2012-08-05

34.Fejezet

Reggel elég kómásan keltem ki a várjunk csak a hintaágyból??Hogy kerültem én ide?Berohantam a nappaliba,de felbuktam Zayn lábában(azt hiszem az övé volt) és lefejeltem a dohányzóasztalt,mire mindenki felriadt.
-Ááááá meneküljünk!!-ordította Niall és körbe-körbe rohangált a nappali közepén.
-Te jó ég mi történt?-rontott be Harry egy serpenyővel a kezében.
-Semmi,csak szokásomhoz híven elestem.-nyugtattam meg mindenkit.
-Nem is te lennél!-jött oda Liam és felsegített a földről.Kiderült,hogy a fiúk kizártak este és ezért aludtam a hintaágyban,de azt már nem tudják,hogy reggel ki nyitotta ki az ajtót.Szerintük Molly volt....Miután megreggeliztünk a fiúk elmentek.Úgy döntöttünk,hogy megnézünk egy filmet,de ezt a gyomrom nem támogatta,ugyanis a film ketdése után pár perccel rám tört a hányinger és vagy fél óráig gubbasztottam a fürdőben.Miután úgy éreztem,hogy több már nem jöhet ki belőlem,kimentem Harry-hez.
-Jesszus te fal fehér vagy!-rohant oda hozzám.
-Nagy bunkóság lenne lemondani a királynőt?-kérdeztem halkan.
-Nem dehogy!Írok neki egy levelet,hogy sajnálatos módon nem mehetünk el a kerty partira.
-Köszönöm!Szerintem én fölmegyek aludni egy ki...-nem tudtam befejezni,mert hirtelen minden elsötétült.




                                         *Dina szemszöge*

-Öhm Niall kérdezhetek valamit?-fordultam felé.
-Persze.-mosolygott.
-Hát ugye Bella keresztapukájának lesz az esküvője és mi vagyis én is meg vagyok hívva és csak azt szerettem volna kérdezni,hogy eljönnél-e velem.Mondhatsz nemet is én nem haragszom meg.-dadogtam össze-vissza,mire Niall válasz helyett megcsókolt.-Ezt vehetem igennek?-kérdeztem fülig érő mosollyal.
-Ühüm.-bólogatott.-De én is kérdeznék tőled valamit.-nézett rám csillogó szemekkel.
-Igen?
-Hát ugye Harry és Bella is összeköltöztek már és,hogy mi is esetleg,ha akarod,de mondhatod azt,hogy nem én nem haragszom meg.Csak én nagyon szeretlek Dina,tényleg.-kifolyt egy könnycsepp a szememből,mire Niall ijedten nézett rám.-Mi történt Dina?Valami rosszat mondtam vagy mi?
-Nem semmi,csak nekem még sosem mondott ilyet senki.És én is nagyon szeretlek téged Niall és szívesen összeköltöznék veled!-mondtam és jó szorosan megöleltem.Még soha senki iránt nem éreztem ilyet.Hirtelen megszólalt a telefonom.Harry neve villogott a kijelzőn.
-Szia Harry!-szóltam bele,mire Niall megkért,hogy hangosítsam ki.Megtettem,majd vártam,hogy Harry mondjon valamit,de csak dadogott össze-vissza.
-Hányt és nappali és fel és alszik és elájult és én meg kórház és most nem tudom.
-Harry mi történt?Beszélj érthetően kérlek.
-Gyertek be a kórházba most!-rakott össze egy értelmes mondatot.
-Azonnal indulunk.-mondtam gépiesen.Letettem a telefont Niall pedig már a kocsiban várt.Beültem mellé és elindultunk a kórház felé.Mikor odaértünk egy csomó rajongó és riporter állt a kórház előtt és mindenfélét kérdezgettek tőlünk,de mi egyenesen az első emeletre mentünk,ahova Paul mondta.Mikor fölértünk ott ült Harry és látszott rajta,hogy nagyon ideges.Azonnal odarohantam hozzá.
-Harry nyugodj meg jobban lesz!-öleltem magamhoz.-Mi történt?
-Hát Bella reggel nagyon rosszul volt,hányt is.Azt mondta,hogy felmegy aludni,de hirtelen összeesett és elájult.Nem tudtam,hogy mit csináljak,csak beraktam a kocsiba és behoztam a kórházba.Bevitték egy kórterembe,de én nem mehettem be.És azután hívtalak titeket.
-Mit mondott az orvos?
-Még nem jött ki.
-Te jó ég Harry!-jött oda Emma,mögötte Liam-mel és Louis-val.Mivel Harry nem volt rá képes én meséltem el nekik,hogy mi történt.
-És meddig kell még várni?-kérdezte Liam.
-Nem tudjuk.Senki sem tudja.-mondtam.Megint csörgött a telefonom.Tomi hívott.-Bocsi ezt föl kell vennem.-álltam fel és elsétáltam a folyosó végére.-Szia Tomi.
-Szia Dina,sajnálom,hogy téged hívlak,de Bella nem veszi föl és...-elcsuklott a hangja.Sír?
-Tomi mi történt?-aggodalmaskodtam.
-Roli,most hívott az anyukája,hogy meghalt.Tegnap a kórházban leállt a szíve és már nem tudták újraéleszteni.-itt már színte zokogott,úgy ahogy én is.
-Ezt nem hiszem el.Köszönöm,hogy felhívtál és mondd meg a szüleinek,hogy részvétünk.
-Megmondom,szia!-azzal letette.Zokogva rohanta, vissza Emmához és nyakába borultam.
-Dina mi a baj?Mi történt?
-Roli tegnap meghalt a kórházban.-mondtam ki és még jobban elkezdtem sírni.
-Micsoda?Ez...ez...-Emmából is kitört a sírás.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése