2012-06-20

16.Fejezet

Reggel korán keltem,mert indultam Franciaországba.Nem akartam fölkelteni Harry-t,de amikor kiléptem volna az ajtón ő becsukta előttem és szorosan magához húzott.
-Már el sem köszönsz?-kérdezte rekedten.
-Nem akartalak felébreszteni.-mondtam és megcsókoltam.Tudom,hogy csak 3 napra megyek el,de nagyon fog hiányozni.
-Aztán ügyes legyél!-mondta és egy puszit adott a homlokomra,majd visszament a szobába.Becsuktam magam mögött az ajtót és elindultam a taxi felé,ami kivitt a reptérre.A reptéren már ott várt rám Hannah és még 6 lány.Velük nem kerültem olyan jó kapcsolatba,ezért inkább Hannah-val beszélgettem.Becsekkoltunk,majd fölszálltunk a gépre.Viszlát London!Helló Franciaország!Az út szerencsére nem volt hosszú és amikor leszálltunk a gépről egy hatalmas fekete limó várt minket,ami elvitt a mentorunk házához.A ház HATALMAS volt.Bementünk az óriási kapunk egyenesen a hátsókertbe.Ott vártuk mentorunkat.
-Helló hölgyeim!-jelent meg Simon az ajtóban,mire mindenki odaszaladt hozzá.Vááá Simon lesz a mentorunk ezt el sem hiszem!Ő az akire egyáltalán nem számítottam.
-Nos minden mentornak kell egy kis segítség a döntéshez.Nekem 5 is van!-mondta mire megjelentek a fiúk.
-Micsoda?-kiáltottam fel mire mindenki rámnézett.
-Hali srácok!Sok sikert mindegyikőtöknek,mi tuduk milyen ez és ne izguljatok.Csak énekeljetek!-mondta Liam.Ez fantasztikus.Miért pont ők?Ezt nem hiszem el én előttük nem tudok énekelni.Meg amúgy sem fair,hogy Harry dönt rólam,amikor ő a pasim.Mindannyian bementünk a házba és vártuk,hogy szólítsanak.Szerencsémre én kezdtem.Egyre jobb.Elindultam a medence felé,ahol Simon és a fiúk vártak.
-Helló!-köszöntem mosolyogva.
-Szia Bella,ha gondolod kezdheted.-mosolygott Simon.Intettem a zongoristának és belekezdtem a számba.Beyonce-tól az If I were a boy-t énekeltem.Miután végeztem Simon elismerően bólogatott.Visszamentem a házba és lehuppantam Hannah mellé.
-Naaa?-nézett felém kíváncsian.-Milyen volt Harry előtt énekelni?
-Hát nem Harry-re koncentráltam,hanem a dalra,mert féltem,hogy elfelejtem a szöveget.-nevettem.
-Hannah Adison-szólt be az egyik pasas.
-Sok sikert csajszi!-kiáltottam után.2 perccel később már meg is érkezett.
-Na?
-Hát nem tudom,remélem továbbjutok!-mondta és megölelt.Miután mindenki végzett elmentünk aludni.Holnap hosszú nap vár majd ránk.Kiderül,hogy kik jutnak be az élő show-ba.Izgulok.Nagyon.


Reggel Hannah keltett.
-Bella kelj már fel hallod?Mindjárt mennünk kell!-keltegetett barátnőm.Kipattantam az ágyból és fölöltöztem.Megint én mentem elsőnek.Megálltam Simon előtt és azt hittem,hogy ott helyben elájulok.
-Nézdd Bella neked remek hangod van és te is csodálatos személyiség vagy,de-itt megállt én pedig elfehéredtem.-még javítanod kell rajta,amin én segíthetek,ha velem jössz az élő show-ba!-mondta ki mosolyogva én pedig elsírtam magam.Odamnetem hozzá és megöleltem.
-Köszönöm!Köszönöm!-mondtam még mindíg sírva.Elindultam vissza a ház fele,de egy kéz megragadott.Harry volt az.
-Mondtam,hogy megcsinálod!-mondta és megcsókolt.Ahogy ismerem az újsáígírókat ez holnapra a címlapokon lesz,de nem érdekelt.Nagyon boldog voltam,de megpillantottam Hannah-t sírva.
-Te jó ég Hannah mi történt?-kérdeztem félve.
-Továbbjutottam!-mondta ujjongva.Megöleltem és együtt ugrándoztunk amit a maradék 4 fiú zavart meg.
-Jól van csajok elég ebből!-mondta Zayn.-Bella pakolj muszály hazamennünk!-mondta Zayn idegesen.
-Máris?Hát jó akkor majd találkozunk!-köszöntem el Hannah-tól.Összepakoltam a bőröndömet és a fiúkkal elindultunk a reptérre.Még mindíg nem akarták elmondani,hogy miért kell ilyen sürgősen hazamennünk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése