2012-06-26

22.Fejezet

Kimentem a konyhába egy fájdalomcsillapítóért,mert nagyon fájt a fejem és szédültem.Bevettem majd visszamentem a nappaliba Harry-hez aki épp akkor kapcsolta ki a Tv-t.
-Na mehetünk?-kérdezte lelkesen.
-Ha nem gond én inkább nem mennék,nem érzem túl jól magam,de nektek jó szórakozást!-mondtam egy mosoly kíséretében.
-Ha akarod fönt maradok veled!
-Nem nem kell menj érezd jól magad!-mondtam ő meg elindult az ajtó felé,de utánakiáltottam-És ne igyál túl sokat!
-Azt nem ígérhetem!-mondta és becsukta az ajtót.Ledőltem a kanapéra és bekapcsoltam a Tv-t.Épp valami ismeretterjesztő műsor ment benne,nem igazán figyeltem rá.Még egy ideig néztem,majd a gyógyszer megtette a hatását és elindultam az álmok szigete felé.


Pár órával később hangos kiabálásra ébredtem.Ránéztem az órámra:01:15.Remek akkor ezek Harry-ék lesznek.És a tippem beigazolódott,ugyanis Liam lépett be az ajtón Harry-t támogatva,majd ledobta a fotelba.
-Kicsit elszaladt vele a ló!Mondjuk Louis is ilyen állapotban van.Táncoltak az asztalon meg minden.Rémes látvány volt!-borzongott bele Liam,mire én elnevettem magam.
-Hát köszi,hogy visszahoztad!A szobába nem kell bevinni,ellesz ő itt.-néztem a csendesen szuszogó Harry-re.
-Oké,na megyek is Jó éjszakát!-köszönt el Liam és kiment.Én bementem a fürdőbe,lezuhanyoztam és átöltöztem.Vittem Harry-nek egy takarót és betakartam,majd bementem a hálóba és elaludtam.




                                            *Harry szemszöge*


Kiléptem az ajtón és a játékterem felé vettem az irányt,de a gondolataim csak Bellán jártak.Mi lesz,ha történik vele valami?
-Készen állsz a bulira Styles?-lépett mellém Tommo barátom,kizökkentve gondolatmenetemből.
-Mi?Ja igen persze!-feleltem zavartan.
-Party Hard!-lépett mellém Niall.
-Na részegedjünk le!-őrjöngött Zayn.
-Király,akkor megint nekem kell titeket visszavinnem a szobába.Szuper...-vágta be a sértődöttet Liam.Bementünk és egyenesen a bárpulthoz vettük az irányt.Lou valami kék löttyöt kért,Zayn asszem Sex on the beach-et,mert szerinte olyan szexis a neve.Niall Pina Colada-t én meg csak egy Mojitó-t.Liam a szokásos mentes vizét itta.Tényleg illik rá a Daddy Directioner név.
-Indulhat a Party!!!!-ordította el magát Lou.
-DJ Mali,DJ Malik in da house!!!-üvöltötte Zayn és elindult a DJ pult felé.Az elején én csak ültem,de aztán Niall berángatott táncolni meg még pár pohárka Vodka és Martinit is bevedeltem így nem sokra emlékszem ezek után.Rémlik valami olyan,hogy Liam ordibál velünk,hogy miért nem tudunk mértéket tartani meg ilyenek.Aztán jött Paul és fölvitte Niall-t és Zayn-t.Eleanor meg segített Lou-t fölvinni,engem meg asszem Liam vitt föl,de csak annyi rémli,hogy beszállunk a liftbe,onnanstól képszakadás ezerrel.



                                       *Bella szemszöge*


Reggel Harry fájdalmas jajjgatására ébredtem.Kikeltem az ágyból,de egy kicsit megszédültem.
-Nem vészes-gondoltam magamba és elindultam a hang irányába.A nappliban megtaláltam Harry-t,aki csak a fejét fogta és óbégatott.
-Bella kérlek hozz fájdalomcsillapítót!És kávét!Majd szét robban a fejem!-nézett rám könyörögve.Megforgattam a szemem és hoztam neki egy jó erős kávét és egy Aspirint.
-Legközelebb nem kéne ennyit innod!-adtam át neki a gyógyszert.Nem válaszolt semmit csak bevette a pirulát.
-Te jobban vagy már?-kérdezte rekedten.
-Persze!-hazudtam,hisz még mindíg hányingerem volt és szédültem is egy kicsit.-Harry ugye elmegyünk egy német válogatott meccsre légyszííííí-néztem rá kutyaszemekkel.
-Hááát jóó-adta be a derekát,mire én ráugrottam és megcsókoltam.
-Na ezt meg tudnám szokni!-mondta és visszacsókolt.Rendbezedte magát,majd átmentünk a srácokhoz.Niall és Liam örömmel jöttek velünk a meccsre,de Zayn-nek nem volt kedve felkelni,Lou meg még mindíg a bulit pihente ki,így csak négyen mentünk.Meg a testőrök.Mikor odaértünk a staionhoz,mondtam a fiúknak,hogy menjünk be az öltözőbe.
-Bella nem mehetsz csak úgy be!-értetlenkedett Liam.
-Itt engem ismernek,mint majdnem minden stadionban.-mondtam és elindultam az öltözők felé,ahol megpillantottam Löw-öt a németek szövetséfi kapitányát.
-Ááá Bella jó újra látni!-mondta némi német akcentussal.-Mi járatban?Csak nem a meccsre jöttetek?
-De arra jöttünk.-válaszoltam mosolyogva.
-Gyertek be az öltözőbe a fiúk már készen vannak köszönjetek be nekik.-invitált be minket.Mikor beléptünk megpillantottam Özilt és Khedirát,akiket elég jól ismerek.Mosolyogva jöttek oda és öleltek meg.Ja,hogy honnan ismerem őket?Hát a Real Madrid-ból.Iker Casillas a kapus az én keresztapukám,José Mourinho meg az anyai nagypapám.Ott volt még Neuer,akinek szerintem elég jó feneke van,ezt már Annáékkal is megállapítottuk,valamint Schweinsteiger,Kloose,Kross és a kedvenc német góllövőm Mario Gomez.Beszélgettünk még velük egy ideig,majd felmentünk a nézőtérre, a páholyba.A fiúk nagyon élvezték,ugyanis ők még sak ír és angol válogatott meccset láttak,ami valljuk be nem valami eseménydús.A meccs után,amit a némete 2-1re nyertek az oroszok ellen,visszamentünk a szállodába,ahol egy levél várt rám.Kinyitottam és egy meghívó volt benne.Kedves Isabella Davis!Szeretettel meghívjuk Iker Casillas és Sara Carbonero esküvőjére,mely 2012 július 14-én kerül megrendezésre.Helyszín:Madrid,Székesegyház.Szeretettel várjuk önt és vendégeit.
-Áááááááá-sikítoztam,mire Harry ijedten jött ki gondolom a fürdőből,mert vizes volt a haja és meztelen volt.
-Mi történt?-kérdezte ijedten.
-Iker és Sara összeházasodnak!-ugráltam.
-Jaaa aha oké!-mondta és visszament.Fölhívtam apát,aki színtén nagyon örült ennek,majd bekapcsoltam  a laptopot és beléptem Skype-ra.Drága kerezstapukám szerencsére fönt volt.Videóhívást kezdeményeztem.Betöltött az ablak és megjelent előttem mosolygós arca.
-Szia Bell!-köszönt.
-Sziaa!Ááááá úrsiten úgy örülök nektek te jó ég!-hadartam
-Nyugi,levegőt azért vegyél!-nevetett.-És hozol valakit magaddal vagy egyedül jösz?Hát,ha minden jól megy akkor valakiket viszek!-mondtam mosolyogva.Kikerekedett szemekkel nézett rám.
-Csak nem?Terhes vagy?Bell 18 éves vagy ez ugye csak egy vicc?-akadt ki,mire én elnevettem magam.
-Nem vagyok terhes nyugi,csak nem 1 embert viszek magammal,hanem lehet,hogy többet.
-Többet?Ismerem őket?
-Hát lehet.Ismered a One Direction-t?
-Aha az a brit fiúbanda mi van velük?
-Nos Harry-vel járok és őt vinném el,de ha lehet akkor vinném a többi fiút is.-néztem rá bociszemekkel.
-Hozzad őket is,de figyelj nekem most mennem kell edzésünk van!Puszillak szia!-köszönt el és kilépett.
-Na mi van azzal az esküvő dologgal?-kérdezte Harry és felhúzott a fotelből.Egy kicsit megszédültem,de már megszoktam.
-Hát a keresztapukám és a barátnője összeházasodank és meg vagyunk hívva!-mosolyogtam.

-Király!Ez az esküvő legalább jól fog elsülni.-mondta nevetve.Megöleltem és mondtam,hogy lemegyek a szálloda melleti boltba csokiért.Ő csak mosolygott és visszament a hálóba.Felvettem a cipőm,majd Paul védelme alatt elindultam a bolt fele.Úgy gondoltam,hogy kell ennyi mozgás,ezért lépcsőn megyek.Hiba volt.Leléptem az első lépcsőfokról,de megszédültem és többre már nem emlékszem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése