2012-09-07

2.évad;5.rész

Már vagy fél órája kocsikáztunk az isten tudja,hogy hova,amikor az autó hirtelen megállt,Harry pedig kipattant belőlle.Kicsatoltam magamat és én is kiszálltam,majd csodálkozva pillantottam barátomra.
-Mit keresünk mi a reptéren?
-Utazunk!-szedte ki a bőröndöket a csomagtartóból mosolyogva.
-Hova?És mikor pakoltad össze a ruháimat?-csodálkoztam.
-Hát igazából az már tényleg meglepetés.Megkértem Eleanor-t meg Danielle-t,hogy pakoljanak neked ruhákat.Na gyere mindjárt indul a repülő!-fogott kézen és elindultunk becsekkolni.
Kérem utasainkat kapcsolják be öveiket.Hamarosan megérkezünk Görögországba.
-Micsoda?-fordultam Harry felé,aki csak mosolygott,mint akinek görcsbe állt a szája.

A gépről leszállva egy autó várt minket,ami elvitt a szállásunkar.Megálltunk egy hatalmas ház előtt,olyan tipikus görög ház volt.Pont a tenger mellett.Bementünk,majd fölvittük a bőröndöt a hálóba.
-Már a temetés előtt is el akartalak hozni ide,csak hát pár dolog közbe szólt.-mondta Harry.A parton sétáltunk kézen fogva és gyönyörködtünk a tengerben.Élveztük,ahogy a meleg homok csiklandozza talpunkat és ahogy a hideg víz fel-fel csap a lábunkhoz.Egy fehér elöl rövid-hátul hosszú ruhát vettem föl egy fehér magassarkúval.
-Menjünk be a városba!-mondtam és kézen ragadtam.Athén gyönyörű.Rengeteg árúst és kajáldát láttunk.Úgy döntöttünk,hogy veszünk az otthoniaknak valamit,ezért megálltunk egy ékszereket áruló férfinál és vettünk egy nyakláncot El-nek,egy karkotőt Dani-nak,és egy-egy fülbevalót Emmának és Dinának is,valamint Harry vett egy nyakláncot az anyukájának és Gemmának is.Később megálltunk egy ruhákat áruló nőnél,akinél vettünk Niall-nek egy I <3 Greece-es baseball sapkát,Louis-nak pedig egy I <3 Pallasz Athene-s pólót.Louis-nak tetszeni fog.Harry kitalálta,hogy vegyünk Niall-nek egy gyros-t pitában,de közöltem,hogy azt nem vihetjük fel a repülőre.Zayn-nek vettünk egy üveg görög tengeri sót(Harry szerint hatalmas poén lesz...) meg egy üveg Vodkát(nem túl görög,de más ötletünk nem volt).Ettünk egy Baklava-t meg egy gyros-t pitában,majd ajándékokkal felpakolva visszamentünk a nyaralóba.
-Menjünk fürdeni!-kapott fel Harry és elkezdett velem rohanni a medence felé,de a pereménél lefékezett és letett.
-Elfáradtam.-néztem rá és elindultam vissza a házba.Fölmentem a fürdőbe,majd letusoltam és felvettem a pizsamámat.Lementem Harry-hez,aki épp Tv-t nézett.Leültem mellé a kanapéra és hozzábújtam.Hatalmas sóhajtás kíséretében átkarolt és magához húzott.
-Ugye tudod,hogy nem vagyok képes haragudni rád!-mondta mosolyogva és megcsókolt.Belemosolyogtam csókunkba,majd megnéztünk valami gagyi görög filmet.A film után felmentünk és húztuk a lóbőrt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése