2012-06-25

21.Fejezet

Reggel amikor felkeltem Harry-t láttam meg az ágyam előtt állva és indulásra készen.Bejött az orvos és ő is utamra engedett.Kikászálódtam és fölöltöztem.Elköszöntünk a nővérektől és kimentünk a kórházból egyenesen a fiúk autójához.Louis vezetett,mellette Zayn ült.Mi pedig hátul ültünk.Gyorsan bepakoltuk a bőröndöket,de észrevettem,hogy csak a miénk van a csomagtartóba.
-És a ti cuccaitok?Azok hol vannak?-kérdeztem meglepődötten.
-Mivel csak Zayn bőröndjei megtöltötték volna a csomagtartót,ezért a mieinket már kivitték a reptérre.-mosolygott Liam.Elindultunk a repülőtér felé,ahol már várt minket a magángép és rengeteg fotós és rajongó.A fiúk csináltak velük pár képet,de sietnünk kellett,ezért a biztonsági őrök elküldték őket tőlük.Fölszálltunk a gépre én pedig leültem Harry mellé.Mivel az orvos azt mondta,hogy pihenésre van szükségem,betettem a fülhallgatót és elaludtam.Pár óra utazás után Harry keltett föl,hogy nemsokára landolunk.Zökkenőmentesen megérkeztünk Németországba.Mint otthon,itt is rengeteg rajongó várta a fiúkat,de nem állhattak meg,ugyanis fél óra múlva interjúra kellett menniük.Elindultunk a szálloda felé,ahol a kedves recepciós hölgy megmondta,hogy melyik lesz a mi lakosztályunk.Harry és én a 312-est kaptuk,Louis és Liam a 320-ast,Zayn és Emma a 310-est,míg Niall és Dina a 300-ast.Szerencsére mindegyik szoba a 4.emeleten volt.Bementünk a szobánkba és lerogytunk az ágyra.Hihetetlenül fáradt voltam és Harry is,de neki menni kellett az interjúra,ahova én sajnos nem mehettem.Harry átöltözött,elköszönt tőlem és elment,én pedig ott ültem a szobába és bámultam a kikapcsolt Tv-t.Egy jó 10perc után leesett,hogy talán be kéne kapcsolni.Így is tettem,valamint elővettem a laptopomat és fölnéztem twitterre.Épp a reptéren készült képeket nézegettem,amikor a Tv-ből egy ismerős név ütötte meg a fülemet.Vajon miért akarja kitenni a menedzserük Niall-t a bandából?Mi lehet ennek az oka?És miért nem énekel több szólót?Ez és még más érdekes sztárhír a ma esti StarNews-ban.
-Biztos csak pletyka!-gondoltam magamban és tovább néztem a twittert.Megnéztem a trendeket és az első helyen lévő #LetNiallSing nevű felkeltette a figyelmemet.Volt pár kép Niall-ról és egy cikk,arról,hogy a menedzserük nem engedi,hogy több szólója legyen és ezentúl csak gitározni fog.Ezt most nem igazán értem.Miért tenni ki Niall-t?Különleges hangja van és remek egyéniség.Gondolatmenetemet Harry zavarta meg,aki ebben a pillanatban lépett be az ajtón.
-Szia kicsim!-üdvözölt egy gyors csókkal.-Mi a baj?Történt valami?
-Ááá nem semmi!-nyugtattam meg.
-Az jó,mert a srácokkal arra gondoltunk,hogy ma lemennénk bowlingozni meg billiárdozni.-mondta lelkesen.-Esetleg velünk tarthatnál.
-Ezer örömmel!-mondtam és felugrottam,ugyanis a Tv-ben épp a Vámpírnaplók című sorozat ment,ami az egyik kedvencem.Harry annyira megijedt tőlem,hogy leesett az ágyról.Fájdalmas arccal kelt föl én meg csak mosolyogtam.
-Ez a sorozat nagyobb izgalmat vált ki belőled,mint én!Ez nem ér!-mondta sértődötten,majd lefeküdt mellém az ágyra és együtt néztük az ávadzáró részt.
-Elena úgyis vámpír lesz!-mondtam annál a résznél amikor belezuhannak a folyóba.Ránéztem Harry-re,aki időközben elaludt.Következett a vége,amikor is Elena kinyitotta a szemét,vagyis vámpír lett én pedig felkiáltottam.-Háháá megmondtam!-kiáltottam,majd átkapcsoltam a Spongyabob-ra és mikor elindult a főcím Harry szemei hirtelen felpattantak.
-Áááá Spongyabob!-ugrált az ágyon,majd mint egy hatéves leült törökülésbe és úgy nézte végig a számomra agyfárasztó gyerekműsort.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése