2012-09-02

2.évad;4.rész

-Harry kelj fel!!Moooost!-ugráltam az ágyon.
-Nemakarom.-mormogta Harry,majd a fejére húzta a takarót.Megelégeltem és ráültem a csípőjére,majd látva,hogy ez sem hatja meg lehúztam a fejéről a takarót és elkezdtem puszilgatni az arcát meg a haját piszkálni.Hirtelen átfordított,majd rám nézett azokkal a gyönyörű szemekkel és elmosolyodott.
-Azt hiszem ez hatásos volt!-terült szét egy diadalittas mosoly az arcomra.Harry hangosan felnevetett,majd leszállt rólam és a fürdő felé indult.Én is kikászálódtam az ágyból,majd lementem a konyhába egy bögre kávéért.
-Miért kellett ilyen korán felkelteni?-kérdezte miközben teletöltötte bögréjét a fekete koffein csodával.
-Hát megígérted,hogy elviszel az úszásra.Ami ma van.Tudod lesz magyar is.És utána meg találkozunk Liam-mel a strandröpinél,mert Danielle táncolni fog.-magyaráztam.Ásított egyet majd bólintott.Nyomtam egy puszit az arcára és elrohantam felöltözni.Elég meleg volt,ezért egy farmer sortot vettem föl egy fehér pólóval és egy rózsaszín blézerrel.
Lementem Harry-hez,aki épp telefonált,majd miután letette közölte,hogy ma nem tud jönni,mert behívták őket egy fontos megbeszélésre.Megitta a kávéját,elköszönt,majd elment.Hát oké.
-Emma!-ugrott be barátnőm neve és tárcsáztam is a számát.Mikor közöltem vele,hogy úszógatyás,félmeztelen pasikat megyünk nézni azonnal rávágta,hogy jön.Dina sajnos  hazautazott a szüleihez Magyarországra,de megígérte,hogy a záróceremóniára itt lesz.Beültem a kocsiba és elmentem Emmáért.
-Szerinted a magyarok ott lesznek a döntőkben?-kérdezte mikor leparkoltam az Aquatic center-nél.
-Hát remélem.-mosolyogtam rá.Bementünk az uszodába és helyet keresve megakadt a szemünk egy hatalmas magyar zászlón.
-Üljünk oda hozzájuk!-húzott maga után barátnőm.-Helló!Jöhetünk szurkolni?-kérdezte,mire bólintottak.
-Nem te vagy annak a One mittoménminek az énekesének a barátnője?-kérdezte tőlem az egyik férfi.
-Öhm de igen.
-Nagyon örülünk,hogy Magyarországnak szurkoltok.-mosolygott ránk az egyik nő.Mivel az első előfutamba egy magyar sem úszott Emma kitalálta,hogy fotózkodjunk.Hát elég érdekes képek születtek.Az egyiket föl is raktam twitterre.
Olympic with @Emma_Vamosi <3
Nagyon jól telt ez a délelőtt.Rengeteget szurkoltunk és nevettünk.A magyar szurkoló társaink is nagyon kedvesek voltak.Elmesélték,hogy mi van most az országgal.Meg hasonlók.3óra felé elköszöntünk tőlük,ugyanis Danielle nemsokára fellép a strandröpi szünetében,szóval sietnünk kellett,de elég hamar odaérünk.Leültünk a helyünkre,majd írtam egy SMS-t Dani-nak,hogy itt vagyunk,de nem látjuk,mire visszaírta,hogy csak fél óra múlva jönnek ők.Közben Harry is írt egy üzit,hogy sajnálja a mait,de holnap biztos,hogy elmegyünk az úszás döntőjére.Miközben vártuk,hogy elkezdődjön ez az egész táncos izé,Dina írt,hogy meglett az elő magyar aranyéren,méghozzá kardvívásból.Azt hiszem Szilágyi Áronnak hívják és nagyon szép kék szeme van.Visszaírtam Dinának,majd megszólalt a zene és megjelentek a táncosok.Danielle gyönyörű volt,mint általában.A tánc után lerohantunk Dani-hoz és megdicsértük,majd beültünk egy Starbucks-ba és megittunk egy isteni jeges kávét.Egy kicsit sétáltunk még,majd olyan 7óra felé hazavittem Emmát,majd a szobába belépve levetettem magam a kanapéra és elnyomott az álom.

Jó gyorsan elment az Olimpia.Még el sem kezdődött,de már itt állok a tervezőnél és épp az utolsó simításokat végzik a ruhámon.Harry másnap tényleg elvitt az úszás döntőjére,majd Louis-ékkel elmentünk a toronyugrásra is.Emmát kirángattam a vízilabdára meg a kézire,ugyanis nekünk ez volt a legfontosabb.Nagyon szurkoltunk Magyarországnak.A férfi kézisek negyedikek lettek,pont úgy,mint a női vízilabdások.A férfi vízilabdások pedig 5. helyezést értek el.A fiúk is rengeteget készültek a mai napra.Most is épp a stadionba vannak és próbálnak.A ruhapróba után én is odamegyek és eléneklem párszor a dalt a Take That-tel.Rettentően izgulok.Már most.Mi lesz velem,akkor amikor elkezdődik?Bele se merek gondolni.

-Wááá végre ááá!-ugráltam teljes extázisban a lelátó felé tartva.Hihetetlen volt a Take That-tel énekelni.Harry intett,hogy hol ülnek én pedig valahogyan odatámolyogtam,majd leültem mellé.
-Olyan gyönyörű voltál!-ölelt át Harry és egy puszit nyomott a homlokomra.
-Ti is jók voltatok.-mondtam mosolyogva.
-Nem is láttál.-röhögte el magát és megint megpuszilt.Már csak a láng eloltása volt hátra,ami rövid időn belül meg is történt és az egész stadion elsötétült.Harry hirtelen magához húzott és megcsókolt,majd felkapcsolódtak a reflektorok és a közönség hatalmas éljenzésben tört ki.Persze nem miattunk,hanem az Olimpia miatt,de ez mos mellékes.Az emberek elkezdtek kifelé ömleni a stadionból(ezt nem lehet szebben mondani),mi pedig bevártuk a többieket.Kis idő(kb fél óra) elteltével meg is érkeztek mind.
-Na most akkor jól leisszuk magunkat!-csapta össze a tenyerét Louis,mire Eleanor jól fejbe vágta.
-Te többet nem kerülhetsz alkohol közelébe!-nézett rá fenyegetően.Mindenki elröhögte magát,majd egy emberként indultunk el haza,ami jelen esetben azt jelentette,hogy mindenki hozzánk jön.
-Harry fáradt vagyok,muszály ezt most?-néztem rá könyörögve.Elengedte a kezemet,majd hátrament Lou-hoz és gondolom megtárgyalták a dolgokat.Mikor visszatért hozzám beültünk a kocsiba és boldogan vettem észre,hogy egyedül indultun el haza.-Halljam mit tervezel Styles!-fordultam felé,mert láttam az arcán,hogy nagyon koncentrál valamire.
-Majd megtudod!-hajtott el a házunk előtt én pedig ráhagyva dőltem hátra az ülésen.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése