2012-08-10

36.Fejezet

Másnap izgatottan keltem ki az ágyból,de a többiek még javában aludtak.Egy hirtelen ötlettől vezérelve benyomtam a rádiót és max hangerőn elkezdtem üvöltetni a Danza Kuduro-t.Először a csajok dugták ki a fejüket,így már csak a fiúkat kellett felkelteni.Pár perc múlva 4 álmos és ideges fiú baktatott le a lépcsőn,pár perccel később pedig Zayn is lekászálódott.
-Miééért Bella?Miért??Miért kellett felébresztened?Mondd,hogy tehettél velem ily gonosz tettet?Mit vétettem?-állt meg előttem Zayn.
-Nos Mr.Malik az a helyzet,hogy ma esküvőre vagyunk hivatalosak,mindannyian!Gyerünk készülődni!-tapsoltam kettőt,mire mindenki egy emberként állt fel és indult el az emelet felé.-Na ezt már szeretem!-mondtam és én is utánuk indultam.Kinyitottam a szoba ajtót és...
-Úristen Harry!-emeltem kezemet szemem elé.-Öltözz fel!Most!-utasítottam,mire ő elröhögte magát.
-Miért talán zavar?-kérdezte és közelebb lépett hozzám,majd kezemet lefejtette arcomról.Mivel nem voltam kíváncsi a "kis Harry-re",besuktam szememet.-Nyugi már kinyithatod,felöltöztem.
Kinyitottam a szemem és Harry-n már volt egy boxer.Még közelebb lépett hozzám.
-Bár szerintem mindketten örülnénk,ha se rajtam,se rajtad nem lenne ruha.-lehellete csiklandozta arcomat.
-Harry ne most!-toltam el magamtól.Vágott egy grimaszt,majd leült az ágyra és elkezdett öltözni.Követtem a példáját és fölvettem a ruhámat.Hajamat begöndörítettem,majd tettem föl egy halványrózsaszín sminket és leballagtam a lépcsőn.Szóltam a többieknek,hogy indulunk,majd miután mindenki leért elindultunk az esküvő helyszínére.Harry az egész úton olyan furcsa volt.Sejtettem,hogy mi a baja.
-Harry,én azt amit mondtam nem úgy értettem,csak...na érted!
-Micsoda?-nézett rám kérdőn.-Jaa,hogy az.Bella,szeretlek és ez a lényeg,nem az,hogy mikor...nos szóval érted.
Nem mondtam semmi,csak elmosolyodtam és adtam egy puszit az arcára.
-Öhm Bella lehet egy kérdésem?-fordult felém Louis.
-Mondjad!
-Te tudod,hogy merre kell menni?
-Hááát azthiszem,hogy itt kell lefordulni,vagy a következőnél.Basszus nem!Eltévedtünk!
-Hogy tévedhettünk el Madrid belvárosában?-kérdezte hisztérikusan Dina.
-Nyugi,felhívom Ben-t,ő majd elnavigál minket.
És igazam is lett.Ben volt a mi GPS-ünk.Pont beestünk mielőtt elkezdődött volna a szertartás.Csendben leültünk,majd néztünk ki a fejünkből.Komolyan úgy nézhettünk ki,mint akik várják a csodát,vagy nem tudom.Meszólalt,az a tipikus esküvői zene,mire mindenki fölállt és az ajtó felé fordult.
-Wáoo!-sak ennyit tudtunk kinyögni,ahogy megláttuk Sara-t az esküvői ruhájában.Olyan egyszerű,de nagyszerű ruha volt.És Sara-n különösen jól állt.Le se lehetett róla vakarni a mosolyt,mint ahogy keresztapámról sem.A pap elmormolta a szövegét,majd jött az eskü és a gyűrűk,majd amit mindenki várt:a csók.Ennél a pillanatnál az összes Real-csapattag hangosan füttyölt és húúú-zott.Kimentünk a templom elé,ahol megtörtént a csokordobás.
-Na akkor 1...2...3...!-dobta el Sara.
-Hoppáhoppá!-kiáltotta el magát Louis,mikor meglátta,hogy a sokor nállam landolt.-Harold készítheted a gyűrűt!-veregette meg  barátja vállát.Odasétáltam hozzájuk,majd a sokrot hozzávágtam Lou-hoz.
-Louis te akkora egy barom vagy!-nevettem el magam.
-Csak most jösz rá?-nevette el magát ő is,majd elindultunk a násznép után.Elértünk egy helyes kis tóhoz,ott volt a lagzi.Nagyon éltük.Niall leette magát a levessel,majd magaelé vette az egész tálat és a merőkanállal kezdte el enni.Miután megette(tényleg megette) elkezdet kergetni Liam-et a már említett merőkanállal.Eközben Louis és Harry egyre többet és többet ivott és ennek se El se én nem örültünk.
-Áááááááááááá!-rohant oda hozzám Kata.
-Mivan?
-Képzeld,Nacho elkérte a számomat!-mondta ugrálva.
-Az a Castilla-s gyerek?Hát nem rossz.-kacsintottam rá.
-Hát nem!Bocsi mennem kell vissza táncolni.
-Vigyázz magadra!-kiáltottam utána,mert ő se volt már szomjas.Váltottam pár szót a friss házasokkal,majd olyan hajnali 2 körül szóltam a többieknek,hogy induljunk haza.El-lel megfogtuk a mattrészeg Harry-t és Louis-t,majd elindultunk visszafelé.
-Öhm ugye most nem fogunk eltévedni?-kérdezte Liam.Megráztam a fejemet,majd fogtam egy taxit és beültettem a két részeg jómadarat.Beültettem melléjük Elt- és Danielle-t,majd fogtam egyet magunknak is.Mikor hazaértünk,fölráncigáltuk a két fiút és magunkat az emeletre és bedőltünk az ágyba.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése