2012-12-25

3.Évad;5.Fejezet-Minden rendbe jön vagy mégsem?


Reggel Harry horkolására keltem.Nem szokott horkolni,de meg van fázva a drágám és nem hajlandó bevenni a gyógyszereit.Mivel visszaaludni már nem tudtam,fölkeltem és kisétáltam a konyhába.Főztem egy bögre kávét és leültem az asztalhoz.Néztem a gőzölgő fekete löttyöt és gondolkodni kezdtem.Most megbocsájtottam meg neki,de mi lesz,ha megint megteszi?Miért nem tudok rá haragudni?Miért bocsájtottam meg neki ilyen könnyen?Kérdések ezrei kavarogtak a fejemben,de választ egyre sem találtam,mert minden választ elnyomott egyetlen szó:Szeretem.Szeretem minden egyes porcikáját.Szeretem a mosolyát,a mély rekedtes hangját,szeretem ahogy rám néz és ahogy hozzám ér.Szeretem göndör haját,ami mindig puha és selymes.Szeretem émelyítő illatát,melytől elgyengülök.Szeretem ŐT.Megismertem azt az oldalát,amelyet más nem.Én nem a popsztár Harry-t ismerem,én csak az átlagos angol Harry-t,aki mindig mosolyog.Egyszer már elveszítettem,nem történhet meg ismét.Amikor elmentem London-ból majd beleőrültem,hogy nem láthatom,hogy nem érinthetem,hogy nem hallhatom hangját.Próbáltam elfelejteni,de még a csapból is ők folytak.Akkor azt hittem,hogy boldog vagyok.Victoria's Secret modell voltam és még az éves divat show-n is felléphettem,de mikor felkértek,hogy szerepeljek az Olimpián,akkor rájöttem,hogy nekem ennyi nem elég a boldogsághoz.Nekem Ő kell,hogy boldog lehessek.Szükségem van rá.És amikor megpillantottam a szomszéd ház erkélyén minden emlék előtört belőlem.Át akartam rohanni és csak csókolni,de az eszem nem ezt súgta és valamiért arra a kevés eszemre hallgattam,nem pedig a szívemre.Majd amikor az arénában megint találkoztunk és ott állt tőlem pár centire azt hittem,hogy újra boldog lehetek,de minden összedőlt,amikor veszekedni kezdett velem,majd otthagyott.Aztán Emma és Dina meg a fiúk lelket öntöttek belém és átmentem Hozzá.Amikor az a szőke liba ajtót nyitott megfordult a fejemben,hogy inkább hazamegyek,de nem tettem meg.Nem tettem,mert beszélnem kellett Vele,így arrébb tessékeltem a szőkét és beléptem a házba,a házunkba.Mikor megjelent a lépcsőn egy szál boxerben meg kellett állnom,hogy ott helyben ne teperjem le.Rengeteget változott.Magasabb és izmosabb lett és talán még a haja is megnőtt egy kicsit.Elküldte a szőke lányt,majd beszélgettünk.Elmondtam neki,hogy miért mentem el és amikor nem válaszolt,jobbnak láttam elmenni,de ő megfogta a kezem és emlékeztetett rá,hogy mi tulajdonképpen nem is szakítottunk,majd megcsókolt.Még mindig érzem csókja édes ízét ajkaimon.Visszaköltöztem hozzá és minden jól ment.Az életem újra egy tündérmese volt,de aztán jött Taylor és mindent tönkre tett és most itt ülök kételyek között.Vajon jól tettem-e,hogy megbocsájtottam neki?Vajon...
-Jó reggelt angyalom!Min töröd azt az okos buksidat?-ölelt át hátulról Harry félbeszakítva gondolat menetemet.
-Azon,hogy mit veszek Ben-nek karácsonyra.-jutott eszembe egy hülye kifogás,ami nem is volt annyira hülyeség,mert nemsokára itt a karácsony és nincs ajándékötletem.Meg azt sem tudom,hogy hol fogom tölteni.Harry el akar vinni Holmes Chapell-be,de Ben-nel is találkoznom kéne és az ünnepeket együtt szeretnénk tölteni.
-Majd együtt elmegyünk bevásárolni.-puszilt nyakamba és kikapta a már hideg kávét a kezemből,majd belekortyolt.Bólintottam,majd visszamentem a szobába és lehuppantam az ágyra.Felkerestem telefonomat és tárcsáztam Ben számát.
-Szia hugi!-szólt bele vidáman.
-Szia Ben!
-Mit szeretne a kishölgy?-kérdezte és éreztem a hangján,hogy mosolyog.
-Merre leszel az ünnepekkor?-kérdeztem tőle.
-Hát Kim szüleihez megyünk.
-Értem.
-Te hol leszel?
-Holmes Chapell-be.
-Micsoda?Na ne!-kiabált a telefonba.
-Mi a baj?-ijedtem meg.
-Kim szülei is ott laknak!
-Akkor találkozhatunk!
-Kiiiiiiim.-ordította el magát én pedig majdnem megsüketületm.-Igen és igen és a hugom pasijának is ott laknak a szülei és aha Harry-nek,az király,végre bemutathatlak neki!-mondta,gondolom Kim-nek.-Majd még tárgyalunk erről Isabella,most sajnálatos módon mennem kell dolgozni.Viszont hallásra.-köszönt el.
-Majd hívjon kedves Benjamin!Viszhall.-tettem le a telefont nevetve.Leraktam az ágyra,majd valami normális ruha után kezdtem el kutatni.Végül egy fehér póló mellett döntöttem,amit egy fekete nadrágba tűrtem bele és rávettem egy rozsdaszínű szövetkabátot.Felvettem egy csizmát és kezembe kaptam a telefonom,majd a már felöltözött Harry mellé léptem és kézen fogva kiléptünk a szobánkból.Beszálltunk a liftbe,majd mikor leértünk,fogtunk egy taxit és a pláza felé siettünk.Kifizettük a taxit és bementünk a hatalmas épületbe.Az első boltban megtaláltam Emma és Dina,valamint Ben ajándékát és vettem egy kis apróságot Kim-nek is.A fiúknak is vettem pár dolgot,majd apának is kerestem valami hozzá illőt,végül már csak Harry maradt.Elküldtem,hogy nézzen ajándékot a szüleinek,addig én bementem egy kis ajándék üzletbe és megtaláltam a tökéletes ajándékot.Kifizettem,majd a szatyorral a kezemben elindultam megkeresni Harry-t.
-Indulhatunk?-kérdezte és kivette a szatyrokat a kezemből.
-Igen,de álljunk meg a Nando's-nál,mert éhen halok.-néztem rá bociszemekkel.
-Jó,de akkor vinni kell a többieknek is.-indult el kifelé.Persze a fotósok rögtön letámadtak minket,de Harry kézen ragadott és a Nando's felé kezdett el húzni.Az étterembe érve rendeltünk egy hadseregnyi kaját,majd plusz 4 szatyorral távoztunk onnan.Beszálltunk egy taxiba és visszamentünk a szállodába.
-Kajaaaaa!-ordította el magát Harry amint felértünk az emeletre.Hangos dübörgés,majd ajtónyitódások és a többiek már ott is álltak a kajájukra várva.
-Éhes éhes éhes éhes!-nyivákolt Niall és a Harry kezében lévő szatyor felé nyúlt,de ő elhúzta azt.
-Hogy mondod szépen?
-Harry add ide azt a rohadt kaját,mert kidobom az összes samponodat!-kiabálta Niall és barátom rögtön odaadta a kért ételt.-Máris jobb.-mosolygott.Mindenkinek odaadtuk a csirkét vagy salátát tartalmazó dobozt,majd mindenki visszavonult a saját szobájába.Harry-vel befeküdtünk az ágyba,majd bekapcsoltuk a TV-t.

Harry Styles és Isabella Davis újra együtt?Nagyon úgy tűnik,ugyanis a rajongók által Barry-nek nevezett páros New York egyik plázájában vásárolgatott karácsonyi ajándékokat,majd a vásárlás után kéz a kézben távoztak és tértek be egy Nando's-ba,ahonnan étellel felpakolva ültek be egy taxiba.Jó őket újra együtt látni,de vajon mit gondol erről Swift kisasszony.Hát a directionereket nem izgatja.Georga Adams-et hallották.További szép napot.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése