2012-06-11

4.Fejezet

Hallottam ahogy becsapódik az ajtó,biztos a csajok mentek el.Nem telt el 10 perc és csengettek,de nekem nem volt kedvem lemenni és kinyitni,úgyse lehet olyan fontos.Megint csengettek,de ez már nemérdekelt így megpróbáltam visszaaludni,de a telefonom nem hagyta ugyanis valaki hívott.Meg sem néztem,hogy ki az csak felvettem.
-Halló?-szóltam bele álmosan,de úgy éreztem,hogy ez az illetőt nem érdekli.
-Szia Bella megtennéed,hogy kinyitod az ajtót?-szólt bele egy mély hang,de jelen helyzetembe nem tudtam megállapítani,hogy ki lehet az,ígyhát elindultam lefele.Kinyitottam az ajtót és...
-Harry?Te meg mit kersel itt?-ordítottam az ajtóban álló Harry-re.
-Hát mivel a telefonodat nem vetted fel ezért úgy gondoltam személyesen kérdezem meg,hogy eljönnél-e velem valahová ma délután?-válaszolta,de éreztem,hogy zavarban van.
-Felőlem mehetünk csak előtte felöltöznék,ha nem gond.-mondtam és már rohantam is átöltözni.Mivel meleg volt ezért egy egyszerű csíkos pólót vettem föl egy halványrózsaszín farmerral és egy hozzá illő magassarkúval.Gyorsan készen lettem és lerohantam Harry-hez.
-Na indulhatunk.-válaszoltam.
-Wow!-csak ennyit tudott kinyögni mire én elpirultam.
-Hahó Harry itt vagy?-lengettem meg előtte kezemet.
-Mi?Ja persze induljunk!-mondta
-És merre megyünk?-kérdeztem kiváncsian
-Hát még nem tudom.Nem ismerem Amerikát,majd te körbevezetsz!-mondta mosolyogva
-Hát rendben van,de mit szeretnél látni?
-Mindent.-mondta mosolyogva
-Hát akkor induljunk!
Úgy gondoltam,ha már Los Angeles-ben vagyunk menjünk el Hollywood-ba.
-Most itt mit nézünk meg és Bella éhes is  vagyok!-nyavajgott Harry,de szerintem csak idegesíteni akart.
-Most a Universal Studios-t fogjuk megnézni.Ez olyan,mint egy vidámpark.Megnézhetjük a régi stúdiókat meg a díszleteket.Meg mindenféle érdekes cuccot.-mondtam unottan mivel én már ezerszer voltam itt apáékkal.Ez viszont nem olyan volt,mint velük,mert Harry egyfolytába hülyéskedett,kezdve azzal,hogy kiparodizálta az idegenvezetőt.Aztán amikor bementünk az egyik stúdióba  Harry egyszercsak magával húzott az egyik díszlet mögé.
-Mit csinálsz Harry?Megőrültél?-mondtam suttogva nehogy meghalljanak.
-Figyelj Bella tudom,hogy csak 2 napja ismerjük egymást,de én úgy érzem,hogy teljesen beléd estem és ez még nekem is furcsa,mert te nem olyan vagy,mint a többi lány akikkel eddig dolgom volt-itt rámmosolygott-Te sokkal különlegesebb vagy és úgy érzem,hogy te vagy az a lány akit igazán szeretek.És sajnálom,hogy ezt most így rád zúdítottam,de úgy éreztem,hogy el kell neked mondanom és én megértem,ha te nem így érzel meg minden csak nekem ezt jó volt elmondani.-fejezte be monológját majd rám nézett,mintha valami választ várna.
-Hát Harry az a helyzte,hogy én én én énis így érzek és ez nekem még furcsább,mert én még tényleg soha nem éreztem így senki iránt azóta mióta...-de nem tudtam befejezni,mert könnyek gyűltek a szemembe.Eszembe jutott Tomi.
-Shh nyugi Bella ne sírj.-ölelt magához.Eltoltam magamtól és ránéztem,tudtam,hogy mit akar és énis tudtam,hogy mit akarok.Éreztem bódító illatát és éreztem,ahogy szánk egymáshoz ér.Harry hevesen,de mégis gyengéden csókolt majd eltávolodtunk egymástól.Még mindig ott álltunk a díszlet mögött.
-Szerintem most mennünk kéne-mondtam és letöröltem egy könnycseppet.
-Nem ártana.-mosolygott rám Harry és adott egy puszit az arcomra.-és most hova megyünk?
-Hát úgy gondoltam elmehetnénk a Walk of Fame-re és megnézhetnénk a sztárok csillagjait.Legalábbis az emberek nagy része ezért jön LA-be.De ha nem akarsz akkor mehetünk máshova is.
-Oda megyünk ahova csak akarod,a lényeg az,hogy velem legyél!-megfogta a kezemet és elindultunk.Miután végig mentünk a sétányon fölmentünk a Hollywood felirathoz.Harry odavitt a H betűhöz,mert szerinte itt van a legjobb kilátás.Leültünk és néztük a naplementét.
-Szeretlek Bella!-súgta a fülembe Harry és megcsókolt.A naplemente után elindultunk hazafelé.
-Hát én nagyon jól éreztem magam veled-mondtam Harry-nek az ajtóban.
-Énis és ha nem bánod megismételhetnénk.Mondjuk holnap.
-Rendben van!-egyeztem bele-Mi lenne,ha átjönnél és megnéznénk egy filmet?
-A barátnőidet nem fogja zavarni?
-Ők nem lesznek itthon.Emma nagymamájához utaznak Kanadába és majd csak 2 nap múlva jönnek haza.-mondtam szomorúan,de egy kicsit örültem is.
-Hát akkor reggel megint keltelek!Jó éjt drágám-mondta és megcsókolt.
-Neked is Harold!-mondtam nevetve.
-Ne szólíts így!-ordította vissza az út túloldaláról,amire szerintem az összes szomszéd felkelt.Bementem a házba és olyat láttam amit nem akartam...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése