2012-09-22

2.évad;9.rész

-Nem,nem,nem,nem!-hallottam meg Harry kiabálását a földszintről.Kiugrottam az ágyból,majd lerohantam hozzá.
-Mi történt Harry?-kérdeztem ijedten.
-Ma van Gemma születésnapja és még nem vettem neki semmit.-mondta,miközben körbe-körbe rohangált a nappali közepén.Harry nyugodj meg.Menj öltözz fel és elmegyünk a plázába és veszünk neki valami ajándékot.-fogtam le a vállánál fogva.Bólintott,majd felrohant,de két perc múlva már teljes harci díszben állt előttem indulásra készen.Én is felöltöztem,majd beültünk a kocsiba és elmentünk a közeli plázába.

Már vagy fél órája járhattuk az üzleteket,amikor hirtelen megpillantottam egy gyönyörű kék ruhát.



-Megvan!-szaladtam Harry-hez a ruhával a kezemben.
-Ez gyönyörű.Király vagy!-csókolt meg,majd a pénztárhoz sétáltunk és kifizettük a ruhát.
-Haza se megyünk?-kérdeztem miután ráhajtottunk az autópályára.
-Időben oda kell érnünk különben nem kapunk tortát!-mondta,majd bekapcsolta a rádiót.Épp lehajtottunk az autópályáról,amikor hirtelen elsötétült minden...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése