2012-08-25

2.évad;2.rész


-Te mit keresel itt?-szólalt meg pár perccel később Harry.
-Én hát nos fellépek a záró ünnepségen és épp próbára jöttem.-adtam választ.
-Aha.Hát 1 év után nem erre a válaszra vártam.-mondta ingerülten,majd sarkon fordult és elment.Még mindig tisztán emlékszem arra,ami 1 évvel ezelőtt történt.

-Halló?
-Jó napot!Bella Davis vagyok.
-Ááá Bella!Jó napot!Nos hogy döntött?Elfogadja az ajánlatot?
-Igen.
-Remek!Mondja,hogy mikor szeretne indulni és foglalok jegyet a repülőre.
-Ha lehet én már ma indulnék.
-Rendben,lefoglalom a legközelebbi járatra a jegyet és felhívom,hogy mikor indul.
-Köszönöm.-tettem le a telefont.Visszamentem a házba.Fölmentem a hálószobába és elővettem a bőröndömet.Szerencsére Harry nem volt itthon,ugyanis behívták őket egy rendkívüli megbeszélésre.Beledobáltam a cuccokat,majd lecipeltem az emeletről.A gépem éjfélkor indul.Addig van még másfél órám.Leültem az étkező asztalhoz és elővettem egy papírt.
                                                   
                                          Kedves Harry!

 Amikor ezt a levelet olvasod én valószínűleg már a repülőn ülök és New York felé tartok.Sajnálom,hogy nem szóltam,de tudtam,hogy hogyan fogsz reagálni.Ne gyere utánam,mert fölösleges.A temetésen felhívott egy modell-ügynök.Felajánlott egy állást 1 évre New York-ba.Elfogadtam.Itt új életet kezdhetek.Így lesz a legjobb.
Emma,Dina.Bármi is történik ti lesztek a legjobb barátaim.És kérlek vigyázzatok arra az 5 idiótára.Tudom,hogy most haragszol és megmutatod majd ezt a levelet a többieknek,ezért leírom,hogy nagyon vigyázzatok egymásra és ha lehet  a házat ne gyújtsátok fel!És Harry,nagyon szeretlek.Sose foglak elfelejteni.Te megváltoztattál mindent az életemben.Senki mást nem tudnék úgy szeretni,mint téged.

                                                  Ölel:Bella.

Beletettem egy borítékba és leraktam az asztal közepére.Megtöröltem szememet,majd hívtam egy taxit,ami kivitt a reptérre.Fölszálltam a gépre és elindultam új életem felé.

-Bella!-hallottam meg Katy hangját.Kint ültem a házunk teraszán.A próba teljesen lefárasztott.Meg ez az egész Harry-vel való találkozás is.-Nem fogod elhinni kik lépnek fel a záró ceremónián!
-Kik?-kérdeztem mosolyogva.
-A One Direction!-ugrándozott örömében.
-Micsoda?-kérdeztem falfehér arccal.
-És a legjobbat még nem is mondtam!Te leszel az összes táncos produkció koreográfusa.
-Nee!-ordítottam fel,mire Dusty hangos ugatással ott termett mellettem.Csengettek.
-Kinyitom!-rohant az ajtóhoz Katy.-Öhm Bella téged keresnek!-kiabált az ajtóban állva.Felkeltem a hinta ágyból,majd az ajtóban álló barátnőmhöz sétáltam.Mikor odaértem megláttam,hogy ki,vagyis inkább kik keresnek.
-Emma,Dina!-borultam nyakukba zokogva!Nem toltak el maguktól,hanem jó szorosan megöleltek,de ők is sírtak.-Honnan tudtátok?-kérdeztem szipogva.
-Harry...-mondta Emma.
-Sejtettem.Gyertek be!-invitáltam be őket,majd leültünk a kanapéra.
-Ugye tudod,hogy amikor Harry megmutatta a levelet mindenkit nagyon megviselt!-fordult felém Dina.
-Én én azt hiszem,hogy talán egy kicsit megbántam.-mondtam még mindig szipogva.
-Harry nem ment sehova,a dedikáláson olyan volt,mint egy robot.A koncerteken elfelejtette a szövegét és még egy vírust is összeszedett.-mondta Emma.-A bátyád meg csak azt szajkózta,hogy úgyis visszajössz.És visszajöttél.
-De ugye nem mész már vissza Amerikába?-kérdezte Dina.Majdnem rávágtam,hogy de visszamegyek,amikor is végiggondoltam mindent és eszembe jutottak azok a pillanatok,amikor nem lehettek velem.
-Nem,végleg itt maradok.-mondtam mosolyogva.
-És velem mi lesz?-lépett be Katy.
-Katy nézd,a te életed más,mint az enyém.Te New York-ba születtél,de én nem.Én nem bírom azt a nyüzsgést.Sajnálom,de nem megyek vissza az Olimpia után.
-Akkor szerintem én összepakolok és visszamegyek New York-ba.-mondta és felviharzott az emeltre.Pár perc múlva már jött is érte a taxi és elvitte a repülőtérre.
-Hogyan ismerkedtetek meg?-kérdezte Emma.
-Egy Victoria's Secret bemutatón.
-Te Victoria's Secret modell voltál?-kérdezték elképedve.Én csak bólintottam.
-Mutassak képeket?-kérdeztem,mire hevesen bólogattak.Előkaptam a laptopomat és megmutattam az összes képemet.Épp a Victoria's Secret fotózás képeit nézegettük,amikor csöngettek.Kinyitottam az ajtót,majd hirtelen 4 kar fonódott körém.
-Bella úgy hiányoztál!-emelt fel Zayn.
-Hiányoztál királylány!-ölelt meg Louis.
-Hiányzott a szakácsnőm!-borult nyakamba Niall.
-Hiányzott Bella Davis!-nevetett Liam és ő is átölelt.Be se kellett őket hívni,jöttek maguktól.Niall rögtön a konyhába,ment,majd pár perccel később egy jól megpakolt szendviccsel tért vissza.Liam és Louis leültek a 2 fotelbe,Zayn pedig Emma mellé,akik még mindig a képeket nézegették.
-Azt a...!-kiáltotta el magát Zayn.
-Mi az?-kérdeztem ijedten.
-Ez...ez te vagy?-fordította felém a laptopot.
-Öhm aha.-mosolyogtam.
-Tyűha!Ha ezt megmutatod Harry-nek rögtön megbocsájt!-poénkodott Louis,de ez egy kicsit szíven ütött.
-Most jutott eszembe,hogy van egy fontos dolog,mait még el kell intéznem.Kibírjátok addig nélkülem?-fordultam a társaság felé.Mindenki bólogatott,én pedig kiléptem a bejárati ajtón.Nagy levegőt vettem és elindultam a szomszéd ház felé.Tudtam hol van a pótkulcs,de inkább csöngettem.Lépteket hallottam,majd kinyílt az ajtó,de nem Harry,hanem egy magas szőke 20 év körüli lány állt az ajtóban.
-Szia!-köszönt nyálasan.Úristen.Hányom kell.
-Öhm,szia Harry itthon van?-kérdeztem.
-Ja igen,de most nem ér rá.-mosolygott.
-De nekem muszáj vele beszélnem,szóval ha nem bánod!-toltam arrébb és beléptem a házba.
-De nem mondtam,hogy  bejöhetsz!-tipegett mellém.
-Nem a te házad!-vágtam vissza.
-De a tiéd sem!
-Hát én ebben nem lennék olyan biztos!
-Ezt meg,hogy érted?Harry!-kiabálta nyálasan.Komolyan mondom idehányok a lépcsőre.Pár másodperc múlva már Harry robogott le a lépcsőn,de amikor észrevett megállt és a lányra nézett.-Ez a lány csak úgy bejött ide és azt állította,hogy övé a ház.
-Van benne igazság!-nézett rám.-Jessica húzz innen!-nézett a lányra.
-Tessék?
-Jól hallottad!Tűnj innen és soha többet ne gyere vissza!.-mondta kicsit ingerülten.A lány fölkapta a cipőjét,majd kiviharzott a házból,de még előtte leborított egy vázát.
-Az volt a kedven vázám!-ordítottam utána.
-Szóval miért jöttél?-kérdezte Harry.Ránéztem,majd végigmértem.Tuti,hogy nőtt vagy 10 centit!És izmosabb is lett.
-Hát szerettem volna megmagyarázni,hogy mit miért tettem.
-Elég kimerítő történetet várok,szóval szerintem üljünk le.-indult el a nappali felé,én pedig követtem.-Szóval?-fordult felém.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése