2012-07-02

27.Fejezet

Mikor megérkeztünk a stadionba elindultunk a páholy felé.Elfoglaltuk a helyünket és nem sokkal később már jöttek is a játékosok.Először az ír himnusz hangzott el,majd a spanyol.Körbenéztem,látok-e ismerős arcot,majd tekintetem megakadt David Villa-n,aki sérülés miatt maradt ki a keretből.Pár székkel arrébb megtaláltam Xabi Alonso feleségét Nagore-t és a kicsiket Jontxu-t és  Ane-t.Mellettük megpillantottam Ramos újdonsült barátnőjét,Arbeloa feleségét és kislányát és persze Torres feleségét és gyerekeit Leo-t és Nora-t.
-Mindjárt jövök.-szóltam a fiúknak,akik csak intettek egyet.Felálltam és lassú,de biztos léptekkel elindultam Nagore felé.
-Bella szia hogy vagy?-kérdezte miután leültem.
-Nagyon jól köszönöm.-mondtam mosolyogva és a kis Ane már meg is támadott és fölmászott az ölembe.-Ti hogy vagytok?-kérdeztem és közbe ügyeltem,hogy a kicsi le ne essen az ölemből.
-Nagyon jól köszönjük,bár a kicsiket nem igazán köti le a meccs.-és amint ezt kimondta Xabi Alonso-t felrúgták.
-Papa!-kiáltotta a kicsi Ane,mire mindenki elnevette magát.A bíró kiosztotta az első sárgát az íreknek és jöhetett a szabadrúgás,amit persze Xabi lőtt.Mindenki nagyon izgult,de az eslő félidőben sajnos nem született gól.A félidő után elköszöntem és visszamentem a fiúkhoz.Kata és Anna tiszta extázisban voltak,hogy végre hullámozhatnak és énekelhetnek,mire fölvilágosítottam őket,hogy itt nem kéne énekelni.Leültem Harry mellé,ő pedig átölelt.A többiek lementek a mosdóba és kaját venni(milyen meglepő).
-Csodálatos vagy!-mondta Harry.
-Ezt meg,hogy érted?
-Hát először azt hittem,hogy nem tudnánk felnevelni egy kisbabát,de láttam,hogy hogyan viselkedtél Xabi kislányával és minden kétkedésem elszállt.Bár magamban még most sem bízom,de benned igen.-mosolygott édesen.
-Ezért vagyok csodálatos?-kérdeztem már én is mosolyogva.
-Nem,te alapból csodálatos vagy!-mondta és megcsókolt.
-Nemáár még itt is!Srácok fogjátok vissza magatokat!-mondta,az időközben megérkező Zayn.
-Harry te megcsalsz?Rendben köztünk mindennek vége!-mondta sértődötten Louis,mire mindenki elröhögte magát.A második félidő már izgalmasabb volt és a végén a spanyolok nyertek,de az írek már így is-úgy is kiestek volna.Kata,Anna és én egész úton tomboltunk,ellenben Niall-lal,aki szomorkodott,de miután adtam neki egy zsacskó perecet,megbékélt.Hát így telt a repülőút.Louis fölébresztette az utasokat,ugyanis szerinte Kevin a galamb eljött velünk a meccsre,de elhagytuk és vissza kell mennünk érte.Niall csak evett,Liam és Zayn aludtak,Harry-vel filmet néztünk,mint ahogy Anna és Kata.Leszállva a gépről úgy döntöttem,hogy bemegyek a kórházba Rolihoz.Bementem,de a nővér azt mondta,hogy már hazaengedték,de a szülei úgy döntöttek,hogy elköltöznek innen Németországba.Miután kiértem a kórházból,megpróbáltam felhívni Dávidot,de nem vette föl.Mély levegőt vettem és tárcsáztam Tomi számát.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése