2012-06-17

9.Fejezet

-Bellának lehet emlékezet kiesése is,de ezt csak akkor tudjuk biztosra,ha fölébredt.-mondta az orvos.
-És bemehetünk hozzá?-kérdezte Harry aggódva.
-Persze.Ha bementek hozzá és felismeri önöket akkor nincsen semmi baja és haza is mehet már ma.
.Köszönjük doktor úr!-mondtam és mindannyian elindultunk a kórterem felé.


                                               *Harry szemszöge*
Kicsit féltem attól,mi lesz,ha Bella nem ismer föl.Én nem tudnék nélküle élni.nem élném túl azt,ha nem emlékezne rám.Beléptünk az ajtón ő pedig ott feküdt az ágyon infúzióra kötve.
-Harry?Te vagy az?-kérdezte és elmosolyodott.Felismert!Olyan boldog voltam,hogy azt szavakkal nem lehet jellemezni.Odarohantam hozzá és jó erősen megöleltem ő pedgi visszaölelt.
-Bella úgy aggódtam miattad!-mondtam és adtam egy puszit az arcára.
-Nem miattam kell aggódnod,hanem amiatt,hogy mit veszel föl a holnapi esküvőre!És még ajándékot is kell találnod!-paransolt rám.Tényleg az esküvő ki is ment a fejemből!


                                  *Bella szemszöge*


Amikor Harry belépett rögtön felismertem és utána jöttek a többiek.Dina,Niall,Zayn,Emma és Roli.Roli?De hát ő hogy kerül ide?Kibékültek Emmával vagy mi történt?És Zayn?Ő nem tudja mi volt köztük?Este kifaggatom Emmát.Belépett a doki és mosolyogva jött oda az ágyam mellé.
-Látom ninsen semmi komolya baja,így már ma haza is mehet.Úgy tűnik a sokk és a túl sok stressz okozhatta az ájulást,de már semmi baja nincsen.Felírtam egy doboz nyugtatót arra az esetre,ha nagyon szüksége lenne rá.Megírom a papírokat és már mehetnek is haza.-mondta és kiment.Túl sok stressz?Hát ő az orvos,ha ezt így gondolja,akkor így is van.Megérkezett a doki a papírokkal.Aláírtam és indultunk is haza.Amikor hazaértünk én és Harry egyenesen a szobába mentünk.Amikor beléptünk egy doboz volt az ágyon.
-Ez mi?-kérdeztem Harry-t.
-Nyisdd ki!-mondta derekamat átkarolva.Kinyitottam a dobozt és egy gyönyörű fehér ruha volt benne egy rózsaszín masnival.
-Az esküvőre kell valami szép ruha és úgysem lett volna időd elmenni vásárolni,ezért megkértem Eleanor-t és Danielle-t,hogy nézzenek neked valami szépet.-mondta Harry.-Tetszik?-kérdezte félve.Én megfordultam és nyakába ugrottam.
-Hát persze,hogy tetszik!Harry ez gyönyörű!-mondtam és megcsókoltam.Harry ledöntött az ágyra és egyre hevesebben kedett el csókolni.Most nem taszítottam el magamtól.Miután mindkettőnkről lekerültek a ruhák Harry rám nézett.
-Biztos,hogy ezt akarod?-kérdezte.
-Ha nem akarnám akkor nem jutottunk volna el eddig!-mondtam és magamhoz húztam és megcsókoltam.Ez volt eddigi életem legszebb éjszakája.Harry mellkasán aludtam el és álmomba már felkészültem a holnapi napra.Harry-nek nagyon nehéz lesz,de ott leszek és segítek neki amiben csak tudok.


                                                    *Zayn szemszöge*
Amikor beléptünk a srácokkal a kórházba Emma már ott volt és ott volt vele egy másik fiú.
-Ez meg ki?-kérdeztem Harry-t
-Ja ő Roli,Bella egyik haverja.Jó fej srác!-mondta és elrohant.Szóval jó fej srác.Nagyszerű.Amikor ismét oda néztem ott ölelgette és nyugtatgatta Emmát.Legszívesebben odamentem volna és szétütöttem volna  a fejét,de ez egy kórház itt nem csinálok jelenetet.Én is oda mentem,de kerültem Emma tekintetét.Ezt ő is észre vehette,mert miután haza értünk oda jött mellém.
-Zayn mi a bajod?miért nem szólsz hozzám?-kérdezte én meg felálltam és elindultam az erkélyre egy cigaretta kíséretében.Amikor ideges vagyok ez mindíg segít,hogy egy kicsit lenyugodjak.Emma utánam jött.
-Zayn?Válaszolj már!
-Mit mondjak?Olyan jól érezted magad azzal a sráccal akkor most miért nem vele vagy?
-Ó szóval ez a gond!Az a srác Roli.2 évig jártam vele,de hirtelen szakítottunk és azután sose beszéltünk egymással és én nem szerettem volna,ha ez örökké így marad,ezért meg beszéltem vele egy találkozót,ahol bocsánatot kértem.Én is és ő is.És amikor ott voltunk a kórházba ő ott volt és tartotta benne a lelket Bella miatt,de te nem te játszottad a sértődöttet!-ordította a szemembe.
-Én játszottam a sértődöttet?Talán azért,mert rohadtúl idegesítő,ha azt a lányt akit szeretsz egy másik pasival látod,akiről ő egy szót sem mondott.Miért nem mondtad el,hogy találkozol vele?Van más is amit nem mondasz el nekem?
-Azért nem beszéltem róla,mert tudtam,hogy így fogsz rá reagálni.És te Zayn Malik te vagy a leggyerekesebb ember akivel valaha találkoztam!-mondta és elrohant.Én gyerekes?Nem vagyok az egyszerűen csak szerelmes.És féltékeny.Miután elszívtam a cigit eindultam a szobánk felé,de az ajtó elé ki volt téve a bőröndöm.Ó szóval már a szobából is kirakott.Hát ez király.Most hol fogok aludni?Majd alszok Paul-lal.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése