2012-06-18

12.Fejezet

                                                    *Emma szemszöge*


És én még bocsánatot akartam kérni Roli miatt.Nem most már nem érdekel.Miért nézett rám amikor énekelt?Miért teszi ezt velem?
-Emma várj meg kérlek!-hallottam meg Zayn hangját a hátam mögül.Miért jött utánam?Hezitáltam,de végül megálltam.Megfordultam és belenéztem azokba a gyönyörű gesztenyebarna szemekbe.
-Mit akarsz?-kérdeztem könnyeimmel küszködve.
-Beszélhetnénk?Valamit el kell mondanom!-mondta.Én bólintottam,hogy kezdje.-Menjünk inkább máshova.-mondta és elindult én meg utána.Lementünk a pincébe(nem tudom hogyan talált oda) és leültem a földre ő meg velem szembe.
-Mit akartál mondani?-kérdeztem szinte suttogva.
-Csak bocsánatot szerettem volna kérni amiatt,hogy úgy felkaptam a vizet Roli miatt.Nem hibáztatlak,mert-itt szünetet tartott.-én is ugyanezt tettem.-mondta és lehajtotta a fejét.Nem bírt a szemembe nézni.Könnyek gördültek le az arcomon.
-Szóval te meg...megcsaltál?-kérdeztem szipogva.-És kivel?
-Az nem fontos!-mondta még mindíg szégyenkezve.
-Zayn Malik kivel csaltál meg?!-ordítottam rá.
-Lindával.-mondta ki nehezen.Mi?Lindával?Ezt nem hiszem el!
-Zayn hogy tehetted ezt?Pont vele?-rivaltam rá.
-Sajnálom Emma sajnálom!-mondta és elsírta magát.
-Zayn én megbocsájtok,ha te is nekem!Legalább őszinte voltál velem és nekem ez a fő!-mondtam és megöleltem.Nagyon szeretem Zayn-t és még az sem érdekel,hogy megcsalt Lindával.Bár vele lesz beszélni valóm.
-Emma van egy kis gond.-mondta aggódva.-Holnap Új Zélandra utazunk.-mondta én pedig leblokkoltam.


                                       *Bella szemszöge*


A koncert után visszamentünk a szállodába.Bementünk a szobába én lezuhanyoztam majd befeküdtem Harry mellé az ágyba.
-Bella én annyira sajnálom.-mondta majd szorosabban ölelt magához.
-Ne sajnáld én megértem.Híresek vagytok ez a dolgotok.Ki bírok valahogy 2 hetet nélküled.-sóhajtottam.Nem sokkal később már aludtam is.
Reggel arra keltem,hogy Niall és Dina ugrálnak az ágyon és közbe a Barbie Girl-t éneklik.
-Hy Barbie!-énekelt Niall elváltoztatott hangon.
-Hy Ken!-válaszolt Harry álmosan.
-Jó jó fent vagyunk csak hagyjátok ezt abba!-adtam be a derekamat.Kikísértük a fiúkat a reptérre.Ők az Új Zélandra tartó járatra szálltak fel mi pedig a Londonba tartóra.Nehéz volt elbúcsúzni Harry-től.Nagyon fog hiányozni.Viszonylag hamar odaértünk Londonba.Fogtunk egy taxit és elindultunk a fiúk háza felé,ugyanis megparancsolták,hogy ott szálljunk meg amíg ők távol vannak.A ház hatalmas volt és amikor beléptünk kissé kínos volt,mert minden tele volt a fiúk szétdobált zoknijaival és boxereivel.Mivel nem tudtuk,hogy melyik kié ezért csak megfogtuk őket és bevittük a mosókonyhába.Miután rájöttünk,hogy nincs vendégszoba én megkerestem Harry szobáját.Könnyen felismertem a fényképekről.Leraktam a bőröndömet és lementem a nappaliba.Szerintem be kéne vásárolni mondtam az üres hűtőre mutatva.Dina és Emma vállalták hogy bevásárolnak amíg én kitakarítok.Épp a konyhát takarítottam amikor megcsörrent a telefonom.A nagy rohanásban átestem a felmosóvödrön,de a teléefont föl tudtam venni.
-Halló?-szóltam bele zihálva a futástól.
-Bella?Jól vagy?Történt valami?-kérdezte Harry a telefon tulsó végéről.
-Szia Harry!Nem nincsen semmi jól vagyok.-nyugtattam meg.-miért hívtál?
-Csak hallani akartam a hangodat!Mi jót csinálsz?
-Takarítok.-mondtam vidáman.-Nálatok aztán rend van mondhatom!-szidtam le barátomat.Hallottam a háttérben Lou hangját.
-Figyelj Bella nekem most sietnem kell,de este beszélünk!Imádlak puszi.-köszönt el.
-Énis téged szia!-mondtam és letettem.Megérkeztek a lányok és összeütöttünk egy jó kis vacsorát.


                                                      *2 hét múlva*


Ma jönnek haza a fiúk.Ennek mindannyian nagyon örültünk.Ez a 2 hét hihetetlenül unalmas volt.Csak ettem és aludtam.Niall kezd megrontani.Gondolkozásomat Dina zavarta meg.
-Bella itt vannak megjöttek!-jött be a szobába Dina.
-Te jó ég!-kiáltottam és leszaladtam a lépcsőn ki az ajtón ahol Harry épp a bőröndjeit pakolta ki.-Harry!-kiáltottam mire ő megfordult és megölelt.Nyomott egy csókot a számra.
-Bella úgy hiányoztál!-mondta Harry.
-Khmm...persze...khm..-köhécselt Louis.Bementünk a házba leültünk a kanapéra.A fiúk bekapcsolták a TV-t én meg kimentem a konyhába egy pohár vízért.Épp a hírek mentek amikor visszaértem.Nahát nahát!A One Direction szívtiprója újabb lányt szemelt ki magának?A brit fiúbanda 2 hetet töltött Új Zélandon,ahol úgy látszik Harry nem tétlenkedett.Az utolsó napukat a fiúk egy hatalmas bulival pecsételték meg,amiután Harry egy szőke ciklont kísért haza.Értesüléseink szerint a szőke bombázó Emma Ostily Harry volt barátnője.Vajon újra fellobbanhat a láng?Cloe Smith voltam a mai sztárhírekkel.Viszont látásra.A pohár kicsúszott a kezemből,mire mindenki rám nézett.
-Bella ez nem az aminek látszik!-kezdet el harry,de engem nem érdekelt.Fölmentem a szobába és magamra zártam az ajtót.
-Bella had magyarázzam meg kérlek!
-Nem érdekel Harry hagyj békén!Menj el vége!-ordítottam ki az ajtón és meghallhatta mert rácsapott az ajtóra és hallottam ahogy lemegy a lépcsőn ki a bejárati ajtón majd beszáll a kocsiba és elhajt.Én összepakoltam a cuccaimat lementme a lépcsőn és fogtam egy taxit majd elindultm a nagyiék felé.Ők kedvesen fogadtak.Látták rajtam,hogy nincs minden rendben.Nem sokkal később dörömböltek a bejárati ajtón.A nagyi kinyitotta majd felkiálltott.
-Bella gyere le gyorsan téged keresnek!
Elindultam lefelé és Zayn állt az ajtóban.
-Bella velem kell jönnöd most azonnal szállj be a kocsiba!-mondta és megfogta a kezemet,majd betuszkolt a kocsiba.
-Zayn hova megyünk?Mi történt?-kérdeztem idegesen.
-Harry kórházba került.Autóbalesete volt.-mondta komoran.Autóbaleset?Micsoda?ezt nem hiszem el.
-És mi történt vele?
-Súlyos az állapota.Amikor eljöttem akkor vitték be a műtőbe,mostanra már befejezhették a műtétet.-mondta majd megérkeztünk a kórházhoz ahol már rengeteg fotós és újságíró állt.Elindultam a bejárat felé,de mindenki megrohamozott a kérdéseikkel.
-Bella ti most akkor együtt vagytok Harry-vel?Igaz,hogy haldoklik?És az igaz,hogy terhes vagy?-mi?terhes ezt honnan vették?Hülye újságírók mindent kitalálnak.Bementünk a kórházba föl a 2.emeletre.Megláttam a fiúkat és azonnal Lou-hoz szaladtam.Megöleltem és ő viszonozta ezt.
-Bella mi van ha meghal?-kérdezte sírva.
-Nem fog meghalni!Harry erős.-mondtam én is sírva.Megjött a doki mi pedig idegesen vártuk,hogy mit mond.
-Nos mr.Styles állapota jelenleg stabil,de bármelyik pillanatban összeomolhat a keringése.-mondta a doki.
-Mi történt vele?-kérdeztem.
-Egy kamionnal ütközött.-mondta ki az orvos mire én teljesen lefagytamEgy kamionnal?Eszembe jutott anya.Anya is egy kamionnal karambolozott amikor meghalt.Könnyeim patakokban folytak.Zayn odajött és átölelt.Ő tudta,hogy most nem Harry miat sírok ennyire.
-Ha gondolják egy ember bemehet hozzá.
-Bella te mész!-utasított Louis.A többiek pedig bólogattak.
-Én?De hát te vagy a legjobb barátja.-értetlenkedtem.
-Téged viszont mindennél jobban szeret,ezért neked kell bemenni hozzá.
-rendben van-adtam be a derekamat és elindultam a kórterem felé.Sokáig álltam az ajtó előtt.Nem mertem benyitni.Féltem attól,hogy előtörnek az emlékek,de végül rászántam magam.Lenyomtam a kilincset és benyitottam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése