2012-12-15

3.Évad;4.Fejezet-A fájdalom felemészt





Másnap reggel a konyhában ülve gondolkoztam rajtam és Harry-n.Fájt őt mással látni,fájt,hogy nem engem ölel át.Hiányzott.Nagyon hiányzott,de megfogadtam Emma tanácsát és készülődni kezdtem az estére.Elmentem lezuhanyoztam,majd megmostam a hajam.Leültem a bőröndöm elé és kerestem valami ruhát,ugyanis az El-lel vettet nem találtam ide valónak.
Hajamat begöndörítettem és hagytam vállamra omlani,majd feltettem egy halvány sminket és leültem az ágyra.Kapcsolgattam a csatornák között,amikor megpillantottam Harry-t,amint abból a hotelből lép ki,amelyben Taylor szállt meg.A szívem össze szorult és hatalmas gombócot éreztem a torkomban.Megcsalt.Nem csak egy kis séta volt a tegnapi.Nála aludt és biztos,hogy nem csak beszélgettek és kártyáztak.Hogy tehette ezt?Miért kellett ezt tennie?A fájdalom a képek láttán szinte felemésztett.Szívem ketté tört én pedig zokogni kezdtem.És én elhittem,hogy szeret,hogy bármit megtenne értem.Hogy dőlhettem be neki?Ránéztem a telefonomra.Már 20 perce elkezdődött a koncert.Nem tudom miért,de felkaptam a táskámat és fogtam egy taxit,majd a Madison Square Garden felé vettem az irányt.Kifizettem a taxit és írtam El-nek,hogy itt vagyok.Azt írta,hogy menjek be a nagy ajtón,mert az őrök tudják,hogy ki vagyok és majd hátul eljövök.Követtem az utasításait és az őrök tényleg beengedtek.Bementem a másik kapun is,de El csúnyán átvert,ugyanis a kapun belépve a rajongók között találtam magam,akik rögtön rám néztek és sikítani kezdtek.A színpadon éneklő összes fiú felém kapta a fejét,de mit sem törődve velem énekelték tovább a Kiss You-t.Harry még mindig engem bámult,majd elkapta rólam a tekintetét és eltűnt a színpadról.Hirtelen Paul termett mellettem és a kordon mögé kezdett húzni.Volt egy kis elkerített rész a színpad és a rajongók között és oda húzott be.Harry még mindig sehol sem volt pedig a számnak mindjárt vége és az övé az utolsó sor.
-Hol van Harry?-kérdeztem Pault.
-Ez az átkozott gyerek.-fogta a fejét.A rajongók sikítása felerősödött én pedig megfordultam,de bár ne tettem volna.Harry arca vészesen közel volt enyémhez,lélegzete csiklandozta arcomat.Éreztem bódító illatát.
-And let me kiss you.-énekelte az utolsó sort szemembe nézve,majd azt a kis távolságot is megszüntette köztünk és megcsókolt.Már nem hallottam semmit.A rajongók sikítozása elhalkult és csak ketten voltunk.Ő és én.Ajka lágyan simogatta enyémet,majd ajkaim szétnyíltak,nyelve pedig utat tört magának.Karjaimat nyaka köré fontam és közelebb húztam magamhoz.Csókja édes volt mint mindíg.Tele volt érzelemmel és megbánással.Levegő hiány miatt elváltunk egymástól és mélyen Harry szemébe néztem.Abba a smaragd szempárba,amelytől mindíg elgyengülök.
-Bella én szeretlek.Sajnálom.Hiba volt amit tettem,de nekem nem jelentette semmit.
-Hogy micsoda?-hallottam meg Taylor irritáló hangját.-Neked nem jelentett semmit?Neked nem jelentettem semmit?Egy hülye idióta vagy Harry Styles!Utállak!
-Mind a 13 pasidnak is ezt mondtad?-kérdezte Harry gúnyosan én pedig halkan felkuncogtam.Taylor arca egyre vörösebbé változott,majd sértődötten elviharzott.
-Oké,akkor most egy kis szünetet tartunk.Bocsi srácok addig is itt van pár személyes videó.-mondta a mikrofonba Liam.Harry kézen ragadott és az öltöző felé kezdett el húzni.Bezárta utánunk az ajtót,majd a falnak nyomott és csókolni kezdett.Először csak lágyan,majd egyre hevesebben.Megfogtam pólója alját és leráncigáltam róla,mialatt ő áttért kulccsontom csókolására.Nem sokkal később már csak fehérneműben voltunk mind a ketten.Halkan felnyögtem,mialatt nyelve végig járta testem minden egyes szegletét.Ismét csak ketten voltunk.Nem törődtünk a külvilággal,se azzal,hogy már rég a színpadon kéne lennie.Alhasam bizseregni kezdett,Harry háta ívbe feszült és egyszerre adtuk át magunkat a gyönyör csodálatos érzésének.Lihegve dőltem Harry mellkasára és ujjammal apró köröket kezdtem el rá rajzolgatni.
-Harry gyere már!-kiabált be az ajtón Louis.Mind a ketten felpattantunk és elkezdtünk öltözni.Harry vissza rohant a színpadra én pedig barátnőim mellé lépkedtem.
-Mondtam,hogy gyere el.-mosolygott El.-Na mi volt?Megbeszéltétek?
-Hát igen és lehet,hogy többet kéne veszekednünk.-mondtam sejtelmesen.
-Én mondtam,hogy a békülős szexek a legjobbak!-mondta Emma diadal ittasan.És igaza is volt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése