2012-08-01

32.Fejezet

Reggel mikor felkeltem Harry már nem volt mellettem.Miután rendbe szedtem magam lementem reggelizni.
-Jó reggelt Bertha!-köszöntem.
-Jó reggelt Bella!Mit kér reggelire?
-Egyenlőre csak egy kávét.-mosolyogtam és leültem az asztalhoz.-Nem tudja,merre van Harry?És Emma?
-Nemrég ment el,de nem mondta meg hogy hova megy.Emma pedig haza ment.-mondta és a kezembe adta a kávémat.Gyorsan megittam,majd fölvettem a cipőmet és a kocsikulcs után nyúltam.Kiléptem az ajtón,majd visszaszóltam egy "elmentem"-et és beinítottam a motort.Elindultam az X-Factor stúdió felé.Leparkoltam,majd bementem az épületbe.Egy hölgy megmutatta merre van a színpad és a nyakamba akasztott egy kártyát.Benyitottam a hatalmas terembe,amihez rengeteg emlék fűz,majd megkerestem Simon-t,Danni-t,Cheryl-t és Louis-t.
-Bella jó újra látni!-ölelt át Cheryl.
-A srácok már itt vannak,üllj le melléjük!-mutatott rá Simon a zsűri asztala mellett lévő sorra.Elindultam a fiúk felé,majd megálltam a Harry mellett lévő üres helynél,de nem ültem le,hanem továbbmentem és végül Niall mellett kötöttem ki.Mikor ezt Harry érzékelte kérdőn pillantott felém,majd pár másodperc múlva rezgett a telefonom.
Neked meg mi bajod van?Zayn miatt vagy ilyen vagy én bántottalak meg valamivel?
Ezt most komolyan kérdezi?Nem válaszoltam neki.Minek?Fölálltam és elindultam a mosdó felé.Becsuktam magam mögött az ajtót és megálltam a tükör előtt.Mikor fölemeltem a fejem,megpillantottam Harry-t magam mögött.Hirtelen tettem egy 180fokos fordulatot és szembetaláltam magam smaragd szemeivel.Közelebb lépett hozzám,így már csak pár centire voltunk egymástól.
-Miért haragszol rám?-kérdezte.
-Nézdd én megértem,hogy Zayn a barátod és mellé állsz,de ezt közölhetted volna az elején is,mert nekem fájt ahogy tegnap este beszéltél velem.-mondtam már-már sírva.
-Bells én nem...-nem fejezte be,mert belőlem kitört  a zokogás.Bells,csak egyetlen ember hívott így eddig.Anya.-Bella mi a baj?Mi történt?-ölelt át Harry.
-Se-se-semmi,csak anya szólított így mindíg.-zokogtam és még szorosabban magamhoz húztam.
-Szeretlek.-mondta Harry,majd eltolt magától és arcomról letörölt pár könnycseppet.
-Én is szeretlek.-mosolyogtam és megcsókoltam.Ez lehet,hogy nyálasan hangzik,de akkor ott éreztem,hogy ő az akire mindíg is vágytam.Szerettem.Nagyon.
-Vissza kéne mennünk.-mondta miután ajkaink elváltak egymástól.Én csak bólintottam,majd elindultunk a nagyterem felé.Harry leült a helyére én pedig mellé.
-Na akkor mindenki itt van?-kérdezte Simon.-Remek!Jöhetnek az énekesek!-szólt az egyik stábtagnak,aki föl is küldte a színpadra az első jelentkezőt.Egy alacsony 14 év körüli fiú volt,baseball sapkával a fején és egy fejhallgatóval a nyakán.
-Sziasztok!-köszönt a zsűrinek.
-Szia hogy hívnak?-kérdezte Cheryl.
-Chad Stuck-nak hívnak 14 éves vagyok és Bradford-ból jöttem.
-Jee Bradford Bad Boy!-kiáltotta el magát Zayn,mire mindenki nevetni kezdett.Niall konkrétan leesett a székről,Liam lefejelte Louis-t.Harry meg lepacsizott Zayn-nel.
-Mit fogsz nekünk énekelni?
-Hát én nem énekes vagyok,hanem rapper.-mondta idegesen.
-Király!-ordították egyszerre a fiúk.
-Mi is tudunk rappelni!-dicsekedett Louis.
-Neeee!-temettem arcomat a tenyerembe.
-Na erre kíváncsi vagyok!-mondta Simon.A fiúk összenéztek és belekezdtek a már-már   sajáttá vált Fresh Prince Of Bell Air rappjükbe. Miután befejezték,mindenki tapsolt még Chad is megdícsérte őket.
-Na jó most már had jöjjön Chad is.Miattatok itt kellett állnia kemény 10percet!-szidtam le őket nevetve.Simon bólintott,majd Chad belekezdett Whiz Kalifa Work Hard-jába.Miután befejezte mind a 4 zsűritag agyondícsérte,majd 4 igennel tovább is jutott.A következő 2 és fél órában(!!!) rengeteg jó és rossz,vagy mondjam inkább tragikus produkiót láttunk.Volt amelyiknél már én sem bírtam és a földön feküdve röhögtem a fiúkkal.Viszont rengeteg tehetséges embert láthattunk/hallhattunk,akik nem tudom hol voltak edig és miért nem indultak el korábban az X-Factor-ban.Miután az utolsó produkció is lement a fiúkkal elindultunk kajálni.Mivel én is kocsival voltam meg Harry is,úgy döntöttünk,hogy velem jön Liam és Niall,vele meg Zayn és Lou.Mikor megérkeztünk a Nando's-hoz Niall már pattant is ki a kocsiból és rohant a bejárathoz.
-Éhes vagyooook!-nyöszörgött miután megevett 3 adag csirkeszárnyat,3 adag sültkrumplit és megivott 3 liter Coca-Cola-t.
-Még mindíg?-kérdeztem elképedve.-Ilyen nincs!
-De van!Itt az élő példa!-nevetett Liam.Kértünk még 2 adag csirkét Niall-nek,majd elindultunk haza.Úgy döntöttünk,vagyis a fiúk,hogy nem mennek,haza hanem inkább nálunk maradnak.Leprakoltunk a kocsival,majd bementünk a házba.A fiúk kirohantak a medencéhez,majd ruhástól beleugrottak.Én csak nevettem,majd kimentem a konyhába,hogy csináljak valami nasit.Elővettem egy tálat,majd beleszórtam a chips-et,egy másikba pedig sósmogyorót tettem.A két tállal a kezemben indultam el a kert felé,de amikor megfordultam egy ismerős alak állt az ajtófélfának támaszkodva.
-Úristen!-ejtettem ki kezemből a két tányért,ami hatalmas csattanással landolt,majd szét is tört.Ott álltam azzal a személlyel a konyhánkban és csak néztem,amikor Harry lépett be.Biztos a zajra figyelhetett fel.
-Bells mi történt?Mi volt ez a zaj?-kérdezte,de mikor meglátta az illetőt teljesen lefagyott,pont úgy ahogyan én.-Ez lehetetlen.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése