2012-08-02

33.Fejezet

-Hé srácok mi a gond?Hallottunk valami csörömpölést és nem tudtuk,hogy mi történt.-lépett be Zayn mögötte a 3 fiúval.-Te mi a szart keresel itt?-kérdezte mikor meglátta őt az ajtóban.
-Nahát nahát itt is van a mi hősünk,a híres neves Zayn Malik úr.-mondta gúnyosan.
-Sean takarodj innen!-kiáltott rá színte egyszerre Harry és Zayn.
-Áá szóval már neki is meséltél rólam?-bökött a fejével Harry felé.
-Ahoz neked semmi közöd!-mondtam már én is idegesen.-És ha nem okozna nagy gondot,akkor kihúnál a házból?-förmedtem rá.
-És ha nemet mondok?
-Most azonnal húzd ki a segged azon az ajtón haver!-ordított rá Harry.
-Oké oké már megyek is!-emelte föl a kezét és kisétált az ajtón.Bementem a nappaliba és leültem a kanapéra.Egyik oldalamon Harry,másikon Zayn ült és úgy próbálták elérni,hogy ne bőgjem el magam.
-Elmondaná valaki,hogy mi volt ez az előbbi dolog?Ki ez a Sean?-kérdezte Liam.
-Hát miután a szüleim elváltak anyával visszaköltöztünk Bradford-ba és ott megismerkedett Sean apjával,Steven-nel.Egyik este anya és Steve elmentek vacsorázni és ketten maradtunk Sean-nal és épp filmet néztünk,de ő rámmászott és...és...,ha nem jön Zayn akkor...-nem tudtam befejezni,ugyanis könnyeim patakként kezdetk el folyni szememből.
-Mit keresett ott Zayn?-kérdezte Louis.
-Nála maradt a matek könyvem és vissza akartam kérni.És amikor megláttam Sean-t,rögtön leszedtem róla,csak ő erősebb volt nálam,de fejbevágtam a távirányítóval és aztán fölhívtam Jane-t,Bella anyukáját,hogy azonnal jöjjenek haza és mikor hazaértek Jane rögtön kidobta Sean-t és az apját a házból.-fejezte be Zayn.
-És Harry mióta tud róla?-kérdezte Niall.
-Hát még akkor mondtam el,amikor hát ööö....nos...szóval régóta.-adtam választ.
-Ááá én értem!-mosolygott Louis.
-Én nem!-nézett rám értetlenül Niall.
-Lényegtelen.-mosolyogtam.
-Na jó szerintem már mindenki fáradt,srácok húzzatok haza!-mondta Harry.
-Nem nem!Itt alszanak ma este.Van elég hely.
-Pizsiparti!-ordította Louisés megfogott egy párnát majd hozzávágta Liam-hez.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése