2012-06-17

10.Fejezet

                                                     *Emma szemszöge*


Reggel fölkeltem felöltöztem és elindultam.Amikor kimentem még senki se volt ébren.Kimentem a szállodából.Nem tudtam,hogy merre menjek.Írtam egy sms-t Rolinak.Szia!bocs ha felkeltettelek,de nagyon ki vagyok bukva nem tudnánk találkozni valahol?Nem sokkal később már jött is a válasz:Szia!nem tudtam aludni,persze gyere ide a szállodába szerencsére ma szabad program van ahova én nem megyek küldöm a címet:Franklin road 14. a harmadikon van a szoba a 104-es.várlak és ne legyél ideges!
Fogtam egy taxit és elindúltam.Amikor megérkeztem fölmentem a 3. emeletre és bekopogtam a 104-es szobába.Roli kinyitotta az ajtót én pedig bementem.
-Bocsi,de nem volt hova mennem nem akartam ott maradni egyedül.Bella esküvőre megy Harry-vel,Dina Niall-lal megy valahova én meg nem akartam ott maradni.-kezdtem magyarázkodni.
-Emma,Emma nyugi  nincsen semmi baj!-mondta ás átölelt.Elengedett majd rám nézett.Milyen rég volt már amikor csak így ketten voltunk.Ugyanaz a csillogás volt a szemében,mint akkor amikor először találkoztunk.Nem tudom mi késztetett arra,hogy ezt tegyem,de megcsókoltam.Furcsamód ő visszacsókolt.Vele mindig olyan más volt.Vele volt az első és azt sosem fogom elfelejteni.Csak úgy spontán történt,de még így is tökéletes volt.Ő tökéletes volt és még mindíg az.Lefeküdtünk az ágyra.Éreztem,hogy ezt abba kéne hagyni,de nem akartam.Nem érdekelt Zayn.Én se érdekeltem őt.És amúgysem volt hivatalos,hogy járunk-e vagy sem.Éreztem Rolin,hogy hezitál,de én biztosítottam arról,hogy folytassa.Megtörtént.Pont olyan volt,mint először.Pont vele.Egy szállodai szobában,ez azért kicsit vicces.


A telefonom hangos csörgése keltett föl.Oldalra néztem és Roli ott feküdt mellettem.Megnéztem,hogy ki hív,de ledöbbentem.Zayn volt az.Remegő kézzel vettem föl.
-Halló?-szóltam bele rekedten.
-Emma hol vagy?Merre vagy?Hova tűntél?Miért nem szóltál?-kérdezte aggódva,de dühösen.Ekkor már Roli is fölkelt.Rámosolyogtam.
-Nyugi jó helyen vagyok nincsen semmi bajom,sőt ami azt illeti nagyonis jól érzem magam.-mondtam gúnyosan.Roli hátulról átölelt és megpuszilta a nyakamat.Majd föleklt és kiment a mosdóba.
-Merre vagy?Kinél vagy?És egyáltalán miért mentél el?Hogy képzeled,hogy csak úgy lelépsz?
-Nem tartozom neked magyrázattal Zayn!Nem vagyok a tulajdonod!-ordítottam bele a telefonomba.-És ha nem haragszol meg akkor most jobb dolgom is lenne,mint veled beszélgetni!Szia Zayn!-mondtam azzal lecsaptam a relefont.Roli bejött a szobába és rámnézett.
-Mi történt Emma?-kérdezte.Fölálltam és odamentem hozzá.
-Semmi csak Zayn azt hiszi,hogy birtokolhat engem,de én nem vagyok egy tárgy!
-Akkor most szakítottatok?
-Nem tudom,mert nem is jártunk.-mondtam mosolyogva.Egy ideig még beszélgettünk Rolival majd azt mondta,hogy elkísér a szállodáig.Beleegyeztem.A szálloda előtt álltunk és beszélgettünk amikor megjelent Zayn.
-Mégis mit képzelsz te magadról?-förmedt rá Rolira.
-Én mit képzelek magamról?te mit képzelsz magadról haver!Nyugodj már le egy kicsit!-mondta Zayn-nek,de szerintem megbánta,mert Zayn bevert neki egyet.Roli se tétlenkedett.Visszaütött.Elkezdtek verekedni én meg ott álltam tehetetlenül.Ekkor megjelent Harry és Bella.Harry rögtön odarohant a fiúkhoz,hogy szétszedje őket.Lefogta Zayn-t amígy Bella Rolit próbálta lecsillapítani.Zayn ekkor rámnézett azzal a tipikus "szánalmas vagy" tekintettel.
-Miért tetted Emma?Te képes voltál vele-ekkor Roli felé bökött a fejével-megcsalni?Hogy voltál képes lefeküdni vele?-kérdezte és kivájta magát Harry szorításából.Én meg csak álltam ott és néztem hol Rolira,hol Bellára.
-Roli?Te hogy tehetted ezt?Tudtad,hogy Zayn-nel jár!-ordított Bella Rolira.
-Ő jött oda,ő smárolt le!Azt hittem,hogy nem járnak,hogy szakítottak!-mondta Roli ordítva.Majd elviharzott.
-Emma?Hogy tehetted ezt?Ugye tudod,hogy most mindkettőjüket elveszítetted?Kellett ez neked?-kérdezte Bella.
-Engem nem kell kioktatni!Tudom,hogy te vagy a jó kislány meg a tökéletes.Miért nem hagysz békén és törődsz magaddal?-ordítottam Bellára majd elrohantam.Fölmentem a szobába bezártam magamra az ajtót és lefeküdtem az ágyra,majd álomba sírtam magam.


                                            *Bella szemszöge*
Reggel az esküvő napján én keltettem Harry-t.Elindultam a fürdőbe majd felöltöztem.Amikor kimentem Harry már felöltözött.Csak egy fekete farmer és egy fehér ing volt rajta.Kimentem és megcsókoltam.Elköszöntünk a fiúktól és elindultunk az esküvőre.Nagyon izgultam,de nem az esküvő miatt,hanem amiatt,hogy végre megismerhetem Harry anykáját és nővérét.Amikor megérkeztünk egy hatalmas házzal találtuk szembe magunkat.Bementünk.
-Harry drágám!Úgy hiányoztál.-ölelte meg Harry-t az anyukája.
-Anya te is nekem!Ő itt Bella a barátnőm-mutatott be Harry.
-Jó napot!-köszöntem udvariasan.
Jaj drágám nyugodtan szólítsa Anne-nek.-mondta mosolyogva és átölelt.
-Gemma hol van?-kérdezte Harry a tömeget fürkészve.
-Apáddal van ott arra.-mtatott egy pavilon felé Anne.Elindultnk a pavilon felé.Gemma észrevett minket,mert odaszaladt és m,egölelt.
-Biztos te vagy Bella!Harry rengeteget mesélt rólad!Gemma vagyok-mutatkozott be.
-Szia Gemma!Nagyon örülök,hogy találkozhatok veled.-mosolyogtam rá.
-Harry fiam jó látni téged!-jött oda egy 40 év körüli férfi.
-Szia apa téged is vagy mi!-mondta flegmán.Hát nem túl jó a viszonyuk.-Ő itt a barátnőm Bella-mutatott rám Harry.
-Jó napot!-nyújtottam kezet.
-Nyugodtan szólíts Rob-nak.-mondta.Odatipegett egy szőke,tipikus amerikai műtött cicababa.Majd felénk fordlt.
-Harry,Bella ő itt Bethany a feleségem!-mutatta be nekünk.
-Hát nem a külsejéért szereti apámat az már biztos!-sutoggta nekem Harry,amire én elmosolyodtam.
-Hellóka nyugodtan szólítsatok Beth-nek!-mondta azzal a tipikus műmosollyal az arcán.Nem sokkal később két kislány szald oda hozzánk.Ahogy láttam ikrek voltak.
-Úúúú ez tényleg ő ez Harry Styles!-kiáltották egyszerre.Olyan 4 évesek lehettek.Hosszú barna hajuk volt és nagy barna szemük.
-Apa,apa ugye ő tényleg Harry?-kérdezték Rob-tól.Én teljesen leblokkoltam.Ránéztem Harry-re aki falfehér arccal állt mellettem.
-Hát persze lányok.Harry adnál egy autógrammot Laura-nak és Stacey-nek?-kérdezte fiától Rob,de Harry ekkor ránézett,majd elrohant.
-Sajnálom!-mondtam a többieknek és utánarohantam.
-Harry várj meg kérlek!Harry!-kiabáltam utána.Vágül megtaláltam.Ott ült a kert leghátsó felébe egy hatalmas fának dölve és csak bámlult ki a fejéből.Leültem mellé.
-Harry jól vagy?-kérdeztem aggódva.
-Nem nem vagyok jól!-mondta és éreztem,hogy sírt.-apám elvesz egy utolsó amerikai ribancot aki szül neki 2 gyereket és annyira vak,hogy nem veszi észre,hogy ezt csak a pénzéért teszi!Ez a legidegesítőbb az egészben!És az,hogy egy szóval se mondta,hogy van 2 mostohatestvérem.-mondta én meg átöleltem.
-Tudom milyen érzés az,ha hirtelen lesz egy testvéred.Nekem is gí volt ez anya halála után.Apa elvette feleségül Liz-t,majd megszületett Jos.Először nem akartam elfogadni,de aztán rájöttem,hogy ha apa boldog,akkor én is az vagyok és ha apa így boldog akkor nekem ezzel meg kell békélnem.-mondtam és tényleg tudtam,hogy most mit is érezhet.-Szerintem menjünk most haza.Az lesz a legjobb.
-Szerintem is.-mondta és fölállt.Megfogta a kezemet és elindultunk a kap felé.
-Harry hova mentek?-kérdezte Rob.
-Haza!-mondta Harry egy kicsit dühösen.
-Harry várj meg mi is megyünk!-rohant oda Anne és Gemma.
-Most meg mi történt?-értetlenkedett Rob.
-Sz történt,hogy a fiad vagyok és mégse mondtad egy szóval sem,hogy lett 2 mostohatestvérem!Egy szóval se mondtad,hogy egy ilyen agyonbarnított ribancot veszel el feleségül,ert ha ezeket tudom akkor el sem jövök.És ezután felejts el Rob!-mondta Harry majd elindult a kapun mi pedig utána.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése