2012-07-23

29.Fejezet

Ma van a One Direction 2. születésnapja,úgyhogy Boldog szülinapot nekik.2 éve,hogy megalakultak.2010.július 23-án(egy nappal a szülinapom után...megalakulhatak volna hamarabb is).Idén remélem nem lézerharcozni mennek,vagy ha igen akkor meghívják Alan Carr-t is.:D




Ott álltam egy hatalmas ház előtt és csak bámultam.Nem tudtam,hogy Harry ezzel mit akar ezért inkább megkérdeztem.
-Öhm Harry ez mi?
-Hát ez a házunk.Tetszik?-kérdezte izgatottan,mire én kikerekedett szemekkel bámultam rá.
-Ház??Harry ez nem ház,hanem palota,kastély.
-Nem tetszik?-ijedt meg.
-Jaj dehogynem,csak furcsa.Én egy utolsó szeméttelepen is laknék,mert veled lennék.Nem kellett volna venni egy ekkora(hansúlyoztam ki az "ekkora" szót)házat.-mosolyogtam és átöleltem.
-Hát már késő.Ez már a miénk,szóval menjünk be!-mondta és kézen ragadott.
Beléptünk az ajtón és a hatalmas előtérben találtuk magunkat.Tényleg hatalmas volt.A plafonról egy csillár csüngött,szembe velem egy márványlépcső állt.Elindultam a lépcső felé,de Harry visszarántott.
-Előbb nézzünk szét lent.-mondta és elindult a konyha felé(azt hiszem).
-Azta!-csak ennyit bírtam kinyögni.Oldalra néztem és láttam Harry elégedett arcát.-Min nevetsz Styles?
-Semmin-mondta és elindult a nappali felé.Utánamentem és beléptem az óriási szóbába.Középen egy nagy kanapé volt 2 fotellel.Szembe a falon egy hatalmas plazma TV.Innen nyílt az ajtó a kertre.Elindultam kifelé,de nem jutottam sokáig,ugyanis drága kutyám megtámadott.
-Dusty!-kiáltottam és elkezdtem dögönyözni.-Hogy kerülsz te ide?Harold bácsi téged is idehozott?-nevettem,majd felálltam és Harry-hez mentem.-Köszönöm!-mondtam és jó szorosan megöleltem.Kézen fogva mentünk ki a kertbe,ahol volt egy hatalmas medence(túl sokat használom a "hatalmas" szót,de ezekre nem lehet mást írni).Volt egy kis grillező rész is és egy kis pavilon.Le akartam ülni,de Harry rámszólt.
-Nemnem!Először felmegyünk az emeletre.-mondta és visszaindultunk a házba.Fölmentünk a lépcsőn és jobbra indultunk,majd benyitottunk egy szobába.
-Ez gyönyörű!-mondtam elképedve.
-Ugye?
-Szeretlek Harry!-mondtam és megcsókoltam.
-Én is szeretlek drágám!-mondta miután szánk elvált egymástól.Szorosan magához ölelt és lefektetett az ágyra.
-Harry nekem ez így nem megy!-mondtam mire kérdőn nézett rám.-Nem fogok a macskád előtt lefeküdni veled!-böktem az ajtóban álló állat felé.
-Molly menj már innen!-kiáltott rá Harry,de a macska nem mozdult.-Lusta dög.-mormolta és lemászott rólam.Felkapta a macskát és levitte a nappaliba.Felkeltem és utánamentem.-Eltakarítottam a maskát,mi egyéb problémád lehet még?-kérdezte idegesen.
-Hmm itt valaki nagyon kanos!-nevettem és kimentem a konyhába.
-Nem megyünk el vacsorázni?-kérdezte a konyhába érve.
-Fáradt vagyok,majd holnap.-mondtam szomorúan és fölballagtam az emeletre.Letusoltam és felvettem a pizsimet és amikor beléptem a szobába Harry már az ágyon feküdt.Odabújtam hozzá,mire ő egyik kezével átölelt.Így aludtunk el.

Pár kép a házról:




























Reggel kicsit kómásan baktattam le a konyhába és töltöttem egy bögre kávét.Harry főzte?Nem az kizárt.Akkor meg ki?Kérdéseimre ebben a pillanatban kaptam meg a választ.
-Jó reggelt Miss Davis!-köszöntött egy barna hajú 40 év körüli nő.
-Ööö önnek is jó regelt!-dadogtam.Ekkor Harry lépett be a konyhába mosolyogva.Odalépett hozzám és egy puszit nyomott arcomra.
-Drágám ő itt a házvezetőnőnk Bertha.-mutatta be a nőt barátom.
-Á így már mindn világos!Jó reggelt Bertha.-mosolyogtam a hölgyre.
-Ezt a levelet ma találtam a postaládába.-emelt fel egy borítékot Harry.Megfogtam és kibontottam.
-Úristen!-kiáltottam fel.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése