2012-07-05

28.Fejezet

-Halló?-szólt bele Tomi.
-Szia Tomi,Bella vagyok!
-Bella?Szia!Gondolom Roli miatt hívsz.
-Öhm,hát igen.Csak szeretném megtudni,hogy miért költöztek el és nekem miért nem szólt.
-Nekem azt mondta az anyukája,hogy új munkát kapott és ezért költöznek.És azért nem szólt,mert nem akarta,hogy marasztald.Ő se akart már itt maradni Bella.Mi se tehettünk semmit.
-Értem,hát köszi,hogy elmondtad.
-Nagyon szívesen tettem,hisz barátok vagyunk,vagy nem?
-De azok vagyunk.-mondtam,de Harry kiszólt a kocsiból,hogy indulnunk kéne.-Bocsi,de most le kell tennem.Még egyszer köszi,hogy ezt elmondtad.Szia!-köszöntem el és letettem a telefont,majd beszálltam a kocsiba.Hazamentünk,de Ben megint nem volt otthon,de biztos,hogy nem dolgozott,mert csak szerdán és pénteken éjszakás,ma pedig csütörtök van.Hmm nagyon gyanús nekem valami.Fölmentem a szobába és lezuhanyoztam.Felöltöztem és bementem  a szobámba.Harry már ott ült az ágyon és izgatottan fordult felém.
-Bella az a helyzet,hogy holnap visszamegyünk Angliába és van egy meglepetésem is.-mondta fülig érő szájjal.
-A mondta első részével semmi bajom,sőt még örülök is neki,de milyen meglepetés?-kíváncsiskodtam.
-Ha elmondanám,nem lenne meglepetés!-adott egy puszit a homlokomra.-Majd holnap megtudod!-mondta és bement a fürdőbe.Én lefeküdtem az ágyra és magamra húztam a takarót.Harry kijött a fürdőből egy szál törölközőbe,de jelen pillanatban ez nem kötött le és ezt ő is észrevette,mert felöltözött.
-Na most meg min töröd a fejed?-feküdt mellém.
-Semmin.Miért?
-Hát valamin biztos,ha még az se érdekel,hogy a pasid egy szál törölközőben mászkál előtted!-küldött felém egy féloldalas mosolyt.
-Bocsi,csak ez a nap teljesen lefárasztott.
-Akkor aludjunk-mondta és magához húzott.Mellkasára hajtottam a fejem és elszenderedtem.




Másnap reggel,már korán fölkeltünk,hogy össze tudjunk pakolni,mert a gépünk 10órakor indul.Összeszedtem a cuccaimat és beledobáltam a bőröndbe.Levonszoltam az emeletről az előszobába,ahol már mindenki indulásra készen állt.Már épp indultunk volna,amikor Zayn felordított.
-Ááááá a hajam!Neee vége az életemnek!-jajveszékelt.
-Zayn mi a baj?-kérdeztem idegesen.Zayn csak a hajára mutatott,mire én előkaptam a fésűmet és a kezébe nyomtam.Ö szépen megfésülködött,majd beültünk és elindultunk.Hamar kiértünk a reptérre,majd fölszálltunk a gépre.Én megint elbóbiskoltam és csak akkor ébredtem fel,amikor Niall rámborította a szendvicsét.
-Niall!-ordítottam rá,mire ő elröhögte magát.
-Bo...bo..bocsi-mondta röhögve.Megfogtam a táskámat és előhalásztam belőle egy pulcsit,mai eltakarta a majonéz foltot a blúzomon.A reptéren szerencsére csak pár rajongó és fotós várt minket,ezért nem időztünk ott sokat.Minket kitettek a házunknál,de Harry csak az autóig ment és mondta,hogy szálljak be.Bekötötte a szemem és elindította a kocsit.
-Harry hova megyünk?
-Most jön a meglepetés.
15-20 percig autókázhattunk,amikor Harry megállt.Kisegített a kocsiból,és megfogta a kezem.Elvezetett egy szökőkút mellett(legalábbis víz csobogását hallottam),majd megállt és levette a kendőt a szememről.Csak álltam ott,mint egy fadarab és az amit láttam teljesen kábulatba ejtett.


                                  *Emma szemszöge*
Zayn azt mondta,hogy ma elvisz vacsizni.Én persze belementem,hisz eddig még nem volt egy igaz randink se,pedig elvileg járunk.Azt mondta,hogy csinosan öltözzek fel,de ne túl elegánsan.Miután másfél órát ültem a szekrény előtt kiválasztottam az alkalomhoz illő ruhát.Egy rózsaszín,pántnélküli ruhát vettem föl,balerinacipővel.Lementem a nappaliba,ahol Zayn már várt.Rajta csak egy fekete farmer és egy fehér ing volt.Kézenfogott és elindultunk az étterem felé.Mivel Zayn nem tud vezetni,ezért gyalog mentünl,de a hely nem volt olyan messze,így nem kellett sokat gyalogolni.Bementünk és elfoglaltunk egy hátsó asztalt a sarokban.Zayn még a szokottnál is aranyosabb volt.Figyel rá,hogy lisztérzékeny vagyok,pedig csak egyszer említettem neki.Még a rajongókat is elküldte.Miután végeztünk elvitt a London Eye-hoz.Beszálltunk egy kapszulába és a kerék elindult,majd a legtetején megállt.Odaléptem a kapszula széléhez és megcsodáltam London fényeit.Zayn hátulról megölelt és megpuszilta a nyakamat.Feléfordultam és kezemet nyaka köré fontam.Közelebb húzott magához és megcsókolt.Hirtelen a kapszula elindult én pedig belenevettem csókunkba.Miután leértünk és kiszálltunk fogtunk egy taxit és hazemntünk.Ez volt életem legjobb randija.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése