2012-07-27

31.Fejezet

                                                    *Emma szemszöge*

-Hol van már az az átkozott kulcs?-kutattam a táskámban kulcsom után.5perc keresgélés után rá is találtam és elfordítottam a zárban.Beléptem az ajtón,de senki Zayn nem volt otthon.Levettem a cipőmet és fölmentem a hálószobába,kinyitottam az ajtót és teljesen lesokkolt a látvány.Zayn ott feküdt egy csajjal az ágyon és éppen nyálcserét folytattak.Amikor beléptem mind a ketten rámnéztek.
-Em én meg tudom magyarázni!-állt föl Zayn.
-Azt mindjárt gondoltam,csak az a baj,hogy engem nem érdekel!-kiáltottam rá és azzal lerohantam a lépcsőn.Fölvettem a cipőmet és becsaptam magam mögött az ajtót.Az eső csak ömlött,nálam meg nem volt esernyő.Csak mentem arra amerre láttam.Nem tudtam hova mehetnék.Dina Niall-lel elutazott Írországba.-Bella!-kiáltottam fel és elindultam abba az irányba,amerre Bella és Harry háza van.Megálltam egy hatalmas ház előtt és becsöngettem,de a kapu nyitva volt,így hát bementem.Becsöngettem az ajtón és vártam.Lépteket hallottam,majd kinyílt az ajtó és Bellával találtam szembe magam.
-Te jó ég Emma mi történt?-kérdezte aggódva.
-Zayn...megcsalt.-borultam nyakába zokogva.




                                  *Bella szemszöge*


-Micsoda?De hát hogyan és kivel és mikor?-kérdeztem idegesen.-Várj ez ráér!Csurom víz vagy,gyere fürödj le,adok száraz ruhát és utána elmondod,hogy mi történt!-mondtam és felhúztam a fürdőbe.
-Kicsim ki csöngetett?-sétált ki egy szál törölközőbe barátom,de amint meglátta a totálkáros Emmát elkerekedett szemekkel nézett rá.-Emma mi történt?Jól vagy?
-Pe-pe-persze-hüppögte.Vetettem Harry-re egy "húzz innen és öltözz fel" pillantást,majd őt kikerülve bementünk a fürdőszobába.
-Tessék itt egy törölköző és itt van pár száraz ruha is.Zuhanyozz le én addig főzök egy teát.
-Köszönöm.-nézett rám hálásan.
-Em a barátnőm vagy,ez csak természetes.-megöleltem majd lementem a konyhába.Mikor leértem tárcsáztam Zayn számát.Két csörgés után felvette.
-Hogy lehetsz ekkora tapló?-szóltam bele ingerülten.
-Gondolom beszéltél Emmával.-jött a válasz,de a hangjában egy cseppnyi megbánás se hallatszódott.
-Igen beszéltem és ha tudni akarod totál szét van esve miattad!Hogy tehetted ezt vele?Hogy lehettél ekkora barom?
-Megengednéd,hogy elmagyarázzam?
-Nem érdekel a magyarázkodás,csak az,hogy mióta?Mióta vagy együtt azzal a csajjal?
-Perrie-nek hívják és csak 1hete.
-Csak 1 hete?Csak?Te teljesen hülye vagy!-mondtam azzal lecsaptam a telefont.
-Mi történt Emmával?-lépett melém Harry.
-Zayn megcsalta valami Perrie-vel.-mondtam dühösen.
-Micsoda?Ez most komoly?
-Sajn...-kezdetm volna,de nem bírtam befejezni,mert időközben megérkezett Emma is.-Em gyere itt a teád.-húztam a kanapé felé,majd leültettem.-Na mesélj,mit csinált az a tapló?
-Hát amikor haza mentem és fölmentem a hálószobába,akkor ott smáróltak az ágyon és aztán Zayn odajött és mondta,hogy meg tudja magyarázni,de én nem hagytam,ezért elmentem és ide jöttem és hát ennyi.Hogy tehette ezt?Én tényleg szerettem!-zokogott.
-Akarod,hogy eszéljek vele?-kérdezte Harry.
-Nem kell,úgysem érnél el vele semmit,de azért köszönöm.-mosolygott és belekortyolt a teába.Az ajtóban megjelent Molly és felugrott Emma ölébe,majd kényelembe helyezte magát és elkezdett dorombolni.
-Csak fel akar vidítani.-mosolygott rá Harry.
-Engem miért nem szeret a macskád?-kérdeztem nevetve.
-Mert féltékeny rád!-nyújtotta ki a nyelvét Harry.
-Ezt vegyem bóknak?
-Nézzétek én köszönök mindent,de nem akarlak zavarni,szóbal én mennék is.
-És mégis hová?Emma ma itt alszol nálunk!Nem nyitok róla vitát!
-Hát jó...-adta be a derekát.
-Holnap lesz az X-Factor meghallgatása és Simon most szólt,hogy elmehetnénk.Nem zsűrizni,csak megnézni az indulókat.Ott ülnénk a közönség soraiban.-mondta izgatottan Harry.
-Na akkor megvan a holnapi programunk és Emma neked is jönöd kell!-adtam ki a parancsot.
-Sosem hagynám ki!Legalább röhögök egy jót.-nevetett fel.
-Na menjünk akkor aludni,holnap hosszú nap vár ránk.-indultam el az emelet felé.Mi Harry-vel bementünk a hálóba,Emma pedig a vendégszobába.-Harry kérhetek valamit?
-Amit csak akarsz.
-Holnap,ha meg akarom ütni Zayn-t akkor fog vissza kérlek.-nevettem föl.
-Nem teszem meg,mert Zayn a barátom és biztos volt valami oka,hogy ezt tette.És megengedhetnéd,hogy elmagyarázza.
-Szóval az ő pártját fogod?Hát jó,akkor jó éjszakát.-mondtam,azzal megfordultam és elaludtam.


                                 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése