2012-09-25

2.évad;11.rész




                                                             *Harry szemszöge*

Miért nem emlékszik rám vagy Dináékra?Ha Zayn-re sem emlékszik,akkor kire vagy mire?Mennyi időre nem emlékszik?Mit fogok most csinálni?Nélküle én nem vagyok önmagam.Ő tett azzá,aki most vagyok.Mi lesz velem nélküle?Nem hagyhat el.Emlékeznie kell!
-Bella tényleg nem emlékszel rám?-néztem rá könnyes szemekkel.
-Sajnálom,de nem.
-Mi van most a családoddal?-kérdezte Zayn.
-Hát anya meghalt.-mondta és szemébe könnyek gyűltek.-Szóval most Ben-nel elköltözünk a nagyiékhoz Magyarországra.
-Akkor még nem ismersz minket,de ha ennyire képben vagy,akkor Zayn-re miért nem emlékszel?Ő kiskorod óta a barátod,rá emlékezned kéne.-akadt ki Emma.
-Nem,nem tudom.Talán csak kell egy kis idő,hogy rendbe jöjjek és akkor lehet,hogy emlékezni fogok rátok,de most még nem megy.Sajnálom.
-Harry telefonod van!-dobta kezembe a készüléket Dina.
-Igen?szóltam bele.Mindenki engem figyelt.-Nem nem mondok semmit.Szálljanak már le az életünkről!-csaptam le.
-Riporter?-kérdezte Zayn,de ez inkább hangzott kijelentésnek.
-Az!Mégis honnan veszik,hogy elvetél?Ezt honnan szedték?Jó igen az lehet,hogy amnéziás,de attól még a...
-Harry a riporternek igaza volt.-hajtotta le a fejét Emma.
-Micsoda?Hogy?Nem ez ugye nem?
-Micsoda?Ki nem terhes?Ki volt terhes?-kérdezgette Bella.
-Te voltál,de a baleset és a kóma miatt elvetéltél.-mondta Emma még mindig lehajtott fejjel.
-Én terhes voltam?Kitől?
-Tőlem.-mondtam halkan,mert ne tudtam,hogyan fog rá reagálni.
-Tőled?Mi jártunk?Ezt most nem értem.-sírta el magát.
-Bella nyugodj le kérlek!-léptem mellé.
-Menj innen!Hagyj békén!Mindenki hagyjon békén!-kiabálta.Hirtelen bejöttek az orvosok,majd kiküldtek a kórteremből.A folyosón ültünk,amikor megpillantottam anyáékat.
-Kicsim!-ölelt át anya.-Annyira aggódtam.Sajnálom,hogy nem jöttünk azonnal,de az orvosok csak most értesítettek minket arról,hogy mi történt.Jól vagy?Semmi bajod?
-Én jól vagyok,de Bella...-mondatomat nem bírtam befejezni az előtörő könnyeim miatt.
-Mi történt vele?
-Hát először kómába esett és elvesztette a kisbabát és most nem emlékszik senkire.Se rám,se Dináékra,se Harry-re.-segített ki Zayn.
-Micsoda?Elvesztette a kisbabát?Ó te jó ég.-fakadt sírva anya.
-Önök Miss Davis hozzátartozói?-jött ki a szobából a doktor.

                                         *Bella szemszöge*

Mégis mit akartak ezek tőlem?Mi az,hogy terhes voltam?Nem lehettem terhes!Arra azért csak emlékeznék.Vagy talán mégsem?Nem az nem lehet.És ha az a Zayn annyira jó barátom,akkor miért nem emlékszem rá?Mi történik velem?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése