2012-06-12

5.Fejezet

-Roli?Te meg hogy kerülsz ide?-szaladtam oda hozzá.
-Egy hét,Los Angeles,Niagara-vízesés,New York,osztálykirándulás.Nem rémlik?-mosolygott rám és megölelt.
-Az most van?Nemis mondtad!De honnan tudtad,hogy itt lakom?
-Először apukádhoz mentem,mert azt hittem,hogy ott vagytok,de aztán megmondta a címedet.-válaszolta még mindig mosolyogva.-Miért talán nem örülsz nekem?
-Mi?Ja dehogy is nagyon örülök neked csak...-de nem tudtam befejezni a mondatot,mert Harry feltépte az ajtót és berontott.
-Bella beszélnünk kell!-mondta és éreztem a hangján,hogy valami nagy baj van.-Te meg ki vagy?-kérdezte Rolitól.
-Szia Roli vagyok Bella egyik barátja.-mondta Roli,de láttam rajta,hogy elég ideges.
-Á értem akkor én nem is zavarok tovább sziasztok!-mondta és kiviharzott,de én utánamentem.
-Harry várj meg kérlek!Had magyarázzam meg!-kiáltottam utána.
-Mit?Bella ezen nincs mit megmagyarázni!Azt hittem,hogy te más vagy,de úgy látszik tévedtem!-mondta és elment.
-Szóval ezért nem örültél annak,hogy itt vagyok!Akor szerintem én nem is zavarlak tovább.Jó szórakozást a kis szupersztároddal!Szia Bella.-mondta Roli majd elment.Én meg egyedül maradtam és nem tudtam,hogy mit tegyek.Szeretem Harry-t és nem akarom elveszíteni.Felhívtam az egyetlen embert aki segíteni tudott rajtam.
-Halló?-vette föl egy kicsit álmosan.
-Zayn?Át tudnál jönni?-mondtam szipogva.
-Bella?Persze azonnal indulok csak mondd meg a címet.-mondta,de hallottam,hogy elindult lefelé a lépcsőn.Elmondtam neki a címet és 10 perc múlva már itt is volt.
-Bella mi a baj?Mi történt?-kérdezte aggódva.
-Itt volt Roli és aztán Harry is és Harry ideges lett és elment.És megbántottam,de szeretem őt és valahogy helyre kell hoznom.-mondtam sírva.
-Akkor ezért volt olyan ideges Harry.Nézdd Bella szerintem adj neki egy kis időt én ma itt maradok veled és reggel átjössz hozzánk és beszélsz vele.Rendben?
-Rendben.-mondtam.

                                                              *Másnap reggel*


Este alig aludtam.Egyfolytában Harry-n járt az eszem.Ma átmegyek és megbeszéljük,de nem tudom,hogy hajlandó lesz-e beszélni velem ezek után.De egy próbát megér.Beültünk a kocsiba és elindultunk a szálloda felé,ahol a fiúk megszálltak.Fölmentünk a 3. emeletre és ott a legnagyobb lakosztályba.Ahogy beléptem elámultam.Ez nem is egy lakosztály,inkább egy ház volt.
-Hali fiúk!Ugye mindenki föl van öltözve,ugyanis vendégünk van!-ordított be a nappaliba Zayn.
-Igen és ki az?-lépett elém Niall boldogan.-Szia Bella!-mondta és átölelt.
-Sziasztok srácok!-köszöntem nekik.Majd Zayn-re pillantottam,aki vette a célzást.
-A folyosó végén jobbra.-mondta én pedig elindultam.Bekopogtam,de nem jött válasz ezért benyitottam.Harry ott feküdt az ágyon és csak bámult ki a fejéből.Amikor beléptem rámnézett és meglepődöttséget láttam a szemében.
-Te meg mit keresel itt?Hogy-hogy nem a barátoddal vagy?Hogyis hívják Roli?-mondta gúnyosan.
-Harry neked meg mi bajod van?Ő csak a barátom!
-Igen?Én nem így vettem észre!-mondta,mire én szólni akartam,de ő folytatta.-Tudod én tényleg azt hittem,hogy te más vagy,hogy te engem szeretsz nem pedig Harry Styles-t a One Direction énekesét!De úgy látszik tévedtem veled kapcsolatban!
-Ha azt hiszed,hogy én azért szeretlek,mert híres vagy akkor nagyon tévedsz!Én magadért szeretlek Harry miért nem tudod megérteni?De ha te ezt nem tudod felfogni akkor kár ezt a beszélgetést tovább folytatni!-mondtam és kimentem.Éreztem,hogy könnyek szöknek a szemembe és próbáltam úgy eltűnni,hogy se Zayn se senki ne lásson meg.És ez sikerült is,mert a fiúkat annyira meglepte,hogy csak így elrobogtam mellettük,hogy meg se tudtak szólalni.Kiléptem a hideg utcára.Fogtam egy taxit és hazaindultam.Amikor beléptem a házba ledőltem a kanapéra és álombasírtam magam.A csengő keltett fel.Ránéztem az órámra:délután 4 óra volt.Hűha jó sokáig aludtam.Megint csengettek.Elindultam és kinyitottam az ajtót,de amikor megláttam,hogy ki áll ott azt hittem,hogy szívrohamot kapok.
-Harry?Te meg mit akarsz?-kérdeztem,de éreztem,hogy megint sírógörcsöt fogok kapni.
-Esetleg bejöhetnék?-kérdezte félve.
-Persze gyere.-mondtam értetlenül.Leült a kanapéra én meg leültem vele szembe.
-Nézd Bella sajnálom.-mondta és rámnézett azokkal a gyönyörű zöld szemekkel.Egy pillanatra kihagyott az agyam,de visszatértem a valóságba.
-Mit?-kérdeztem
-Hát mindent.Kezdve a tegnapi nappal azzal,hogy úgy elrohantam és,hogy ma reggel sem hallgattalak meg.Sajnálom,egyszerűen csak olyan ideges lettem attól,hogy itt látlak azzal a Roli gyerekkel.Elfogott a féltékenység!Mindennél jobban szeretlek Bella és annyira sajnálom.-mondta és éreztem,hogy ezt így is gondolja.Odamentem mellé és ránéztem.
-Hát az a helyzet,hogy nem tudok rád haragudni Harold Edward Styles,mert túlságosan is szeretlek!-mondtam és megcsókoltam mire ő egyre hevesebben kezdett el csókolni majd ledöntött a kanapéra és tudtam,hogy mit akar,de én erre még nem álltam készen.Ezt ő is érezhette,mert lemászott rólam és rámnézett.
-Sajnálom Harry,de én még erre nem állok készen-mondtam neki.
-Semmi gond drágám-mondta és egy puszit nyomott a homlokomra.-Akkor milyen filmet nézzünk?
-Nem tudom.-mondtam és bekapcsoltam a Tv-t.Épp a hírek mentek.Egy szőke bemondónő beszélt éppen.
Harry Styles újra szerelmes?Vagy ez is csak egy olyan Caroline-féle kapcsolat?A napokban páran látták Harry-t egy lánnyal sétálgatni a Walk of Fame-en és úgy túnt nem közömbösek egymás számára és ezt bizonyítja az is,hogy egy szemfüles rajongó látta őket a Hollywood-feliratnál csókolózni.A legnagyobb kérdés nem más,mint az ifjú hölgy neve.Reméljük anglia szupersztárja végre olyan lányt választott,aki a rajongóinak is szimpatikus!Gina Wincente voltam az esti hírekkel.Jó éjszakát Amerika!Teljesen leblokkoltam.Meg sem fordult a fejembe,hogy megláthatnak.Aggódó tekintettel néztem Harry-re.
-Most mi lesz?-kérdeztem félve a válaszától.
-Nem tudom,majd holnap kitaláljuk most ne foglalkozzunk ezzel.-mondta megnyugtatóan
-Rendben van.-válaszoltam,de utána már nem emlékszem semmire,mert elaludtam.

                                           *Emma szemszöge*
-Nem akarom,hogy elmenj!-mondta Zayn szomorúan.
-De muszáj lesz,a nagyi már vár rám!De két nap múlva itthon leszek-nyugtattam meg.
-Nagyon fogsz hiányozni!-mondta és adott egy puszit az arcomra és megölelt.
-Te is nekem-mondtam neki és vállába fúrtam a fejem.
Megkérjük a Kanadai járat utasait,hogy fáradjanak a beszállóponthoz.
-Indulnom kell-mondtam szomorúan.-Szia Zayn!
-Szia Emma!
-Na jólvan Júlia elég volt ennyi romantikázás!-mondta Dina és megfogta a kezemet és elkezdett a gép felé vonszolni.Nos Zayn-nel igazából csak 2 napja ismerjük egymást,de már az első találkozásunk óta úgy érzem,hogy ő nekem az igazi és nagyon szeretem,de se ő se én nem akarom elsietni,Egyszer már megtettem és az lett a vége,hogy Rolival azóta se állok szóba,csak ha nagyon muszály.Tudom,hogy csak 2 nap,de ez a 2 nap nélküle örökkévalóságnak fog tűnni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése