2012-12-11

3.évad;3.fejezet:I Can Love You More Than This

Tudom késtem,de itt vagyok és hát lesz egy kis/nagy csavar a történetben.Nem így terveztem,de nem ha ezt nem tettem volna meg elég unalmas lenne az így is unalmas történet.Na mind1 :)


-SUPERMAAAAAAAAAAN!-rontott be valaki a szobába én pedig ijedtemben leestem az ágyról.
-Louis William Tomlinson!Mégis hogy a fenébe képzeled ezt?-tápászkodtam föl és az említett szuperhősre néztem.
-Sajnálom Bella.nézett rám bociszemekkel.-Eleanor üzeni,hogy öltözz fel,mert elmentek vásárolni.Kell neki új ruha a koncertre.-mosolygott és kirobogott a szobából.Milyen koncertre?Hol vagyok?Az ablakhoz léptem és elhúztam a függönyt.
-Mit keresek én New York-ban?.hűledeztem,majd a telefonomért nyúltam.-Micsoda?-kiáltottam fel a dátum láttán.2012.12.01.-Ez lehetetlen.
-Mi lehetetlen?-lépett be Harry és egy csókot nyomott a számra.
-Hogy kerülünk ide?És miért vagyis mi?Nem értek semmit.-hadováltam össze-vissza.
-2 nap múlva lesz a Madison Square Garden-beli koncertünk.Azért vagyunk most itt.Vagy elfelejtetted?-nevetett fel és magához húzott.
-És a gyűrűm?-néztem kezemre.
-Milyen gyűrű?Nem volt rajtad ékszer,amikor megérkeztünk.Bella mi van veled?-nézett rám aggódóan.

-Nem nincsen semmi.Jól vagyok.-mosolyogtam rá.-Megyek felöltözök.Eleanor-ra elmegyünk vásárolni.-indultam el a bőröndömhöz.Kikaptam egy farmert meg egy csíkos felsőt és besétáltam vele a fürdőbe.Letusoltam és megfésültem a hajam meg feltettem egy kis sminket.Kiléptem a fürdőből és már csengettek is.Felkaptam egy csizmát meg a barna kabátomat és El-lel nyakunkba vettük a várost.

-Kérdezhetek valamit?-szólaltam meg,amikor beültünk egy kis kávézóba.
-Persze.-mosolygott rám.
-Szóval lehet,hogy hülyeség,de tegnap én még a kórházba siettem,mert Niall-nek és Dinának balesete volt és Emma terhes volt és összeveszett Zayn-nel és én meg Harry felesége voltam és Lux-ra vigyáztunk és és most meg itt vagyunk New York-ban és semmit sem értek.
-Lehet,hogy csak álmodtad.-mosolygott rám kedvesen El.
-3 napig álmodtam?Nem hinném.Kezdek megőrülni.-nevettem fel.
-Amíg nem vagy olyan,mint Louis,addig ne nevezd magad őrültnek.-kortyolt bele a kávéjába.A kávézás után hatalmas szatyrokkal indultunk vissza a szállodába.Ledobtam a cuccokat és átrohantam Emmához.
-Zayn öhm minden rendben?-kérdeztem tőle mikor ajtót nyitott.
-Igen.Miért?Történt valami?-kérdezte.
-Ja nem semmi,csak...Nem fontos.-feleltem zavartan,majd Dináékhoz indultam,de ott is ugyanazt a választ kaptam:Igen minden rendben van.Mert?
-Ez egyre furcsább és furcsább.-mondtam magamba és elővettem a lap-topomat.Felmentem twitterre,ahol követőim száma ismét megnőtt,majd csicseregtem egyet.
@Bella_Davis:Én ezt már komolyan nem értem:S #összezavarodott
Pár perc múlva pedg már jöttek is a kétségbeesett kérdések és válaszok.Mindenkit megnyugtattam,hogy semmi komoly nincsen,amikor megláttam egy képet,amin két bizonyos személy volt.A kép láttán szívem összeszorult és a levegőt is nehezebben vettem.Könnyein patakként kezdtek csorogni szememből,majd hangos zokogásban törtem ki.Kikapcsoltam a gépet és fejemet a párnára hajtva zokogtam.10 vagy 20 perc múlva zokogásom enyhülni kezdett,majd abba is maradt.Kimásztam az ágyból és a fürdőbe mentem.Belenéztem a tükörbe és egy kisírt szemű,szétfolyt sminkű lány nézett rám vissza.Megmostam az arcom és visszamentem a szobába.Lefeküdtem az ágyra és csak néztem ki a fejemből,amikor nyílt az ajtó és Harry lépett be rajta mosolyogva.
-Szia kicsim-jött oda,de én eltoltam magmtól.Összeszavarodva nézett rám.-Mi a baj?Történ valami?-kérdezte.
-Miért tetted ezt Harry?-kérdeztem és éreztem,hogy szemembe újra könny szökik.
-De miről beszélsz?
-Tudod te azt jól!
-De mi csak barátok vagyunk Taylor-ral.Nincsen semmi köztünk.
-Barátok?Azért mentél el vele az állatkertbe igaz?
-Téged akartalak elvinni,de te elmenélt El-lel és...
-Csak egy szavadba került volna és lemondom El-t,ezt ő is megértette volna.Harry te nem akartál velem lenni.Én ezt megértem csak szóltál volna úgy 1 évvel korábban.
-Micsoda?-kelt ki magából.-Ha te ezt így gondolod,akkor nincs értelme,hogy itt maradjak.-kiabálta és elkezdte összepakolni a bőröndjét.
-Igen menj a kis country ribancodhoz.Te még nem voltál meg neki,majd most téged is fölírhat a dicsőség listájára.-kiabáltam utána.
-Mi ez a kiabálás?-jött be a szobába Emma.
-Semmi csak...-nem bírtam befejezni,mert újra zokogni kezdtem.Emma odarohant hozzám és magához húzott és a hátamat kezdte el simogatni.-Meg...meg...csalt...Taylor-ral
-Lautnerrel?-kérdezte barátnőm.
-Nem te idióta!Swift-tel.-mondtam.
-Óóó...hát nem fog sokáig tartani.
-Ez engem nem boldogít.Kihasználja és ez fáj,mert...
-Cause i can love you more than this.-énekelte el a mondatom befejező részét.
-Igen valahogy így.-nevettem fel keserűen.
-Na menj lefeküdni.A koncertre el fogsz jönni,ha ott lesz az a pics,ha nem.Nincs kifogás!-utasított barátnőm,majd ott hagyott.Letusoltam,majd befeküdtem a puha ágyba és megpróbáltam elaludni.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése