2012-06-19

13.Fejezet

Benyitottam a kórterembe.Harry ott feküdt az ágyon körülötte mindenféle csövek és gépek voltak.Becsuktam az ajtüt és elindultam az ágya felé.Leültem mellé egy székre.
-Harry én úgy sajnálom!-mondtam zokogva.-Nem tudom,hogy hallasz-e,de ha igen akkor tudnod kell,hogy szeretlek.Szeretlek Harold Edward Styles mindennél és mindenkinél jobban.Nem akarlak elveszíteni.Sajnálom!Meg kellett volna hallgatnom téged.Nem tudom mi lenne velem nélküled.-zokogtam Harry kezét szorongatva.-Harry te erős vagy,föl fogsz épülni és nem lesz semmi bajod!Itt van Louis és a fiúk ők mindenben segítenek neked.És itt vagyok én is Harry.Szeretlek.Kérlek ne hagyj el,ne most!-mondtam és adtam egy puszit az arcára.Majd fölálltam és kimentem a szobából.Becsuktam az ajtót és elindultam a fiúk felé.Először Louis jött oda hozzám és ölelt meg majd megláttam Anne-t és Gemma-t.Odarohantam hozzájuk és megöleltem őket.Tudom,hogy mit éreznek.
-Harry meg fog gyógyulni!-bíztattam őket.Leültem a kanapéra és belekortyoltam a kávémba amit Niall hozott nekem.
-Bella haza kéne menned!-állt meg előttem Liam.
-de mi lesz Harry-vel?Liam nem hagyhatom itt!-mondtam hisztérikusan.
-Kell a pihenés!Gyere hazaviszlek,reggel pedig amint lehet elhozlak a kórházba.Na gyere!-mondta és felhúzott a kanapéról.A kórház előtt még mindíg ott álltak a fotósok és pechemre napszemüveg sem volt rajtam és amint észrevették kisírt szemeimet megbombáztak a kérdéseikkel.
-Harry meghalt?Milyen állapotban van?Bella mondj valamit kérlek!-mondták de én nem foglalkoztam velük,csak mentem Liam után.Hazavitt hozzájuk ő pedig visszament a kórházba.Rám Danielle és Eleanor vigyázott.Gyorsan elaludtam.

Reggel a telefonomra keltem ami megállás nélkül csörgött.Ránéztem és Lou neve vilogott a kijelzőn.
-Halló?-szóltam bele ijedten.
-Bella azonnal gyere be a kórházba!-szólt majd lerakta.Teljesen frászba voltam.Mi lehet ilyen fontos?Rosszabodott az állapota?Vagy esetleg mégrosszabb?Beültem egy taxiba és egyenesen a kórház felé vettem az irányt.Reggel 6 óra volt,a fotósok még nem voltak itt.Bementem az épületbe,majd fel az emeletre.Benyitottam a szobába és mindenki rám nézett.
-Bella?Te vagy az?-hallottam meg egy rekedt hangot.Mi ez tényleg igaz?Átverekedtem magam a fiúkon és Harry-hez rohantam.
-Harry!!Úgy aggódtam érted!-mondtam és megöleltem.Visszaölelt és egy csókot nyomott vállamra.
-Srácok szerintem nekünk most menni kéne.-szólalt meg Niall.A többiek bólogattak és elindultak az ajtó felé.Én leültem a székre,mire Harry magához rántott(már amennyire a csövek fogságában tudott)én meg lehppantam mellé az ágyra.
-Haragszol még rám?-kérdezte.
-Ha haragudnék akkor nem lennék itt..mosolyogtam rá,mire ő megcsókolt.Hiányzott nagyon hiányzott.Belépett az orvos mi pedig kíváncsian vártuk,hogy mit fog mondani.
-Nos az a helyzet,hogy Mr.Styles állapota rengeteget javult.Jót tett neki,hogy Miss Davis bement hozzá tegnap este.-mosolygott rám a doki.
-Akkor tényleg te voltál az!-nézett rám Harry-Azt hittem,csak képzelődöm.
-A lényeg az,hogy akár már ma haza is mehet,de szigorúan ágyhoz van kötve!-mondta a doki vidáman és kiment a kórteremből.Nagyon örültem,ez remek hír.Láttam Harry-n,hogy nagyon örül.Nem sokkal később Lou rontott be a szobába.
-Hallom hazajöhetsz Hazza!-mondta és lepacsizott Harry-vel.
-Ha hazaértünk csapunk egy király házibulit!-mondta Harry vidáman.
-Hol?-kérdezte Lou,mire én kérdőn pillantottam felé.
-Neki még nem mondtad?-nézett Harry-re.
-Mit kellett volna mondania?
-Áááá semmi semmi,csak annyi,hogy Harry vett egy új házat!-mondta mintha ez csak természetes lenne.
-Ááááá és erről nem akartál nekem szólni?-fordultam felé bosszúsan.
-Hát a házat még a baleset előtt vettem.El akartam költözni a fiúktól és azért vettem,de ha gondolod odaköltözhetsz hozzám!-kacsintott rám.
-Hogy micsoda?-néztem rá döbbenten.
-Na?Költözöl?-kérdezte Harry.Egy ideig gondolkoztam a válaszon majd rávágtam,hogy

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése