2012-06-16

8.Fejezet


Reggel Harry horkolására keltem föl.Iszonyatos,de még is olyan édes,ahogy szuszog/horkol.Kikeltem az ágyból és felöltöztem.Kimentem a konyhába,ahol Liam már javában készítette a reggelit.Ahogy éreztem palacsintát csinál.
-Jó reggelt!-köszöntöttem.
-Reggelt!-köszönt vissza.-Nem szeretnél nekem segíteni egy kicsit?Niall nemsokára fölkel és még csak 10 palacsinta van kész.-mondta idegesen.
-Persze segítek.Nehogy éhen haljon szegény!-mondtam és elővettem még egy tepsit amibe megsüthetem a palacsintát.Rengeteget nevettünk,ugyanis az én palacsintám a földön landolt és pont ekkor lépett be Niall a konyhába.
-Te jó ég!Pazaroljátok a kaját?-kérdezte és megette a földről.Hát jó,ő Niall ezt még meg kell szoknom.Később a többiek is csatlakoztak hozzánk,majd elindultak az interjú helyszínére.Én nem mentem nem volt kedvem,valamiért nagyon hányingerem volt.Dina aludt,Emmának pedig volt egy fontos elintéznivalója.Gyanús nekem ez a csaj és ha megtudom,hogy megcsalja Zayn-t én kicsontozom.Zayn tényleg szereti és ha Em megcsalja akkor nem tudom mi lesz vele.Na,de ez nem az én dolgom.Elindultam a szobába és lefeküdtem.Feküdtem egy ideig,de hirtelen hányingerem lett és rohantam a mosdóba.Dina rohant be hozzám,hogy mi történt.Első kérdése persze az volt,hogy nem vagyok-e terhes,ez persze teljesen lehetetlen,mivel Harry-vel még nem voltunk úgy együtt.Elindultam a nappali felé,de csak annyira emlékszem,hogy összeesek a folyosón és utána képszakadás.


                                  *Emma szemszöge*

Úgy döntöttem elhívom Rolit.A fiúk ma úgyis interjúra meg fotózásra mennek velük nem lesz gondom.Tárcsáztam a számot,majd pár csöngetés után fölvette.
-Emma?-szólt bele meglepődötten.
-Szia Roli!Tudom,hogy furcsa a hívásom,de szeretnék veled beszélni.Ráérsz ma délután?-kérdeztem félve a választól.
-Hát nincsen semmi programom,ha meg mégis lenne akkor elszökök.Úgyse veszik észre.-mondta és éreztem a hanglyán,hogy mosolyog.
-Rendben,akkor 2-kor a Central Park-ban a tónál?
-Ott találkozunk!-mondta és letette.Örültem,hogy belement a találkába.Remélem nem értette félre a dolgokat.Elkezdtem készülődni.Majd fél 2-kor elindultam a szállodából.Roli már ott volt és hatalmas mosollyal fogadott,amit én viszonoztam.
-Szia Em!-üdvözölt.Olyan rég szólítottak már Em-nek.Hiányzott Roli nagyon!
-Szia Roli!Nem ülünk le egy padra?-kérdeztem még mindig mosolyogva.
-de rendben van.-mondta és leültünk.-Na miről szerettél volna beszélgetni?
-Hát arról,hogy a szakításunk után haraggal váltunk el és ez nekem ennyi idő után elég rosz.Te nagyon jó fej vagy és nem akarok elveszíteni egy olyan barátot,mint te.
-Tehát te ki akarsz békülni?-kérdezte.
-Hát valahogy úgy.Akkor elfogadod a bocsánatkérésemet?
-Naná!-mondta és átölelt.Én visszaöleltem.Olyan jó volt újra megölelni.Rengeteget beszélgettünk,mikor megszólalt a telefonom.
-Rendben azonnal megyünk!-mondtam és letettem.Falfehér arccal álltam ott.
-Emma mi történt?hova megyünk?-kérdezte Roli kétségbeesve.
-A kórházba,Bella elájult és be kellett vinni.-mondtam könnyeimmel küszködve.
-Akkor induljunk!-mondta és elindultunk a kórház felé.

                            *Dina szemszöge*

Csak egy nagy koppanást hallottam és amikor kimentem láttam,hogy Bella ott fekszik a földön,ájltan.Azonnal hívtam a mentőket akik hamar ki is értek.Beszálltunk a kosiba és elindultnk a kórház felé.Útközben felhívtam Emmát is,hogy azonnal jöjjön be a kórházba.Harry-t nem akartam felhívni,ő úgyis túlreagálta volna a dolgokat.Amikor beértünk már ott volt Emma is és Roli?Na jó ezt én nem értem!Akkor ezek most kibékültek?Áhh mindegy most nem ezzel kell foglalkozni.Bellát bevitték egy kórterembe ahol belényomták az infúziót.Kijött a doki.
-Csak egy enyhe agyrázkódása van nincsen semmi gond.Holnap már haza is mehetne,ha nem lenne más baja is.
-Micsoda?milyen más baja?Mi van vele?-kérdeztük mind a hárman.Ekkor megjelent Harry és Zayn nyomukban Niall-lel,Louis-al és Liam-mel.Harry-n látszott,hogy aggódott,zayn pedig féltékyen volt.Megindultak felénk.
-Doktor úr mi történt?-kérdezte Harry aggódva.
-Pont most akartam elmondani.-kezdett bele a doki.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése