2012-06-06

1.Fejezet-A Találkozás

-Bella gyere már lekéssük a gépet!!!-kiabált rám Kata.
-Az írek nem várnak!-ordította Anna.
-Jólvan,jólvan itt vagyok már!-nyugtatgattam őket,de elég idegesnek tűntek.
-Na indulhatunk már?A meccs előtt még kaját is kell vennünk és el kell dönteni,hogy kinek szurkolsz!Nem szurkolhatsz egyszerre kettőnek és magyar vagy,akkor miért az íreknek szurkolsz?
-Háááát,mert mert-na ezzel a kérdéssel megfogtál köszi Kata szeretlek-mert nem tetszik Dzsudzsák Balázs haja!Mostanába olyan bután áll.Mintha megrázta volna az áram!
-Ez nem ok arra,hogy ne a magyaroknak szurkolj!
-Na jó erre most nincs idő lekéssük a gépet!Indulás-köszi Anna most megmentettél!
-Vigyázz magadra hugi!-mondta Ben,hát igen nemis ő lenne.-és köszönj a nevembe Zayn-nek ha összefutsz vele!
-Rendben meglesz!-mondtam és már be is csuktam előtte az ajtót.
Hát így indultunk el hárman az Írország-Magyarország válogatott meccsre Londonba.Én és a 2 focimániás barátnőm.Szerencsére a gépet nem késtük le és még Kata is tudott kaját venni magának,majd elfoglaltuk a helyünket a VIP-páholyba.Hát igen aki protekciós az protekciós.És elkezdődött a meccs.Még jó,hogy magyarul senki se tudott,mert az a szitokáradat ami Kata száján jött ki amikor leütötték Bogdán Ádámot(aki a kapus volt ezértis furcsa,hogy leütötték),hát azt nem kívánom senkinek.Mindenki csak nézett ránk,hogy hogyan kerülünk ide.Az első félidő végét jelző sípszó felüdülés lett volna,ha Anna nem rángat el minket a magyarok öltözőjéhez és nem kér egy aláírást Dzsudzsák Balázstól(akinek mint már mondtam szörnyű haja volt)
-Áááááááá ezaaazzzz-sikítozott Anna-Megvaaannn Balááázs egyszer az enyém leszel!
-Dzsudzsák?Komolyan?Akkor már inkább Bogdán Ádám!-vágott vissza Kata
-Nemnemnem mindketten tudjátok,hogy ki a legjobb!-mondtam nekik nagyképűen
-Neee már megint kezdi-jajjgatott Kata
-Harry Styles!!!!!Énekel,jól néz ki és még egy kicsit focozni is tud!-álmodoztam
-Ööööö Bella az a gyerek nem az egyik gyökér a sok közül?-kérdezte Kata
-Ki?Hol?Mere?Melyik?-kapkodtam a fejemet mire megláttam,hogy kire gondol Kata.Ott állt a szőke fejét messziről felismertem,de ekkor megláttam mögötte a többieket is,de úgy éreztem,hogy nekem hozzá kell odamennem és így is tettem.
-Szia-léptem oda hozzá-Te vagy Niall ugye?-kérdeztem félénken.
-Szia-köszönt mosolyogva-hát úgy tudom,hogy igen
Erre mindeketten fölnevettünk.
-És kinek szurkolsz?-mintha nem tudnám.
-Szerinted?Az íreknek.És te?
-Hát én nemigazán tudom eldönteni.-válaszoltam
-És hogy hívnak?
-Bella-válaszoltam egy mosoly kíséretében
-Mondcsak Bella megölelhetlek?-kérdezte félénken
-Hát persze Niall-és megöleltük egymást
Igazuk van az embereknek,télleg Niall adja a legjobb ölelést.Olyan aranyos volt,hogy az leírhatatlan.Ekkor 4 alakot láttam közeledni felénk.Az egyikre reflexből rámosolyogtam mire ő vissza rám.
-Belaaa-kiabálta Zayn mire mind a négyen értetlenül néztek rá
-Zayn!Szia!Olyan jó újra látni-szaladtam hozzá és megöleltem.
-Téged is!Úgy hiányoztál!-mondta szomorúan
-Teis nekem!Ja és Ben üdvözöl!
-Megmondaná valaki,hogy mi történik itt?-kérdezte egy mély hanga amit persze én felismertem és beleborzongtam.Megfordultam és Harry-vel találtam szembe magam.Az a gyönyörű zöld szempár.És legalább 20 centivel magasabb volt nálam,ami nem nehéz mivel 167 centi vagyok,így szinte mindenki magasabb nálam.
-Öööö fiúk ő itt Bella,a legjobb barátom már 10 éves korom óta-felelte Zayn
-Legjobb barátod?Sose beszéltél róla nekünk-emelte fel a hangját Louis
-Hát csak néha beszélünk.
-Szóval Bella.Szia,én Liam vagyok!-mutatkozott be.Mintha nem tudnám...
-Szia Liam Bella Davis vagyok!
-Szia!Én Louis vagyok
-Szia Louis!És bocs a kérdésért,de neked miért van a gatyádba egy répa?-kérdeztem nevetve
-Fő az egészség!-válaszolta és beleharapott
-Szia én Harry vagyok!-ismét beleborzongtam és ahogy rám nézett azzal a gyönyörű zöld szempárral,hirtelen nem tudtam,hogy hol vagyok.Kata kiabálása keltett fel.
-Bellaaaaaa,Bellaaaa hol vagy?-kiáltozta,mire én megfordultam és intettem neki-Na végre!Gyere minfjárt kezdődik a második félidő és még Annát is el kell rángatnunk az öltözőtől!
-Jójó megyek már!-válaszoltam szomorúan-Hát sziasztok fiúk jó volt veletek találkozni!És Zayn szerintem mi még beszélünk!-mosolyogtam majd elindultam Kata után.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése