2012-08-29

2.évad;3.rész

-Nos,hát a ugye tudod,hogy miért is mentem el.-mondtam mire bólintott.-És hát ott megismertem egy csomó új embert és amíg azt az életet éltem,elhittem,hogy nekem ott sokkal jobb.Egész nap fotózás meg vásárlás,minden nap étteremben vacsoráztam.Úgy éreztem,hogy nekem ez így tökéletes.Minden szép és jó,de amikor láttam rólatok cikket vagy egy interjút a Tv-ben vagy hallottam a dalaitokat,eszembe jutottatok és honvágyam lett és legszívesebben azonnal hazajöttem volna,de nem tettem.Aztán mikor felhívtak,hogy lépjek fel az olimpia záró ünnepségén,az az érzés fogott el,hogy hazajöhetek.Mikor megérkeztem úgy voltam vele,hogy miután vége az olimpiának megyek is vissza Amerikába,de mikor megláttalak téged és amikor ma betoppantak Emmáék,akkor eldöntöttem,hogy nem megyek vissza,mert nem tudnálak titeket megint itt hagyni.-hangsúlyoztam ki a megint szót.-És én megértem,ha utálsz és soha többé nem akarsz látni,de ezt el kellett mondanom.-fejeztem be és felállva a kanapéról elindultam az ajtó felé.Éppen kiléptem volna,amikor Harry utánam kiáltott.
-Bella várj!-lépett hozzám és maga felé fordított.-Ugye tudod,hogy gyakorlatilag mi nem is szakítottunk.-mosolygott rám,majd magához húzott és megcsókolt.-Hiányoztál!-suttogta és megölelt.
-Te is nekem!-nyögtem sírva.
-Ugye visszaköltözöl?
-Abba a házba,ahol azzal a Jessicával....
-Jessicával nem volt semmi!-mondta komoran és láttam a szemében,hogy igazat mond.Én csak bólintottam és megöleltem.
-Háháá jössz nekem 10fonttal!-ordította Louis.
-Nemáár!-hallottam meg Niall csalódott hangját.
-Itt vannak a bőröndjeid!-lépett mellém Emma.
-Ti honnan?-néztem rájuk,mire elmosolyodtak.
-Ismerjük mindkettőtöket nagyon jól!-mondta Liam.Hirtelen megcsörrent a telefonom.
-Halló?-szóltam bele.-Ühüm,igen,rendben,oké,viszlát!-tettem le.
-Ki volt az?-kérdezte Dina.
-Csak a varró nő.Holnap el kell mennem a ruháért.-mosolyogtam.
-Mi is mehetünk?-néztek rám csillogó szemmel barátnőim.Bólintottam,mire mindketten elkezdtek ugrálni és sikítozni.
-Amúgy a Victoria's Secret-es képeid elég ütősek!-fordult felém Liam és a kezembe nyomta a gépemet.
-Milyen Victoria's Secret?-nézett rám elképedve Harry.
-Hát volt fotózásom,de neked nem mutatom meg!-nyújtottam ki a nyelvemet.-Vagy majd este!-súgtam a fülébe,hogy csak ő hallja.
-Khm...Nem akartok hazamenni?-fordult a fiúk felé.
-Éhes vagyok!-nyavalygott Niall.Zayn egy "reménytelen vagy" mondattal indult el az ajtó felé,a többiek pedig követték.Írtam a csajoknak egy SMS-t,hogy holnap 9-re ott vagyok értük,mire Emma közölte,hogy ő Zayn-nel lakik,Dina pedig Niall-lel,szóval két helyre kell mennem.Remek.Megmutattam a képeket Harry-nek,aki szerint még a fehérnemű is túl sok ruhadarab rajtam,mire én lelöktem az ágyról.Később felmentünk a szobába és megnéztük az Igazából Szerelmet.Jó volt újra Harry karjaiban lenni és érezni bódító illatát.Újra boldog voltam.Itt vannak a barátaim és a fiú akit feltétel nélkül szeretek.A film közepénél Harry hangos horkolására figyeltem fel,így hát kikapcsoltam és én is álomra hajtottam fejemet.



Reggel,amikor felkeltem Harry még aludt.Nem akartam felkelteni,de nekem sietnem kellett,így hát kiugrottam az ágyból és a fürdő felé siettem.Megmostam az arcomat és feltettem egy natúr sminket,majd a gardrób felé vettem az irányt.Harry egy ruhámat sem semmisítette meg így bőven volt választékom.Végül egy fehér farmer mellett döntöttem,pasztell színű blúzzal és egy ugyanilyen színű mellénnyel,hozzá egy fehér magassarkút vettem fel.Miután felöltöztem lementem a konyhába és megettem egy almát,majd írtam egy cetlit Harry-nek,hogy hova mentem és mikor jövök.Felkaptam a kocsi kulcsot és kiléptem a párás Londoni levegőbe.Angliához képest elég meleg volt az idő,ami szerencsés a holnapi megnyitó ünnepség miatt.Beültem a kocsiba és elindultam a csajokért.

Először Emmáért mentem,mert ő lakott közelebb.Rögtön felismertem a házukat.Olyan tipikus Emma és Zayn.Hatalmas és csodálatos.becsöngettem,majd pár perc múlva már a kocsiban ültünk Dináék felé tartva.


Az ő házuk kicsit visszafogottabb volt,de szintén gyönyörű.Dina is beült az autóba és elindultunk a ruha próbára.Időközben jött egy üzenetem Harry-től:Este megyünk a megnyitóra,Gemma is ott lesz!Szeretlek!Gyorsan visszaírtam,majd leparkoltam és bementünk a próbaterembe.Már ott volt az összes ruha.Volt egy hosszú arany színű és egy rövid fodros ezüst,ékkövekkel kirakva,ám amikor megnéztem,hogy kié a ruha még a lélegzetem is elállt.Naomi Campbell,Kate Moss.És én velük fogok felvonulni?Létezik ez?
-Bella gyere itt a ruhád!-intett a tervező én pedig bementem a fülkébe és magamra vettem a ruhámat.Mikor kiléptem Emma és Dina szeme elkerekedett és csak egy "azta"-t tudtak kinyögni.
-Gyönyörű vagy!-állt fel Emma és körbejárt.-És az énekléshez mit fogsz felvenni?
-Nem tudom.-adtam őszinte választ,mert tényleg nem tudtam,hogy honnan szülök ruhát.
-Maradtak ki anyagok,abból varrhatok neked egyet!-mosolygott rám a tervező.
-Tényleg megtenné?-kérdeztem.
-Hát persze!-válaszolta én pedig megöleltem.Miután levettem a ruhát bementünk egy kicsit vásárolgatni.Hazafelé megálltunk a Nando's-ba és felpakoltunk kajából.Vagyis csak Dina,ugyanis ő még Niall-nek is visz haza vagy 5 adag csirkét.Hihetetlen,hogy mennyit eszik...Kitettem a csajokat,majd hazamentem.Az ajtón belépve Harry fogadott,majd felküldött az emeletre,hogy készülődjek,mert el fogunk késni.Gyorsan fölrohantam,majd letusoltam és megcsináltam a hajam.Föltettem egy erősebb sminket,majd leültem a gardrób elé és csak tanácstalanul bámultam a rengeteg ruhát.Végül egy fehér mintás ruha mellett döntöttem és mivel eléggé fújt a szél fölvettem egy bőrdzsekit is.
Lementem Harry-hez,majd beültünk a kocsiba és elindultunk az olimpiai stadion felé,ahol Gemma már várt ránk.Nagyon rég nem találkoztam már vele és jó volt újra látni.Bementünk és megkerestük a helyünket,majd vártuk,hogy elkezdődjön a 2012-es  Londoni Olimpiai Játékok.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése