2012-07-26

30.Fejezet

-Bella mi az?Mondd már mi van benne?-türelmetlenkedett Harry.Nagy levegőt vettem és elkezdtem felolvasni a levelet.
-Kedves Isabella Grace Davis és Harold Edward Milward Styles!-a Milward-ot már nevetve mondtam,mire Harry csak egy nyelvnyújtással válaszolt.-Sok szeretettel meghívom önöket a szombat délután 2 órakkor kezdődő Kerty-Partym-ra.Megjelenés:az alkalomhoz és etiketthez illő öltözékben,kalap nem kötelező.Üdvözlettel:II.Erzsébet,anglia királynője.-az utolsó mondatot tágra nyílt szemekkel olvastam.Összehajtottam a levelet és Harry-re néztem.Az álla majdnem a padlót verdeste meglepettségében.
-Ez most komoly?A királynő meghívott minket egy Kerty-party-ra!
-Mi az hogy megfelelő öltözet?Az mit takar?-kérdeztem.
-Maximum 2 centivel a térd fölé érő szoknya,fedett vállú felső rész,közepes mértetű magassarkú cipő és kalap,de ahogy hallottam az most nem kötelező.-jött be mosolyogva Bertha.
-És nekem?-kérdezte Harry.
-Önnek csak a természetes elegáns megjelenés.Öltöny és társaik.
-Akkor indulhatunk öltönyt venni!-kiáltott fel Harry és már a kocsi mellett állt.Rendbe szedtem magam és beültem mellé az anyós ülésre.
-Ha már itt vagyunk,akkor nekem is veszünk ruhát!-mondtam mosolyogva.Megérkeztünk egy La Elegante nevű boltba és bementünk.Az eladó hölgy rögtön oda is jött hozzánk és köszöntött minket.
-Jónapot kívánok,miben segíthetek?
-Hát én egy öltönyt szeretnék venni,a barátnőm meg valami ruhát.-mondta Harry,mire a nő egy olyan tipikus "You don't say" fejet vágott hozzá.

-Rendben akkor ön uram jöjjön velem keresünk magának egy öltönyt.Hölgyem őn nézzen szét és ami megtetszik önnek,próbálja fel.-eröltetett egy nem túl őszínte mosolyt az arcára a nő és elrángatta Harry-t a férfi részlegre.Én elindultam a ruharengetegbe és megakadt a szemem egy egyszerű fehér ruhán és éreztem,hogy ez kell nekem.Levettem a fogasról és már vittem is a pénztárhor.Odaadtam a pénztáros nőnek és kifizettem,majd megkerestem Harry-t.Épp befejezte a próbát,amikor odaértem.
-Na találtál ruhát?-kérdezte.
-Ühüm-mondtam és meglengettem előtte a szatyrot.
-Na akkor mehetünk is.És soha többet ne jöjjünk ide!Majd elkérem Paul esküvői öltönyét.-mondta és kiráncigált az üzletből.
-Mi történt?-kérdeztem nevetve.
-Ez a nő egyszerűen idegesítő.Vagy húsz féle öltönyt próbáltatott fel velem,de én az 5.után megmondtam neki,hogy megyek és nem kell az öltöny,mire megsértődött és elviharzott.És akkor jöttél te,a megmentőm!-mondta és megcsókolt.
-Superwoman is here!-kiáltottam el magam nevetve.
-Na gyere Superwoman,menjünk haza.-mondta és beült a kocsiba.Beültem mellé és elindultunk haza.Mikor megérkeztünk Harry szólt,hogy elmegy Paul-hoz az öltönyért,de nemsokára itthon lesz.Én fölmentem a szobába és fölakasztottam a ruhámat.Lementem a nappaliba és leültem a kanapéra.Vagyis csak akartam,ugyanis amikor leültem egy hangos nyekkenés hallottam meg és amikor felálltam észrevettem szegény Molly meggyötört arcát.
-Bocsi cica,nem akartam,ugye nem haragszol?-ültem le a macska mellé,aki azonnal az ölembe mászott és dorombolni kezdett.-Egy szót se Harry-nek!-nevettem a saját hülyeségemen.Mintha ez a macska bármit is elárulna neki.Nem sokkal később Harry is megérkezett és lehuppant mellém a kanapéra.Molly rögtön átmászott az ölébe és halkan dorombolt.
-Na elhoztad az öltönyt?-kérdeztem miután fölmentünk a hálószobába.
-Ühüm.-bólintott.-De engem most nem az öltöny izgat!-nézett rám egy kaján mosollyal az arcán.
-Szóval téged még az a hülye eladó se tudott lefárasztani?-nevettem fel.Harry ledöntött az ágyra és a nyakamat kezdte el csókolgatni,de épp úgy,mint tegnap,ma is megzavartak minket.A gépem hangos pittyegésére kaptam fel a fejem és láttam,hogy van egy bejövő videóhívásom skype-on.
-Nem fontos!-tolta arrébb a gépet Harry.
-De az!-toltam el magamtól és az ölembe vettem gépemet.Megígazítottam a hajam és a pólóm és fogadtam a hívást.Betöltődött a kamera és ott csücsüt előtte drága keresztapukám és a menyasszonya Sara.
-Szia hercegnő!-integetett a kamerába.
-Sziasztok!-köszöntem mosolyogva.
-Igazából nekem sietnem kell,Sara szeretne veled beszélni,az esküvőről szóval én már nem is zavarok!-köszönt el és elment.Ketten maradtunk Sara-val,ja meg Harry.
-Szóval hogy álltok az esküvővel?-kérdeztem izgatottan.
-Hát már minden készen van és csak annyi maradt,hogy kiválasszam a koszorúslányokat és az egyik te lennél.-nézett rám nagy szemekkel.
-Ööö hát nem is tudom.Szerintem találtok nállam fontosabb embert is,aki biztos jobb koszorús lány lesz,mint én.-mosolyogtam zavartan.
-Értem hát akkor majd az unokahúgom lesz helyetted.Ő úgyis mindíg koszorúslány akart lenni.-nevetett.-Hát tömören csak ennyi,nekem sietnem kell egy interjúra.Jövőhéten találkozunk!-mosolygott,majd megszakadt a videóhívás.
-Wow!Pörgős família ez!-nevetett Harry.
-Spanyolok...-nevettem én is.BASSZUS az esküvő jövőhéten lesz!-hasított belém a felismerés
-És?
-És még nincs se ruhám,se nászajándékunk!-idegeskedtem.
-Bella drágám nyugodj meg!Időnk,mint a tenger,meg ruhád is.-nyugtatott meg Harry.-Ja és holnap megyünk Holms Chapell-be.-adott egy puszit arcomra.
-Misoda?Szólhattál volna hamarabb is!-korholtam le.
-Én is ma tudtam meg!Anya nemrég hívott,hogy meg akar ismerni.-mondta és elindult a fürdőszoba felé,de időközben csöngettek.
-Majd én nyitom.-mondtam és lerohantam ajtót nyitni.Kinyitottam és ott állt Emma kisírt szemekkel,lefolyt sminkkel,bőrig ázva.-Úristen Emma mi történt?-ültettem le a kanapéra.
-Zayn...megcsalt.-mondta zokogva.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése