2012-06-23

19.Fejezet

-Én ezt nem vállalom!-nyögtem ki hosszas gondolkodás után.
-Rendben,nos ha mégis meggondolná magát akkor csak hívjon!-mondta és a kezembe nyomott egy cetlit.Kimentünk a kórházból és megkértem Simon-t,hogy a fiúkhoz vigyen.Én kiszálltam a kocsiból és bekopogtam.Liam nyitott ajtót.
-Szia bella gyere be!-monda mosolyogva.Bementem és a nappaliban ott ült mindenki,de amikor Harry meglátott fölállt és kiviharzott a hátsó kertbe.Leültem a kanapéra és a barátaim aggódó tekintetével találtam szembe magamat.
-Na mi volt?Mondj már valamit!-nyaggatott Zayn.
-Hangszállgyulladásom van,ami csak műtéttel hozható helyre.-válaszoltam.
-Éééés?-kérdezték szinte egyszerre.
-Nem vállaltam.
-Micsoda?Dehát miért?Hisz imádsz énekelni!-mondta Louis.
 -Csak mert félek na ennyi!-nyögtem ki és felálltam,majd elindultam Harry után a kertbe.Ott ült a kert végében a hintaágyban.Odalépkedtem elé.Biztos,hogy észrevett,de nem nézett fel rám.
-Harry mi a baj?
-Mi a baj?Ez most komoly?Képes vagy megkérdezni?-mondta gúnyosan.
-Ha az a bajod,hogy lerohantam a színpadról és hazajöttem akkor arr nem tudok mit mondani.Vagy más?Harry mondd már!
-Miért nem szóltál a műtétről?-kérdezte komoran.
-Mert nem gondoltam,hogy erre sor kerülhet.Nem akarom ezt a műtétet.Én nem merem.Félek és ezért nem vállaltam.-mondtam könnyeimmel küszködve.Harry fölállt és megölelt.
-Ha nem akarod akkor nem kell.és nem haragszom rád,mert nem tudnék.Szeretlek Bells!-mondta és megpuszilta a nyakamat.
-Én is szeretlek Harry,de most menjünk be.Kérdezni szeretnék tőletek valamit.-mondtam.Megfogta a kezem és elindultunk befele.A fiúk még mindíg a kanapén ültek.Danielle,Eleanore,Dina és Emma pedig biztos a konyhában voltak.Leültünk a kanapéra és minden szem rámszegeződött.
-Jó hát ugye mint már mondtam van ez a műtét dolog és hát nem tudok dönteni,ezért srácok szeretném,ha segítenétek dönteni.Ti öten-mutattam rájuk.
-Akkor most végigkérdezed,hogy ki szerint jó ötlet és ki szerint nem és ettől függ,hogy vállalod-e a műtétet?-kérdezte Liam.
-valahogy úgy-mondtam.
-És mi lesz,ha döntetlen lesz?-kérdezte Niall.
-Niall te barom öten vagyunk nem lehet döntetlen!-korholta le szegény ír manót Zayn.-Amúgy szerintem ne vállald a műtétet,túl veszélyes meg minden.
-Én is Zayn-nel értek egyet bocsi királylány-mondta Lou.
-Szerintem vállald!Megbízhatsz az orvosokban.-mosolygott Liam.
-Londonban csak jó orvosok vannak,szóval szerintem is menj bele a műtétbe.-mondta Niall.
-Harry?-néztem rá kérdőn.
-Szerintem...szerintem...vállald!-nyögte ki végül,mire én elmosolyodtam és előkerestem a doki telefonszámát.Kimentem és felhívtam.
-Halló?-szólt bele.
-Jó napot doktor úr Isabella Davis vagyok!
-Ááá miss Davis!Miért keresett fel ilyen hamar?
-Hát azért,mert átgondoltam ás vállalom a műtétet.
-Rendben van.Nézek önnek egy időpontot,mondjuk jövőhét szerda megfelel önnek?
-Tökéletes!
-Rendben van akkor jöjjön be reggel 8 órára és 10kor megműtjük.Addig is ne nagyon énekeljen.ne erőltesse meg mégjobban a hangszálakat.
-Köszönöm viszont hallásra!
-Viszlát!-köszönt el és letette a telefont.Visszamentem a nappaliba.
-Jövőhét szerda.-mosolyodtam el.Megcsörrent Harry mobilja.
-Srácok most írta Dave,hogy holnap egy Tv-s interjúra kell mennünk és Bella-nézett rám-neked is jönnöd kell.
-Miért?-kérdeztem meglepődve.
-Nem tudom,csak azt írja,hogy neked jönnöd kell velünk.
-Ki lesz a műsorvezető?-kérdezte Niall.
-Öööö nézem azonnal-mondta Harry,majd arca elkomorult és úgy nézett föl ránk.-Caroline Flack.
-Ááá akkor ezért...-világosodott meg Dina,aki eddig meg se szólalt.
-Basszus-Harry csak ennyit tudott könyögni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése