2012-06-14

6.Fejezet


                
 Reggel már az ágyamban ébredtem.Nem tudom,hogyan kerültem oda,de nem is érdekelt.Felöltöztem és lementem a nappaliba,ahol Harry már várt rám.
-Jó reggelt álomszuszék-köszöntött és egy puszit nyomott homlokomra.Mosolygott,de láttam rajta,hogy valami aggasztja.
-Harry mi a baj?-kérdeztem aggódva.
-Hát nem tudom,hogy hogyan mondjam el,mert félek a reakciódtól és egyszerűen…
-A lényeget Harry a lényeget!-utasítottam.
-Jó akkor elmondom.Az a helyzet,hogy holnap a fiúkkal,már New York-ban kell lennünk,aztán pedig jön San Diego.-mondta szomorúan.Micsoda?New York?San Diego?
-Hát persze,végülis ez a dolgod,hisz turnén vagy nem maradhatsz örökké Los Angeles-ben persze megértem én.-mondtam,de könnyek szöktek a szemembe.
-Bella én nem akarok nélkülde menni!
-De én nem mehetek veled!Nem apa miatt,hanem a suli miatt és a menedzseretek mit gondolna?
-Hát magántanuló lennél és Dina és Emma is jönne.A menedzserrel meg nem kell foglalkoznod.Csak kérlek gyere velem.-kérlelt és rámnézett azzal a gyönyörű  smaragdzöld szempárral.
-Hát jó,de ha…-de nem tudtam befejezni a mondatot,mert Harry megcsókolt.
-Szerintem most menjünk át hozzánk,mert segítened kéne összepakolni.De előtte még én segítek neked pakolni.-kacsintott rám.Hát a pakolás úgy 2 órát vett igénybe ugyanis az újonnan vett ruháim alig fértek bele a bőröndömbe,új bőröndöt meg nem kersehettem,hisz már így is 2 be pakoltam.Örültem,hogy Harry-vel mehetek a túrnéra,de vajon mi lesz akkor,ha visszamennek Angliába?Akkor nekem haza kell mennem és akkor mi lesz velünk?
-Harry?Kérdezhetek valamit?-néztem rá
-Persze,de mi a baj?
-Hát csak az,hogy mi lesz velünk,ha ti visszamentek Angliába?Akkor nekem haza kell mennem és téged elveszítelek és én nem akarom,hogy ez történjen.-mondtam szipogva.
-Bella,honnan vetted ezt a baromságot?Mi az,hogy te haza mész?Ilyet senki se mondott.Mind a hárman odaköltöztök hozzánk vagy nem tudom még az is lehet,hogy te odaköltözöl hozzám,még nem tudom,de annyi a lényeg,hogy jöttök velünk mindenhova!-mondta és átölelt.Ez megnyugtatott.Elindultunk a szálloda felé és amint beléptünk a szobába egy alsógatya landolt az arcomba.
-Héj fiúk,ne dobáljátok már szét a cuccaitokat!Vendégünk van.-kiáltotta el magát Harry.
-Bella!!!-rohantak le mind a négyen.
-Sziasztok fiúk!-köszöntem nekik.-Hűha hát itt aztán nagy a ”rend”!-mondtam és körülnéztem.A szoba tele volt boxerekkel,pólókkal és zoknikkal.Hát elkell nekik a segítség az már biztos!Bementünk Harry szobájába és összepakoltunk.Gyorsan kész lettünk és amikor kimentünk,már a fiúk is rendbeszedték a lakosztályt.Ezután Harry közölt,hogy már el is intézte,hogy mind a hárman magántanulók legyünk.Elindultunk a reptér fele.Felszálltunk a gépre és én rögtön elaludtam.
-Bella kelj fel megérkeztünk!-keltegetett Harry.
-Mivan mit?-kérdeztem kicsit kómásan.
-Megérkeztünk New York-ba drágám-mondta mosolygova.
-Jaaa oké az király.-eröltettem egy mosolyt az arcomra,mert már akkor éreztem,hogy valami nincs rendben.Leszálltunk a gépről és a feltételezésem beigazolódott.Ott állt egy csomó fotós és millió rajongó,villantak a vakuk,de én még a vakuk villanásában is megláttam barátnőimet.
-Harry?Most mi lesz?-fordultam felé aggódva.
-Hát úgy tűnik meg fognak ismerni-mondta egy olyan cuki féloldalas mosoly kíséretében majd átölelt.Így mentünk oda Dinához és Emmához,ügyet sem vetve a fotósokra és a rajongókra.Emma odarohant Zayn-hez amiből én semmit sem értettem,aztán leesett.Jaa hogy ezek összejöttek,amíg én Harry-vel viaskodtam.Hát összeillenek.És nagyon ajánlom Zayn-nek,hogy ne bántsa meg Emmát,mert egyszer már megtörtént vele és ha ez megismétlődik én Zayn-t kicsontozom.Niall és Dina se voltak közömbösek egymás számára,legalábbis a tekintetük nem ezt mutatta.
-Paul!!!-kiáltották a fiúk kórusba.
-Helló srácok!-köszönt nekik a magas nagydarab férfi,Paul.-Szóval ők a barátnőitek?
-Mi?Nem dehogy csak Harry-é és Zayn-é!-kiáktotta Niall,de láttam,hogy elpirult egy pillanatra.
-Oké oké vettem a lapot-kacsintott Niall-re.-Sziasztok lányok Paul vagyok,amolyan testőr fél,de néha ennek az 5 idiótának a pótapukája.
-Szia Paul!Én Bella vagyok,ő meg Emma,ő pedig Dina-mutattam be barátnőimet.
-Nagyon örülök!Na srácok indulhatunk?-kérdezte és elindult a kocsi felé.Beszálltunk a kocsiba és elindultunk a szállodába.Mivel nem volt óriás lakosztály,ezért Zayn Niall-lel aludt,Liam Louis-sal,Dina Emmával én pedig Harry-vel.Miután kipakoltunk a fiúk és Emmáék lefeküdtek aludni,hogy kipihentek legyenek az esti koncertre.Mi Harry-vel úgy döntöttünk(inkább csak Harry),hogy elmegyünk az állatkertbe.El is indltunk,de nem jutottunk sokáig,mert a fotósok rögtön lerohantak.
-Harry,Harry ő a barátnőd?
-Harry mondj valamit?Ki ő?A barátnőd?És hogy hívják?
-Nos igen ő a barátnőm,akit nagyon szeretek és Bellának hívják és,ha nem haragszanak meg akkor mi távoznánk.-mondta és magával húzott a kocsi felé.Egy hatalmas mosollyal az arcomon szálltam be a kocsiba,ugyanis nagyon örültem annak,hogy Harry fölvállalt.Megérkeztünk az állatkerthez bementünk és egyenesen az oroszlánokhoz vettük az irányt,mert azok Harry kedvencei…Végigmentünk az egész állatkerten,de nagyon jól éreztem magam,mert Harry-vel lehettem és már azon se kellett idegekedni,hogy valaki meglát minket.Leültünk a zsiráfokkal szemben lévő padra és ettük a Hot-Dog-ot(Harry egyszerre kettőt is) amikor valaki rámköszönt.
-Szia Bella!-hallottam meg az ismerős hangot a hátam mögül.Megfordultam és majdnem leestem a padról.Harry értetlenül nézett rám.Majd sikerült megszólalnom.
-Szia Tomi!Te meg mit keresel itt?
-Osztálykirándulás,nem rémlik?Te is jöttél volna,ha nem lett volna fontosabb valami,vagy inkább valaki!-a valakinél Harry felé bökött.
-Mit akarsz?Már nem járunk,miért érdekel téged,hogy kivel vagyok?-kérdeztem.
-Mert én még mindig szeretlek és szeretnélek visszakapni.És sajnálok mindent,mindent amit tettem és megbántam.Kezdjük újra!-mondta és megcsókolt,vagyis csak akart,de Harry fölállt és behúzott neki egyet.
-Te barom!Miért nem tudod felfogni,hogy már nem szeret?-ordított rá Harry,olyan hangon amitől még én is megijedtem.
-Szóval tényleg nem szeretsz már?Tovább léptél?Őt szereted?-kérdezte lenézően Tomi.
-Igen,én már Harry-t szeretem és téged örökké gyűlölni foglak amiatt amit tettél!És soha többet nem akarlak látni!
-Hát jó,ha te így gondolod akkor legyen,de ezt a drága Rolikáddal is közölnöd kéne.-mondta és elment.Tényleg Roli!Vele mi lesz?Ha elmondom neki,hogy magántanuló leszek akkor ki fog akadni.Mit tegyek?El kell mondanom,mert ha nem mondom meg akkor még rosszabb lesz.Elhatéroztam,hogy írok neki egy levelet,úgy mégis jobb,mintha személyesen mondanám el.Amikor visszaértünk a szállodába első utam Dináékhoz vezetett.Kíváncsi voltam arra,hogy miért nem Kanadába vannak?
-Hát az úgy volt-kezdte el Emma-hogy amikor felszállt volna a repülő Zayn utánamrohant,hogy ne menjek el maradjak vele az egész turné alatt.Én pedig nem tudtam mit tenni,hát igent mondtam.És aztán mondta,hogy te is magántanuló leszel meg Dina is.És hát így maradtunk mégis itt.A nagyiék túlélik.Zayn viszont olyan aranyos volt,ahogy győzködött.-álmodozott drága barátnőm.
-Hát ez remek-ujjongtam.Majd visszamentem a szobába és megírtam a levelet,remélem megkapja.A fiúk koncertje nagyon jó volt.Ott ugráltunk és énekeltünk a színpad mellett és amikor Harry szólója következett a What Makes You Beautiful-ba akkor rámnézett és nekem énekelte.Én pedig a fellegekben jártam örömömben.Hazaértve lezuhanyoztam és kidőltem.Én is és Harry is rögtön bealudtunk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése