alatt sem ettem meg a salátámat.
-Miért eszel ilyen lassan?-nézett rám tengerkék szemeivel.
-Miért eszel ilyen gyorsan?-kérdeztem vissza,mire mindketten elnevettük magunkat.



Úgy tűnik Niall Horan és magyar barátnője Kovács Edina nagyon boldogok együtt.Tegnap egy étterem előtt kapták lencsevégre a fiatal párocskát.Értesüléseink szerint a barátnők is a fiúkkal tartanak Amerikába,ugyanis a brit fiúbanda december 3-án koncertet ad a Madison Square Garden-ben,ahol a Go1Den Ticket gyertesek is részt vesznek majd.A barátnőik mellett ott lesz többek között a fiúk családja és közeli barátaik.További hírekkel 8 órakkor jelentkezünk.


-Mikor indulunk New York-ba?-kérdeztem Niall-től a kocsiban ülve.
-3 nap múlva.Ismered  a magyar nyertest?
-Hát hallottam róla és nem tudom mit mondhatnék.
-Olyan rossz?
-Maradjunk annyiban,hogy az ausztrál nyertes a legaranyosabb.
-Szia Zayn.-szólt bele a telefonjába.
-Ne telefonálj már!Az útra figyelj!-szóltam rá,de ő csak leintett.
-Micsoda?Te nosmális vagy?Hogy lehetsz ekkora balfasz?Istenem.Reménytelen vagy.Nem nem én nem ellened vagyo,hanem az ellen amit tettél.Tudod jól,hogy rosszúl döntöttél.Fogadd el és kérj tőle bocsánatot.-tette le a telefont.
-Mi volt?-kérdeztem,de már nem hallottam a választ a fék csikorgásától és a szembe jövő kamion hangos dudálásától...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése