2012-06-18

11.Fejezet

Amikor visszaértünk a szállodába Harry egyenesen a szobájába ment én meg utána.Bementem ő pedig az ágyon feküdt és csak bámulta a plafont.Leültem mellé az ágyra mire ő rám nézett és láttam a szemén,hogy sírt.
-Harry,úgy sajnálom!-mondtam,de magam sem tudtam,hogy mégis mit sajnálok.
-Neki kéne bocsánatot kérnie,nem neked!-mondta kissé rekedten.Igaza volt.
-Nézdd én nem ismerem az apádat és nem tudom,hogy miért nem mondta el...
-Mert egy szemét alak!-vágott a szavamba.-Minket is elhagyott,közölte,hogy nem akar minket látni többé és most meg meghív az esküvőjére?Ezt meg hogy képzeli?-mondta és  éreztem,hogy mindjárt kitör belőle a sírás.
-Ha nem akarod akkor nem kell elmondanod.Én meg tdom érteni.-mondtam és megöleltem.
-Éppen ezért mondom el neked,mert te megérted a helyzetemet.-mondta és nyomott egy pszit az arcomra.-Én 10 éves voltam,Gemma 14,amikor anya sírva jött haza és közölte,hogy apval elváltak.Teljesen ki voltam bukva,Gemma próbált erős maradni,de én még ezt nem tudtam akkor felfogni.Aztán anya közölte,hogy apám nem akar minket látni és hogy felejtsük el.Na ez már tényleg sok volt nekem nem bírtam tovább.Egy pár év után már megszoktam.Segítettem anyának amiben csak tudtam.16 évesen elindultam az X-Factorban erre is anya bíztatott,de nem mertem elindulni,de valaki benevezett.-itt elmosolyodott.-És amikor kiestem ugyan az az érzés uralkodott el bennem,mint akkor amikor apát elveszítettem.Aztán amikor létrejött a One Direction majd kiugrottam a bőrömből.Nagyon örültem.A fiúk nagyon jó fejek voltak velem.3.-ok lettünk,ami remek dolog,mert csapat még nem jutott el idáig.Elindultunk az x-factor turnéra.Amikor hazaértünk Louis-val közölték a szülei,hogy elválnak.Itt én segítettem neki mindenben amiben csak tudtam,mert én ezt már átéltem egyszer.Aztán jött a "Caroline"-korszakom-itt felröhögött-Nem is értem,hogy miért jártam vele.Olyan öreg volt.De szerencsére szakítottunk.Azóta nem is volt barátnőm és tána jöttél te!-nézett rám azokkal a gyönyörű szemekkel.-te teljesen megváltoztattad az életemet.És nagyon szeretlek Isabella Davis!-mondta és megcsókolt.Csókunkat Liam törte meg,aki berontott az ajtón.
-Srácok nagyon nagy baj van!Gyertek gyorsan!-mondta zihálva.Mi követtük őt majd beszálltzunk a kocsiba.
-Mi történt Liam?-kérdeztem.
-Zayn totál részegen sétálgat valahol New York-ban és meg kell találnunk,mielőtt a fotósok vagy a rajongók meglátják.Hatalmas botrány lenne belőle.-mondta.Én az ablakon bámultam kifelé,amikr elmentünk a Central Park mellett és megláttam egy ismerős alakot.
-Ott van Liam állj meg!-kiáltottam rá.Kiugrottunk a kocsiból és odaszaladtnk hozzá.
-Zayn jól vagy?Mi történt?-kérdztem aggódva.
-Ki vagy?Mit akarsz?-mondta és éreztem az átható piaszagot.
-Srácok tegyétek be valahogy a kocsiba,itt nem maradhat!-utasítottam a fiúkat.Betszkolták és elindultnk hazafele.Ott bementünk az első szobába és lefektettük az ágyra.Amíg a fiúk ezzel voltak elfoglalva én bementem Emmához.
-Emma azonnal nyisdd ki az ajtót!Most!-dörömböltem.Kinyílt az ajtó ott volt Emma,de nagyon ramaty állapotban volt.
-Mit akarsz?-kérdezte flegmán.
-Bejöhetnék?-kérdeztem,de nem vártam meg a válaszát.Bementem és leültem az ágyra.
-Ugye tudod,hogy Zayn-t most hoztk haza,mert matt részegen sétálgatott a Central Parkban!-mondtam neki idegesen.
-És?Az ő baja nem az enyém!-mondta flegmán,de egy kicsit éreztem,hogy aggódik.
-Az ő baja?Tudtommal jártok!Vagy tévedek?
-Igen tévedsz!Nem járok Zayn-nel!
-Micsoda?De hát miért?Mikor?mivan?
-ma szakítottunk.Tegnap lefeküdtem Rolival és mint megtudtam ő is megcsalt engem.Innentől tárgytalan a dolog.
-Te lefeküdtél Rolival?Emma miért tetted ezt?
-Mert mert kellett valaki.Ki voltam bukva ő meg olyan kedves volt velem és csak megtörtént.
-Szóval kihasználtad!Gratulálok!-mondtam és kimentem.Hogy használhatta így ki mindkettőjüket?nem értem mi van most Emmával?Pár percig még ültem az ágyon amikor egy halk kopogást hallottam.
-Igen?
-Emma vagyok bejhetek?
-Persze gyere!-mondtam és ő bejött.
-Csak azt szerettem volna mondani,hogy pár napra tényleg elmegyek a nagyiékhoz Kanadába,mert ki kell szellőztetnem a fejemet és gondolkoznom kell.-mondta.
-Rendben van én megértem!-mondtam és megöleltem.-Jó utat és vigyázz magadra!
-Szia Bella!-köszönt el majd ki ment a szobából.Nem sokkal később Harry jött be a szobába.
-Bella kérdezhetek valamit?-ült le mellém.
-Te bármit!-mondtam és rámosolyogtam.
-Te hogy bírtad ki azt amikor apukád hozzáment Liz-hez és megszületett Josh?-kérdezte.Összeszorult a gyomrom,de válaszoltam neki.
-Szerintem én is kezdem az elejéről ha nem gond-mosolyogtam mire ő bólintott.-Amikor én megszülettem a bátyám már 5 éves volt.Egyfolytába piszkált nagyon utáltam.5 évesen váltak el a szüleim közös döntés alapján.Nem haraggal váltak el,sőt nagyon jó volt a viszonyuk a válás után.Nem sokkal később apa megismerkedett Liz-zel és elvette feleségül.Anyával nagyon jóba lettek.Később én is megkedveltem.10 éves voltam amikor ültünk Ben-nel a nappaliba és néztük a TV-t amikor kopogtattak.Ben nyitotta ki és egy rendőr állt az ajtóban.Bejött majd ránknézett.Nagyon sajnálom,de az anyukátok meghalt autóbalesetben.Én meg csak álltam ott lefagyva.A válás miatt 10 évesen sokkal érettebb voltam lekileg is és fel tudtam fogni,hogy mi történt.Odamentem Ben-hez és megkérdeztem,hogy most mi lesz.Apához nem igazán akartunk menni így maradt a nagyi.Bardford-ban,innen ismerem Zayn-t.Ott csak 4 évet voltunk aztán mentünk Magyarországra,ugyanis Ben ott kapott munkát.Egy évig még apánál laktunk,mert Ben még nem volt 18 és nem lehetett a gyámom.Ott kezdtem a középslit,de abbahagytam és Magyarországon fojtattam.Ott ismertem meg Emmát.Nagyon jó barátnők lettünk,aztán Dinával is.És jött Roli.Ő lett a legjobb fiú barátom,amolyan Zayn-póték,de nem használtam ki soha.És aztán összejöttem Tomival.Másfél évig voltunk együtt.
-És miért szakítottatok?-kérdezte Harry.Látom érdekli a téma...
-Megcsalt az osztály ribanvával Lindával.Azóta nem beszélünk.Ja és amióta Josh megszületett azóta látogatom apáékat.Imádom a kiskölyköt.És Ben-nel is sokkal jobb a kapcsolatom.Ha őt is elveszíteném én teljesen kibuknék.Aztán megismertelek téged,és most úgy érzem,ha téged elveszítenélek gyanazt érezném,mint amikor anyát elveszítettem.Nagyon szeretlek Harry és nem akarlak elveszíteni soha!-mondtam könnyeimmel küszködve.
-Shh...Bella ne sírj!-mondta és átölelt.Megcsörrent a telefonom.
-Halló?
-Bella!Szia hugi otthon vagy?-szólt bele egy hang mire én elordítottam magam,amitől Harry kicsit megijedt.
-Beeeeeeeeennnn!Nem nem vagyok otthon.New York-ba vagyok.te hol vagy?
-Nemsokára leszáll a gépem New York-ban.Nem akarsz kijönni elém a reptérre?És akkor elmagyarázhatnád mégis hogyan kerültél te oda!-mondta röhögve.
Rendben van akkor majd ott találkozunk.!Szia!-köszöntem el bátyámtól.
-Megyünk a reptérre!Bemutatlak neki!-mondtam Harry-nek.
-Oooké-nyújtotta el hosszan a magánhangzót.Elkészültünk majd beültünk a kociba és a reptér felé vettük az irányt.Bent-t egyből kiszurtam,mert úgy integetett,mint egy idióta.Imádott bátyám már úgy hiányzott.Odarohantam hozzá ő meg felkapott és megpörgetett a levegőben.
-Ben!Úgy hiányoztál!-öleltem magamhoz.
-Te is hugi,de mit keresel itt New York-ban?-kérdezte gyanakvóan.
-Hát igazából miatta!-mondtam és odamnetem Harry-hez.Megfogtam a kezét Ben pedig csak lesett.
-Nahát nem gondoltam volna,hogy a hugicám összejön egy sztárral,de végre az igazi Harry Styles-hoz beszél nem pedig a posztereihez.-mondta és elröhögte magát.Én meg szúrós tekintettel néztem rá.Na kössz!Ezt a pillanatot egy vakuvillanás szakította meg.Na király megtaláltak!Aggódva néztem Harry-re,aki megfogta a kezem és elhúzott onnan.Ben követett minket.Végre eljutottunk a kocsiig.Beszálltunk és elhajtottunk.
-Fúú basszameg szerintem megvakltam.-mondta Ben szemét törölgetve.
-Erre jó a napszemüveg!-mondtk egyszerre Harry-vel.Elindultnk a szálloda felé és mikor beléptünk Ben száját egy "üszök" szó hagyta el.Csak ennyit tudott mondani.Megmtattam neki a szobáját amin(mivel Emma nincsen) Zayn-nel kellett osztoznia.Ő örült ennek és Zayn is,de amikor Zayn megtudta,hogy hol van Emma teljesen kiborlt.
-Mi az hogy Kanadában?És nekem miért nem szólt?Azonnal utána kell mennem!-mondta és elkezdett pakolni.
-zayn nem mehetsz el!Ma koncert lesz!-fakadt ki Liam.
-Nem érdekel a koncert!Emmával beszélnem kell!-mondta és kirontott a házból.Király...
-Én beugrok helyette!-poénkodott Ben és elkezdte énekelni a What Makes You Beautiful szövegét.
-Héjj skacok most szólt a menedzserünk,hogy azonnal Kanadába kell repülnünk,mert ott kell koncertet adnunk.-rohant be a szobába Niall.
-Na akkor menjünk Zayn után!-mondta Lou.Elindultunk a reptér felé.Fölszálltnk a gépre.Én ismét elaludtam.Amikor leszálltunk Zayn már várt ránk.
-Nagyszerű!Emmával is beszélhetsz és még a koncert is meg lesz tartva.-mondta neki Liam.Elindultunk a szálloda felé.Épphogy bementünk már mehettünk is az arénába.A fiúk átöltöztek majd elmentek mikrofonpróbára.Dina és én pedig megkerestük Emmát.Azt mondta,hogy eljön.Meg is találtuk.
-Szia Em!-köszöntöttük egyszerre.
-Sziasztok!-mondta mosolyogva.
-Siessünk a fiúk mindjárt kezdik!-mondtam és fölvettük a VIP-kártyáinkat.beálltunk az első sorba a fiúk pedig belekezdtek a koncertbe.Minden nagyon jó volt,addig a percíg amíg Harry be nem jelentette,hogy melyik a következő szám.
-A következő szám a Taken címet viseli!-mondta mögöttünk pedig felsikoltott a tömeg.A fiúk elkezdtek énekelni és a refrénnél Zayn ránézett Emmára.Olyan lenéző,de mégis bocsánatárt esedező tekintettel.Csak az volt a baj,hogy ezt Emma úgy értelmezte,hogy neki énekli a szám azon részét,hogy:Imádsz összetörve látni
Emma sarkon fordult és elrohant én pedig teljesen megleődtem,mert Zayn abbahagytaza énekést és utánarohant.Wow!Tényleg bocsánatot akar kérni!A fiúk csak álltak ott,mögülünk pedig hallottuk a rajongók ócsárló szavait.
-Ki ez a csaj?Miért ment utána Zayn?Ha kiderül,hogy a barátnője akkor megtépem!Zayn az enyém!-és még ehhez hasonlókat hallottunk.A fiúk lejöttek a színpadról mi meg odarohantunk hozzájuk.


                                                        

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése