2012-09-21

2.évad;8.rész

-Bella ne szaladj el!Gyere csak ide.Kérdeznék valamit.-intett Kevin,majd visszaléptem a színpadra és mellé sétáltam.-Tehát Bella,az a helyzet,hogy láttam ma pár képet rólad és egy bizonyos kórházról.Csak nem beteg vagy?-kérdezte,majd a hátam mögött megjelentek a képek,amint bemegyek,majd kijövök a kórházból.A rám világító reflektorok fényén keresztül kerestem Harry-t,de nem találtam meg,majd mikor visszanéztem Kevin-re elmosolyodtam és válaszoltam.
-Nem,nem vagyok beteg!-mondtam fülig érő mosollyal.
-Ez a mosoly csak egyet jelenthet!Csak nem??
-Mi csak nem?-húztam az agyát.
-Jön a baba?!-hangzott inkább kijelentésnek,mint kérdésnek.Bólintottam,majd a közönség hirtelen felzúgott,majd az elől ugráló rajongók sikításban törtek ki.-Fiú lány?
-Nem tudom még.-mondtam még mindig mosolyogva.
-Jól van nem fárasztalak tovább.Menj!-engedett el.Lesétáltam a színpadról,majd felrohantam a helyünkre és Harry nyakába borultam.Az egész show alatt mosolyogtam,mint a gimis ének-és töritanárom.(elég bizarr volt a nő meg kell jegyezni)Taylor Swift záróprodukciója után mindenki elindult az afterparty-ra,de velük ellentétben mi visszamentünk a szállodába.Az ajtón belépve mindenki faggatni kezdett minket.
-Mégis mióta tudjátok?-kérdezte Emma.
-Hát kb 1 napja.-mondtam.
-És neveken már gondolkodtatok?-kérdezte Dina.
-Hát Harry nagyon Darcy-t akar,de én csak második névnek választanám.Én a  Holly-n gondolkodtam.
-Ez gyönyörű.-mondta Emma és egy könnycseppet véltem felfedezni a szemében.-És ha fiú lesz?
-Hát akkor Andrew.-mondtuk ki egyszerre Harry-vel.Mindenkinek hatalmas mosoly terült el az arcán.Miután kiveséztük a baba témát mindenki elment aludni.Letusoltam,majd befeküdtem Harry mellé és mellkasára hajtottam fejemet.
-Annyira szeretlek.-mondta és belepuszilt a hajamba.


Reggel mikor felkeltem csak az üres lepedőt találtam magam mellett.Kiugrottam az ágyból,ám nem várt meglepetésre érkeztem.
-Áááá a gyomrom!-jajdult fel Harry.
-Úristen Harry jól vagy?-kérdeztem ijedten.
-Persze csak gyomorszájon talpaltál.-állt fel és megölelt.
-Úgy sajnálom.-szabadkoztam,de ő csak rámnézett és megcsókolt.Felöltöztünk,majd lementünk reggelizni.-Farkas éhes vagyok!-vettem magam elé egy hatalmas hamburgert a McDonalds-ban ülve.Majd ezt követte még egy és még egy.Még Niall is úgy nézett rám,mint egy Ufóra.A reggeli után elindultunk a reptérre,majd a rajongókat és fotósokat kikerülve felszálltunk a Londonba tartó gépre.Szokás szerint végig aludtam az utat.Harry keltett fel,hogy nemsokára leszállunk.
-Újra itthon!-dobtam le a táskámat az előszoba közepére,majd bementem a nappaliba és ledőltem a kanapéra.
-Mikor lehet már tdni,hogy fiú lesz-e vagy lány?-feküdt mellém Harry.
-Hát nem tudom.Nem vagyok túl jártas a dologban.Úristen!Föl kell hívnom apáékat.Hozd ide a gépet!Kapcsold be a skype-ot!-utasítottam,majd pár perc múlva megjelent apa álmos feje a képernyőn.-Apa hívd ide a többieket!
-Jójó azonnal.Liz!Ben!Gyertek ide!Bella van skype-on.-kiabált,majd hirtelen a bátyám hatalmas pattanásos(na jó nem,egy darab pattanás sem volt a fején)feje jelent meg.
-Szia hugi!-integetett,majd elhelyezkedett úgy,hogy mindenki lásson mindenkit.
-Szóval Harry-vel mondani szeretnénk valamit.-kezdtem.-Kisbabát várok.-mondtam és vártam a reakciókat.Liz felsikított,majd ugrándozott,Ben egy szolid káromkodást nyomott el,apa pedig falfehér arccal meredt a kamerába.
-Ez most komoly?-kérdezte apa.Hevesen bólogattunk,majd megnyugodtunk,amikor apa is felnevetett.-És mi lesz a neve?
-Nevezzétek Hoppá-nak.-poénkodott Ben.
-De szemét vagy!-kiabáltam.-Hát ha lány akkor Holly Darcy Styles,ha fiú akkor pedig Andrew Styles.
-Milyen édes.-imitált sírást a bátyám.
-Nem lennél egy kicsit OFF?-kérdeztem idegesen.
-Ez oltás lett volna?-öltött nyelvet,majd kinyomta a kamerát.Felmentünk a hálóba,majd letusoltam és bebújtam az ágyba.
-Hogy fogom én kibírni ezt a 9 hónapot nélküled?-húzott magához Harry.
-Megoldod te azt.-pusziltam meg az orra hegyét nevetve.Fejemet Harry mellkasára hajtva,szíve dobogásának ütemére merültem el az álmok tengerében.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése