2012-07-01

26.Fejezet

Mikor megfordultam azonnal odarohantam az autóhoz és megkérdeztem a sofőrt,hogy minden rendben van-e.
-Azonnal hívj mentőt!-mondta idegesen.Tárcsáztam a mentőket,elmondtam merre vagyok és mi történt.Mivel még mindíg nem tudtam kit ütöttek el,odaléptem és megnéztem.Félhomály volt,de azt az arcot bárhol felismerem.
-Roli.-mondtam már sírva.-Ne Roli ne!-kiáltoztam,de valaki hátulról megragadott és elráncigált onnan.Letett a földre és elém lépett.
-Harry miért jöttél utánam?
-Talán azért,hogy visszavigyelek a házba.Nem szerencsés ilyenkor sétálgatni egyedül!-oktatott ki,de nem foglalkoztam vele.Megérkezett a mentő én pedig visszarohantam.Épp a hordágyra tették föl,amikor odaértem.
-Ugye jobban lesz?-kérdeztem aggódva
-Rengeteg zúzódása van és a bordája is eltört.Mindent tőlünk telhetőt megteszünk.-mondta azzal beszállt a kocsiba.Harry megfogta a kezem és visszamentünk a házba.Fölszaladtam a hálóba és lefeküdtem az ágyra.
-Meg fog halni!-ordítottam sírva.-Ez az én hibám!Ha nem veszek össze vele,akkor ez nem történik meg!
-Bella nyugodj meg!Nem hibáztathatod magad!
-Te is magadat hibáztattad az előbb!
-Tudom és sajnálom,de annyira ki vagyok bukva.
-Nem hibáztatlak ás sosem haragudnák rád,mert szeretlek.
-Én is szeretlek Bella,de most már aludnod kéne!-mosolygott.Lefeküdtem és betakaróztam.Harry lefeküdt mellém és halk szuszogása álomba ejtett.




-Jeeeeee Írorszááááááággg!!!!-rontott be a szobába Niall.
-Mi a szar?Niall te barom ezt miért kellett?-szidta le szegényt Harry.
-Hát ma lesz a Spanyolország-Írország Eb csoportmeccs és megígérted,hogy elmegyünk.Ráadásul Bella is biztos megy a keresztapjához.-nézett rám könyörögve.
-Öhm igen terveztem,hogy elmegyek.Itt van  a jegy is.-vettem elő a fiókból.Mázli,hogy Iker küldött jegyet az összes spanyol meccsre.
-Jó akkor elmegyünk.Mikor indul a gép?
-1 óra múlva.
-Mi?-szinte egyszerre ugrottunk ki az ágyból és kezdtünk el öltözködni.Rekord idő alatt készen lettünk és lementünk a földszintre.Beszálltunk egy taxiba és elindultunk a reptérre.Niall nagyon izgatott volt,pedig az írek ígyis-ugyis kiesnek ma,ha nyernek,ha nem.Én viszont láthatom Ikert és Sarat.Mosolyogva indultam el a terminál felé,amikor kiáltozásokat hallottam.
-Bella,Bella várj már!Mit képzelsz,hogy minket itt hagysz?-érkezett meg elém Anna és Kata.
-Én dehogy!Rolival mi van?Tudtok róla valamit?
-Nem még nem,csak annyit hogy súlyos az állapota.
Megkérjük a Gdansk-i járat utasait,fáradjanak a beszállópulthoz.
-Indulááás!-kiáltotta Niall és elrohant a pult irányába.Miután mindenki becsekkolt,elfoglaltuk a helyünket az első osztályon.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése