2012-09-09

2.évad;6.rész

Az utolsó nap kelletlenül léptünk ki a hatalmas nyaralóból.Nem akartunk elmenni,viszont már nagyon hiányoztak a többiek is.Harry megígérte,hogy még visszajövünk ide,aminek nagyon örültem.A Taxi kivitt a reptérre,majd a hosszú út után landoltunk a Heathrow reptéren.Mikor beléptünk a házba hatalmas meglepetés fogadott minket.Mindenki mosolyogva üdvözölt minket és kérdezgettek az útról.Bementünk a nappaliba és mesélni kezdtünk,majd miután mindent elmondtunk jöhettek az ajándékok.Először a lányoknak adtuk át,akik nagyon örültek az ékszereknek,majd következett Niall,aki azonnal fel is rakta twitterre az új sapiját.Louis elég furcsán nézett az ajándékára,de mikor meglátta Zayn vodkáját rögtön jobb lett a kedve.
-Ezt ma megisszuk!-vette ki a kezéből és kibontotta.
-Ez így nem jó!Játszunk valamit.-mondta Emma.
-Üvegezzünk?-kérdezte Niall.Mindenki heves bólogatásba kezdett,majd Harry behozott egy üveget a konyhából és letette a földre.
-Oké,akkor a szabályok!Aki nem válaszol vagy nem teszi meg az iszik!-mondta Louis,majd pörgetett.-Dinaaaaa felelsz vagy mersz?-kérdezte gonoszan.
-Felelek!
-Lefeküdtetek már a mi drága Niallerünkkel?-dörzsölte össze tenyerét.
-Nem tartozik rád!-nyúlt az üveg után és meghúzta.-Na jó én jövök!-pörgette meg az üveget.-Zayn.-nézett rá Malikra és innenstől kezdve a játék egyre durvább és durvább lett.A végére már mindenki matt részeg volt és csak támolygott a házba.Louis le is vert egy vázát,ami majdnem ráesett Molly-ra,amiért Harry ordibálni kezdett,majd hirtelen eldőlt a kanapén és elaludt.Pár perc múlva mi is követtük a példáját és az egész társaság alkoholtól bűzölögve aludt a nappaliba vagy a fürdőkádba(Zayn).

Másnap reggel iszonyatos fejfájással ébredtem és azonnal a konyha felé indultam egy Aspirinért.A szekrényben kotorászva hirtelen két kart éreztem derekam körül,majd megfordulva Harry-vel találtam szembe magam,akinek hatalmas karikák voltak a szeme alatt.
-Jó reggelt.-csókolt meg.
-Wáá büdös a szád!-toltam el magamtól,majd bevettem a gyógyszert.
-Neked se rózsaillatú!-ölelt át megint.-Mit szólnál,ha elmennénk zuhanyozni?-indult el az emelet felé.
-Harry!
-Még alszanak!-mondta és már el is tűnt a lépcsőn.Fejemet ingatva követtem,majd beléptem mellé a zuhanyzóba.Belenéztem szemébe,mely égett a vágytól,majd közelebb húzott magához.Vizes testünk összeért és...
-Mi is szeretnénk zuhanyozni!-dörömbölt az ajtón Louis.Harry csalódottan felsóhajtott,majd kimászott a zuhanyzóból és egy törölközőt csavart maga köré.Követtem a példáját,majd kiléptünk a fürdőből utat engedve a többieknek.Bementünk a szobába és gyorsan felöltöztünk,majd a társaság frissen fürdött részéhez csatlakozva próbáltuk megfejteni az estét,de ez sehogy sem jött össze.
-Én még soha életemben nem ittam ennyi!-panaszolta Emma a kanapén fekve.
-Dettó!-terült el a fotelben Danielle.
-Na lányok haladjatok pakolni!-tapsolt kettőt Liam.
-Minek?-kérdeztem vissza.
-Hát a VMA!-mondta Louis.
-És oda mi miért kellünk?-kérdezte Dina.
-Hát hogy szurkoljatok nekünk!-mondta izgatottan Niall.
-És hogy legyen kikkel villogni!-röhögött fel Zayn.
-De mégis mikor indulunk?
-Öhm egy fél óra múlva.
-Mi??-pattantunk fel egyszerre és az emelet felé rohantunk.Gyorsan elővettem a bőröndömet és eszeveszett sebességgel dobáltam bele a cuccaimat.Hirtelen a reggelim úgy döntött,hogy meg szeretné mutatni magát a külvilágnak én meg rohanhattam a WC-re.
-Jól vagy?-jött be Harry aggódva.Megráztam a fejem,majd újra a kagyló fölé hajolva adtam ki a még bennem maradt kaját.-Biztos csak gyomorrontás.-segített fel a földről,majd megmostam az arcom.Miközben a maradék ruháimat pakoltam átfutott az agyamon egy kósza gondolat,ami elég heves reakciót váltott ki belőlem.
-Harry!-rohantam le a nappaliba.-Harry baj van!
-Bella mi történt?-nézett rám aggódva,majd miután elmondtam neki a feltételezéseimet falfehér arccal bámult vissza rám.Kézen ragadott,majd megfogta a bőröndömet és berakta a kocsiba,majd beültünk a többiek mellé.Nem igazán értettem a reakcióját,amíg meg nem jött az SMS.Ne mondj nekik semmit!
Harry felé fordítottam a fejemet,majd alig láthatóan bólintottam.A LAX reptéren rengeteg rajongó várta a fiúkat,de sietnünk kellett,mert fél óra múlva hangpróbán kell lenniük.Mikor megérkeztünk a szállodába megkaptuk a kulcsokat,majd a hatalmas lakosztályba beérve mindenki elfoglalta a saját szobáját.Miután a fiúk elmentek, a csajok vásárolni indultak.
-Nem jössz Bella?-kérdezte Emma.
-Nem most nincs kedvem.Fáradt vagyok.Lepihenek egy kicsit.-mondtam egy erőltetett mosollyal.Bólintott,majd bezárta az ajtót és az ablakhoz lépve láttam ahogy beszállnak a taxiba és elhajtanak.Gyorsan írtam egy SMS-t Harry-nek,majd hívtam egy taxit és bementem a kórházba.A vizsgálat után idegesen hívtam fel Harry-t,de nem vette fel,így maradt a jól bevált SMS.Épp beléptem az ajtón,amikor jött a válasz,mire én önkéntelenül is elmosolyodtam.Ledobtam a cipőmet és befeküdtem a TV elé,majd miután megérkeztek Emmáék,a fiúk érkezéséig megnéztünk valami béna romantikus filmet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése