2012-09-14

2.évad;7.rész

Másnap izgatottan ugrottam ki az ágyból,ugyanis ma van a nagy nap a VMA napja!Idegesen túrkáltam a bőröndömben,de nem találtam semmi olyan ruhát,amit felvehetnék ma este,ezért Emmával és Dinával fogtunk egy taxit és elmentünk vásárolgatni.Alig bírtam dönteni,de végül megtaláltam a tökéletes ruhát ma estére.

Kifizettem a ruhát,majd a szatyrokkal felpakolva beültünk a taxiba és visszamentünk a szállodába.Mikor visszaértünk a fiúk már nem voltak ott,gyanis fópróbára kellett  menniük.Harry azt mondta,hogy mindannyiunknak ott kell lennünk velük a vörösszőnyegen,amit mind az öten elleneztünk,de a fiúk hajthatatlanok voltak,így hát belementünk.Megcsináltuk egymás haját és sminkjét,majd felöltözünk és vártuk a fiúkat és a kocsit,ami értünk jön.Olyan 7óra körül meg is érkezett értünk az autó és elvitt minket a VMA helyszínére.Harry kézen ragadott,majd végigráncigált a vörösszőnyegen és közbe válaszolt a riporterek kérdéseire.A hatalmas arénába érve elfoglaltuk a helyünket,majd vártuk a show kezdetét.Mikor szólították az első díj átadóját Katy Perry-t,Niall szeme hirtelen felcsillant,majd kézen ragadta a mellette ülő Zayn-t és Harry-t és úgy várták az eredményt.
-És a legjobb Pop videó győztese.-kezdet Katy.-A One Direction!-fejezte be,a fiúk pedig csak ugráltak és kiabáltak örömükben.Miután átvették a díjat elindultak átöltözni a fellépésükre.
-Te vagy Bella Davis ugye?-lépett mellém egy magas,szemüveges férfi.
-Igen én vagyok.
-Gyere velem!-intett,én pedig követtem.-Az a helyzet,hogy az egyik fő táncosunk lesérült,így neked kéne táncolnod helyette Justin Bieber As Long As You Love Me-ja alatt.Elvállalod ugye?
-Öhm persze.-dadogtam,majd átirányított az öltözőbe,ahol átvettem egy farmert és egy fehér pólót,majd rá egy fekete mellényt.A hajamat összefogták egy copfba,majd kiküldtek a színpadra.Hál istennek tudtam a táncot,mert ezt velem már eltáncoltatták egyszer,így csak át kellett ismételnem.Kiléptem a színpadra,majd elkezdtem táncolni.A szám vége után épp leléptem volna a színpadról,amikor a műsorvezető Kevin Hart visszahívott.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése