2012-08-07

35.Fejezet

                                                     *Harry szemszöge*

Az tény,hogy utáltam Rolit,de még engem is rosszul érintett  a halála.Pár perig még ültünk ott,mikor kijött az orvos.
-Mi történt doktor úr?Jól van?Rendbe fog jönni?Be lehet menni hozzá?-árasztottam el kérdéseimmel.
-Nos valószínűleg összeszedett valami vírust és ez okozhatta a hányást és az ájulást.Nemrég ébredt fel,úgyhogy bemehetnek hozzá,de ne fárasszák le nagyon ha kérhetem.-azzal otthagyott minket.

                                             *Emma szemszöge*

-Hogy fogjuk neki megmondani?Egyáltalán elmondjuk?-kérdeztem még mindíg könnyezve.
-Hát szerintem nem most kéne,majd ha kiengedték a kórházból.-javasolta Zayn.
-Bemegyünk még ma?-türelmetlenkedett Harry.Bólintottam,majd lenyomta a kilincset.Mikor beléptünk barátnőm mosolygós arcával találtuk szembe magunkat.Harry rögtön odarohant hozzá és megölelte.
-Még fertőzök vigyázz!-nevetett Bella.-Mi történt?Miért vagytok ilyen búskomorak?-kérdezte.Bizonyára leesett neki,hogy valami nincs rendeben.
-Ez egy kicsit bonyolult és nem vagy olyan állapotban,hogy kezelni tudd.-kezdett bele Zayn,de én félbeszakítottam.
-Megérdemli,hogy elmondjuk!-néztem rá szúrós tekintettel,majd ránéztem Bellára.Szemeim újra megteltek könnyel.-Roli meghalt.-mondtam ki már-már zokogva.És ekkor olyan történt,amire szerintem senki sem számított,pláne én.Zayn megölelt.Ott és akkor nem érdekelt,hogy összevesztünk,hogy megcsalt.Még szorosabban magamhoz öleltem és csak zokogtam.
-Micsoda?Hogy,mikor?-kérdezte Bella a sírástól elcsukló hangon.
-Tegnap,leállt a szíve.-mondta ki az egyenes választ Harry.
-Ezt nem hiszem el!-kiabálta Bella is már zokogva.Harry odament és megölelte.

                                  *Bella szemszöge*
Amikor Emma elmondta,hogy Roli meghalt,olyan érzésem támadt,mintha vele együt én is meghaltam volna.Az a mérhetetlen fájdalom amit én éreztem,azt nem kívánom senkinek.Fájt,nagyon fájt.Ő volt a legjobb barátom és szerettem.A kórtermet hármunk zokogása töltötte be.
-Fel kell hívnom Tomit.-mondtam és a telefonom után nyúltam és tárcsáztam a számát.Két söngés után fölvette.
-Szóval elmondták neked is?-szólt bele halkan.
-Mi történt pontosan?
-Nem tudom,a szülei nem akarják elmondani.Ugye eljöttök a temetésre?
-Persze.Mikor lesz?
-Jövőhét kedden 8 órától a belvárosi temetőben.
-Rendben van.Részvétem a szüleinek.Szia.
-Átadom.Szia.-azzal letette.Ránéztem Harry-re,majd a többiekre.
-Ugye tudjátok,hogy holnap esküvőre kell mennünk?-kérdeztem mosolyogva és letöröltem egy könnycseppet arcomról.
-El akarsz menni?-kérdezte Harry.
-Nem fogom kihagyni a keresztapukám esküvőjét,azért,mert Roli teledrogozta magát és meghalt-mondtam komoran.Mindenki értetlenül nézett rám.-Miután összevesztünk Rolival,Tomi felhívott,hogy vett valami tablettát és hogy valószínűleg drog.A szülei nem tudták,csak én és Tomi és valószínűleg túl sokat vett be a bógyókból és ezért áltt le a szíve és a szülei ezért nem mondanak semmit Tominak.
A többiek nem mondtak semmit,csak néztek rám nagy szemekkel.
-Szóval engem ma este már kiengednek a kórházból és holnap hajnalban indul a gépünk egyenesen Madridba!-mondtam újongva.
-Nekem még ruáht kell választanom!-mondta kétségbeesetten Emma.
-Akkor azonnal menjetek haza és válasszatok ruhát!-nevettem.
-Hazaviszlek!-állt föl Zayn és Em után ment.
-Ööö oké köszi!-mondta meglepetten.
-Te meg pakolj össze,öltözz fel és indulunk haza hercegnő!-adta ki a parancsot Louis.
-Igenis kapitány!-nevettem és kiszálltam az ágyból.Gyorsan fölöltöztem és már a kocsiban ültünk indulásra készen.Mikor hazaértünk én rögtön a gardróbba rohantam ruhát választani.Végül egy pink elől rövid-hátul hosszú ruhát választottam.Bepakoltam a bőröndbe,majd letusoltam és befeküdtem Harry mellé az ágyba.Fejemet mellkasára hajtva aludtam el.

Másnap reggel elég izgatottan keltem föl.Le se lehetett lőni,pedig sak 1 bögre kávét ittam meg.Beraktuk a csomagokat a taxiba és elindultunk a reptérre,ahol már ott voltak a többiek is.Ott volt Dina és Niall,Emma és Zayn(együt jöttek?Mi történt ott este?) és Anna meg Kata.
-Úristen Bella el tudod ezt hinni?Egy esküvőn leszek a Real Madrid focistáival!-ugrándozott Kata.
-Fúj Real!A Barca a király!-nyújtott nyelvet Dina.Kata épp szólásra nyitotta a száját,de a hangosbemondó beléfolytotta a szót.Megkérnénk a madridi járat utasait fáradjanak a regisztrációs pulthoz!Miután mindennel készen voltunk és mindenki becsekkolt,felszálltunk a gépre.Az út gyorsan eltelt,valószínüleg azért,mert megint elaludtam.Leszálltunk a gépről és megpillantottam egy ismerős arcot.Nem a keresztapukám volt,hanem a csapattársa Karim Benzema.Keresztapum után őt szeretem a legjobban a csapatból.Nagyon nagy arc és mellette nagyon aranyos is meg minden.
-Szia!!-köszöntem és megöleltem.
-Sziasztok srácok!Na ugrás a kocsiba és indulás.-adta ki a parancsot.Engedelmesen beszálltunk és már indulhattunk is keresztapumék házába.Mikor megérkeztünk kipakoltuk a csomagokat és bementünk a hatalmas házba.Fölrohantam az emeltre és egyenesen a szobám felé rohantam.Elég sokat vagyok itt a szünetekben,így már nekem is van egy saját szobám.Beléptem a hatalmas helységbe és ledobtam magam az ágyra,majd lementem a nappaliba,ahol a többiek értetlenül néztek rám.
-Fönt vannak a vendégszobák,ti ott fogtok aludni.
-Én is?-nézett rám bociszemekkel Harry.Én csak megráztam a fejem és intettem,hogy menjenek föl.Miután elfoglalták a szobákat leültünk a nappaliba,ugyanis szándákomban állt kifaggatni Emmát és Zayn-t,hogy mégis mi a jó büdös fran van most velük.
-Emma?-kérdeztem a kanapén ülőktől.
-Fent maradt,lefeküdt aludni.-mondta Zayn.
-Öhm Zayn kijönnél velem egy pecre?
-Öö oké.-állt fel a kanapéról.Leültünk a hintaágyra.-Na mi az a nagyon fontos dolog?
-Ti kibékültetek Emmával?-vágtam a közepébe.
-Öö aha.
-De hogyan?
-Hát tudod a békülős szex a legjobb!-mondta önelégült mosollyal.
-Hát erre nem voltam kíváncsi!-nevettem fel.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése