2012-06-10

3.Fejezet

Reggel egy kicsit álmosan,de izgatottan keltem ki az ágyból,mert Emmával és Dinával ma indulunk apáékhoz Los Angeles-be.Mind a hárman nagyon vártuk már,hisz a lányok még sose voltak apánál és még sose látták,ó és persze a koncert!Azt sem szabad elfelejteni!Tegnap megvettük a jegyet,vagyis meg akartuk venni,de megelőztek,ugyanis az iskolába jár egy kilencedikes fiú Ákos,akinek az apja egy nagymenő üzletember és mellette ügyvéd is és egyszer odaadtam neki a limitált szériás Özil autógrammkártyámat(aki nem tudná Özil a Real Madrid nevezetű focicsapatban játszik és ő Ákos kedvence) amit a drága azzal hálált meg,hogy adott 3 VIP jegyet a mai koncertre.Már minden meg volt tervezve a fejemben,bemegyek az öltözőjükbe Harry ott áll én meg én meg valószínűleg el fogok ájulni,de nem baj mert majd ő odajön és...Álmodozásaimból Dina keltett fel.
-Bella ugye összepakoltál már?1 óra múlva indul a gépünk!!Menj öltözz fel!-parancsolt rám barátnőm
-Rendben rendben...-mondtam és elindultam a fürdőszoba felé.Úgy döntöttem,hogy egy fehér nadrágot veszek fel egy fekete FREE HUGES feliratú pólóval és hozzá a kedvenc rózsazsín Converse-met.Amikor leértem Dina már várt és Emma is ott volt mellette.
-Na indulhatunk?Zayn nem vár rám örökké!-nyavajgott Emma
-Nyugi megvár!Ne idegeskedj!-nyújtottam ki rá a nyelvemet jelezve,hogy fejezze be.
-Vigyázzatok magatokra,én majd csak szerdán megyek a munka miatt.-mondta Ben
-Rendben,de most siessünk,mert lekéssük a gépet!-utasítottam
Felszálltunk a gépre és elindultunk.Los Angeles vigyázz,mert jövünk!
"Megkérjük utasainkat,hogy csatolják be öveiket,megkezdjük a leszállást!"-utasított a hangosbemondo mire én-és még rajtam kívül pár utas-fölkeltünk.Amikor leszálltunk és megkerestük a csomagjainkat meghallottam Liz hangját a hátam mögül.
-Bella,hahóó Bella itt vagyok!-kiabált rám
-Liz!Olyan jó újra látni!-öleltem meg mostohaanyámat.Az elején Lizzel nem volt jó a kapcsolatunk ugyanis én minden egyes percben bíztam abban,hogy anya és apa megint egymásra találnak és boldogok lesznek együtt,de egy idő után rá kellett jönnöm,hogy ez nem, fog megtörténni.Anya halála után nagyon magamalatt voltam,de Liz mindíg ott volt,hogy segítsen és felvidítson és ezt én nagyra értékeltem és azóta nagyon megszerettem.
-Liz had mtassam be a barátnőimet Dinát és Emmát.
-Jó napot-válaszolták kórusba
-Jajj nyugottan tegezzetek nem vagyok annyira öreg!-mosolygott rájuk-Na akkor indulhatunk?Josh már nagyon vár téged drágám.
-Akkor induljunk!
Apa házához vezető út jól telt addig amíg meg nem hallottuk a rádióba a One Thing-et,mire elkezdtük ordítani.Ez nem lett volna annyira rossz,ha a kocsi nem egy Cabrio lett volna és ne lett volna LA-be 30 fok és ne kellett volna lehajtani a tetejét.Az emberek megbámultak,de minket nem érdekelt mi csak énekeltünk.Amikor befordultnk az utcánkba megörültem amikor megláttam a házat és a kapuban ülő Magic-et.Kiugrottam a kocsiból és kutyámhoz szaladtam.
-Még a kutyát is hamarabb veszed észre,mint apádat?Hogy megy ez?
-Apa!-rohantam oda hozzá
-Szia kicsim!-ölelt meg apa-És kik a kis barátnőid?
-Apa ő itt Emma és Dina.
-Jó napot Mr.Davis.
-Szólítsatok csak Andrew-nak,de az Andy jobb lenne.
-Bella!Úgy hiányoztál-hallottam meg Josh hangját
-Josh jajj te is nekem!-öleltem meg féltestvéremet,aki már inkább az öcsém,mint a féltestvérem.
-Na menjünk be csináltam sütit.És meg kell kóstolnotok mielőtt elindultok a koncertre!-utasított Liz
Azt elfelejtettem említeni,hogy apa vett nekem egy házat és ott fogunk megszállni a lányokkal ugyanis apa és Liz nagyon keveset vannak otthon,mert sokat dolgoznak és apa már korábban akart nekem venni egy házat.Beszálltunk a kocsiba és elindultunk a ház felé,ami csak pár utcára volt apáékétól.Felmentünk és elfoglaltuk a szobáinkat.
-Most jön a legnagyobb kérdés!Mit vegyek fel?-akadt ki Emma
-Hát itt van a gardróbom válogassatok!-mosolyogtam rájuk,mire ők már el is tűntek a ruhák dzsungelében.
Emma válsztása egy egyszerű farmerre esett egy fekete Zayn-dzsekivel(csak mi nevezzük így,mert Zayn mindíg ilyet hord)egy szürke Converse-el és egy napszemcsivel.
Dina egy kék farmert válsztott(mert Niall-nek is ilyen farmerje van és biztos ez lesz rajta),hozzá fölvette az I <3 Niall-es pólóját(nem is ő lett volna),valamint egy balerinacipőt.
Én egy fekete nadrág mellett döntöttem,egy fehér I <3 Cats-es pólóval(Harry szereti a macskákat),egy halványrózsaszín plóverrel és egy balerínacipővel.Amikor már mindannyian felöltöztünk elindultunk a koncert helyszínére.Rengetegen voltak és amikor elmentek mellettem észrevettem,hogy mindegyik lányon magassarkú cipő van,de hát ez egy 2órás koncert!Hogy fogják kibírni?Ráadásul mindegyik magas volt(jó az én 167 centimhez képest mindenki magas,de ők télleg azok voltak),ezért nem értettem a magassarkút,de nem foglalkoztam vele többet,mert a tömeg elindult és végre mi is beértünk az arénába.Egyszercsak minden elsötétült és a fények a színpadra világítottak.Először Louis jött,őt Liam követte,majd Zayn(halkan megjegyzem itt Emma akkorát sikított,hogy beszakadt a dobhártyám),mjad Niall(Dina itt még tűrtőztette magát) és végül Harry.Elkezdődött az első szám:Na Na Na.Mindenki ugrált(máramennyire magassarkúban tudtak),énekelt és sikítozott.Ezután jött a Save You Tonight és amikor Niall odajött az előttünk lévő hangfalhoz és leült velünk szembe és úgy énekelt én komolyan azt hittem,hogy Dina ott helyben elájul vagy szívrohamot kap,de nem így történt(szerencsére).A következő a Moments volt és így tovább.Az utolsó szám      a More Than This volt,de előtte a fiúk elmentek átöltözni.


-Bella te is láttad?-fordult hozzám Emma
-Mit kellett volna látnom?-kérdeztem értetlenül
-De vak vagy!Harry egyfolytába téged bámult!-ordított rám Dina
-Tényleg?-csillant föl a szemem-Na persze,miért pont engem bámulna?Lehet,hogy valaki mást bámult és én útba voltam!
-Na persze majd figyeld meg!-szólt Emma mire visszajöttek a fiúk
-Oké srácok az utolsó szám a More Tha This lesz és köszi,hogy itt voltatok imádunk titeket!-ordított bele a mikrofonba Louis.Elkezdődött a szám és amikor Harry énekelt Em oldalba bökött.
-Na látod?Én megmondtam!-erre én ránéztem Harry-re aki engem nézett miközbe énekelt és amikor látta,hogy észrevettem elmosolyodott és látszottak azok a cuki kis gödröcskéi.Elkaptam a fejem,mert éreztem,hogy elpirulok.A szám után szóltam a csajoknak,hogy menjenek ki én kimegyek a mosdóba.Ám amikor elindultam visszafele hirtelen valaki nekemjött és lefejelt.
-Áú basszus nem tudsz vigyázni?!-ordítottam rá,ám amikor megnéztem,hogy ki az hirtelen elállt a lélegzetem.
-Ööö bocsi nem figyeltem-éreztem a hangján,hogy neki is nehezére esett ezt a mondatot kinyögni.-Egyébként Harry vagyok,de ezt biztos tudod-kacsintott rám egy féloldalas mosoly társaságában.
-Én Bella vagyok és ezt tuti,hogy nem tudtad.-válaszoltam neki.
-Hát sajnos nem,pedig én minden csinos lányt ismerek,de te még náluk is csinosabb vagy,lehet,hogy ez az oka annak,hogy nem ismerlek.-a végét már nem hallottam,mert csak azzal tudtam foglalkozni,hogy el ne vörösödjek,de ez nem jött össze.És eszembe jutottak Emmáék.
-Bella nincs kedved meginni velem valamit?-kérdezte
-Hát hidd el,hogy szívesen innék veled,de a barátnőim kint várnak rám és szerintem halálra izgulják magukat.
-Á értem,hát akkor majd esetleg legközelebb.-mondta majd előkapott egy papírt-esetleg megadnád a számodat?
-Persze-mondtam és felírtam majd visszaadtam neki.
-Köszi,hát akkor szia!Majd hívlak-mondta és elment.
Amikor kimentem a dühös Emmával és Dinával találtam szembe magam.
-Hát te meg hol voltál?-esett nekem Dina
-Hát nem tudom,hogy hogyan mondjam el,de Harry Styles elkérte a telefonszámomat!-ujjongtam
-Mi?Te jó ég Bella ez hihetetlen-ugrottak a nyakamba mindketten.Elindultunk haza és amint beléptünk már mentünk is a szobáinkba és el is aludtunk.Reggel Emma sikítozására keltem fel.
-Te jó ég úristen Bella ezt nem fogod elhinni!-ordítozott és elindult felém.
-Mi az a nagyon fontos dolog ami miatt fel kellett keltened?-kérdeztem álmosan
-Zayn visszakövetett twitteren és megkérdezte,hogy mien volt a tegnapi koncert,mert látta,hogy nagyon élveztem-ujjongott az ágyamon ugrálva.
-Csodálatos,de most menj és hagyj aludni!-parancsoltam rá mire ő kimnet és pedig visszaaludtam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése