2012-06-15

7.Fejezet


Reggel amikor fölkeltem Harry már nem feküdt mellettem.Kicsit furcsálltam is,de biztos lement reggelizni.Gyorsan felöltöztem és elindultam lefelé.És igazam lett.Ott ült az összes fiú,de csak Niall evett,a többiek nézték ahogy(amint észrevettem) már a 6. tál rántottáját eszi meg.Wow!Leültem Harry mellé,aki egy puszival üdvözölt.Majd kértem egy rántottát.
-Emma és Dina merre vannak?-kérdeztem,mert barátnőimet sehol sem láttam.
-Valószínűleg még alszanak.-felelte Zayn.Hát igen tegnap kissé lerészegedtek a drágáim,szóval most eléggé másnaposak lehetnek.De ez az ő hibájuk és persze Zayn-é és Niall-é,mert ők is ott voltak,csak ők nem ittak annyit.
-Hát akkor ideje őket felkelteni!-állt fel az asztaltól Louis.Mindenki bólogatott és elindultunk a lányok szobája felé,de útközben Lou beszaladt a szobájukba egy vödör jéghideg vízért.Na ez vicces lesz.Halkan benyitottunk a szobába és az ágyhoz mentünk.Lou odalépett Emma ágyához,Liam pedig Dináéhoz Zayn pedig halkan elkezdett visszaszámolni.Elővettem a telefonom,mert úgy éreztem,hogy ezt meg kell örökíteni.
-3…2…1!-mondta Zayn,mire mind a két fiú megemelte a vödröt,aminek jéghideg tartalma a békésen alvó Emmán és Dinán landolt.Én az egészet levideóztam,de eléggé remegett a kép a röhögéstől,ráadásul a háttérben Niall röhögése hallatszik a legjobban.
-Mi a…???-kiáltott fel Dina.
-Ti meg vagytok húzatva?Zayn te is benne voltál?-ordított le a fiúkat Emma-És Bella?Te meg levideóztad?
-És már fönt is van twitteren és facebook-on!-kacsintottam rájuk.
-Te beteg vagy,de amúgy most miért kellett így felkelteni minket?Mit tettünk?-nézett ránk kiskutyaszemekkel Dina.
-Tegnap matt részegek voltatok!Alig lehetett titeket ágybarakni!-oktattam ki őket.Ezután mindenki bement a saját szobájába.Mi is bementünk Harry-vel a miénkbe ugyanis össze kellett pakolnunk,mert nemsokára indulunk New York-ba.Az út jól telt,legalábbis a fiúknak,mert én végig aludtam az egészet(mint mindíg).Amikor megérkeztünk elfoglaltuk a szállásunkat.Itt már megkaptuk az "óriáslakosztályt".Hary-vel bementünk a szobánkba.
-Nincs kedved elmenni valahová?-kérdezte Harry és hátulról átölelt.
-Hát nem tudom,nem maradnánk inkább itthon?Nézzünk meg egy filmet.Most nincs túl sok kedvem kimozdulni.
-Rendben van akkor film.-mondta mosolyogva,majd egy puszit nyomott arcomra és kiment a konyhába.

                                    *Emma szemszöge*

Nagyon rosszul esett,az hogy Zayn is benne volt a reggeli vizeskedésbe,mert nem ezt vártam tőle.A srácokkal játszhatja ezt,de ez nekem nem igazán poén.Szóval ma a sértődöttet játszottam.Bementem a szobába és elkezdtem kipakolni amikor valaki hátolrúl meg fogta a derekamat.Egy pillanatra megijedtem,majd megéreztem azt az ismerős illatot és tudtam,hogy Zayn az,de mivel még mindig haragudtam rá,ezért nem is fordultam felé.
-Te most haragszol?-kérdezte és leült az ágyra én meg felé fordultam.Belenéztem abba a gyönyörű barna szempárba és legszívesebben azt mondtam volna,hogy NEM,de ez nem volt igaz.
-Igen haragszom.-mondtam tömören.
-És örökké haragudni fogsz vagy elfogadod a bocsánatkérésemet.-nézett rám kérdőn.
-Hát az attól függ.-mondtam és kinyújtottam rá nyelvemet.Ő felállt és magához húzott.
-Hát van egy meglepetésem ma estére.Mondd,hogy velem tartasz!
-Hát jó,de mégis hova viszel?
-Épp ezért meglepetés,tudod titkos!-mondta és egy puszit nyomott homlokomra.Ezután elment én pedig nekiálltam készülődni.Fogalmam sem volt,hogy mit vegyek fel.Végül egy barna nadrág mellett döntöttem egy fehér toppal és egy rózsaszín megkötős felsővel,hozzá pedig egy rózsaszín balerinacipőt.Vettem még hozzá pár kiegészítőt is.Izgatott voltam.Nem tudtam,hogy hova megyünk,de Zayn-nel lehettem és nekem ez volt a lényeg.Beszálltunk a kocsiba és Zayn bekötötte a szememet,így nem láttam semmit.Pár perc kocsikázás után megérkeztünk.Kiszálltam a kocsiból és megfogtam Zayn keszét,nehogy elessek.Pár lépést tettünk,majd megálltunk.Zayn levette a kendőt én pedig majdnem elájultam.Ott voltunk a Central parkba.Volt egy kis rész,ahova le volt terítve egy pokróc és körülötte mindenhol mécsesek és virágok voltak.
-Ez…ez egyszerűen gyönyörű!Zayn ez hihetetlen,hogy csináltad ezt?-ugrottam nyakába.
-Szóval akkor tetszik?-kérdezte és megölelt.
-Nagyon-nagyon-nagyon!-ugráltam örömömben.Odamentünk és leültünk.Rengeteget beszélgettünk.Zayn az a fajta srác akivel órákig tudnék beszélgetni.Ő valahogy más és most nem arra célzok,hogy ő Zayn Malik a One Direction szupersztárja,hanem arra,hogy ő Zayn Malik Baradford rosszfiúja,akibe teljesen belezúgtam.Most azt gondolhatja mindenki,hogy ennyi idő alatt honnan tudhatom azt,hogy ő az igazi?Hát ezt nem lehet tudni,ezt érezni kell és én érzem.És remélem,hogy ő is így érez.Láttam rajta,hogy gondolkodik valamin.
-Mind gondolkodsz?-mosolyogtam rá.
-Rajtad.-mondta és visszamosolygott.
-Rajtam?Ezt meg hogy érted?-kérdeztem és szerintem el is pirultam.
-Hát tudod az a helyzet,hogy nem értelek.Te más vagy,mint a többi lány akikkel eddig voltam.Ők csak azért szerettek,mert én vagyok Zayn Malik a One Direction-ből.Te viszont nem így tekintesz rám.És ez nekem nagyon bejön.Nekem mindig is nehéz volt beszélni az érzéseimről,de amikor veled vagyok,valahogy könnyebben beszélek róluk és ez hihetetlen,mert úgy érzem,hogy ez egy más érzés és még nem vagyok tisztába azzal,hogy ez az az érzés-e vagy nem,mert ilyet még sose éreztem.És nem tudom,hogy te hogy érzel,de én teljesen beléd estem.-mondta mire én nyakába ugrottam és megcsokoltam.-Ezt értsem úgy,hogy te is így érzel?-kérdezte mosolyogva mire én csak bólogattam.Sokáig ott ültünk még aztán elindultunk hazafele.Amikor bementem a szobába észrevettem,hogy Dina nincs ott.
-Zayn?-szóltam utána.
-Igen?
-Nem aludnál ma velem?Dina nincs itt és nem szeretek egyedül aludni.-mondtam szomorúan.
-Hát ha nincs ott,akkor biztos Niall-nál van ami azt jelenti,hogy nekem sincs hol aludnom,szóval ezer örömmel.-mondta és bementünk a szobába.Lefürödtem és átöltöztem,majd bebújtam Zayn mellé az ágyba,akin csak egy boxer volt.Egy kicsit Rolira emlékeztetett.A sötétben csak a haját láttam,ami ugyanolyan,mint Rolinak.Olyan hirtelen történt az a szakítás és annyira aggaszt,hogy haraggal váltunk el.Ezt tisztáznom kell vele.Holnap megbeszélek vele egy találkozót,ha hajlandó lesz rá.Ezen tanakodtam,miközben Zayn mellkasára hajtottam a fejem és ezen agyalva el is aludtam.


                                      *Bella szemszöge*

Hát a filmezésből nem lett semmi,mert a film közepén Harry-nek telefonja volt a nővérétől és amikor letette eléggé aggasztó fejet vágott.
-Mi történt?Rossz hír?-kérdeztem aggódva.
-Hát fogjuk rá.Gemma holnapután reggel érkezik New York-ba anyával.-mondta mosolyogva.
-Hol itt a gond?-kérdeztem és örültem,hogy végre megismerhetem őket.
-Hát a gond az az ami miatt ide jönnek.
-Mégpedig?Harry mondd már,ne kelljen minden szót harapófogóval kiszedni belőled!
-Apa esküvője.-mondta én pedig ledöbbentem.Azzal tisztába voltam,hogy Harry szülei elváltak,de nem hittem volna,hogy meghívja őket az esküvőjére.Jó apa is meghívta anyát,de ők nem haraggal váltak el,nem úgy mint Harry szülei.
-Tessék?Az apukád meghívta őket?De hát ezt miért tette?
-Hát nem apa,hanem Bethany vagy ki volt.A menyasszonya.-mondta undorodva.-Bella el kell jönnöd velem!Kérlek én azt nem bírnám ki egyedül és tudom,hogy anyáék sem.-kérlelt Harry.
-Hát jó rendben!Holnapután lesz?-adtam be a derekam.
-Köszönöm köszönöm!-hálálkodott Harry.Megölelt és megpörgetett a levegőbe majd megcsókolt.Nehéz lesz a holnap az biztos.Viszont annak örülök,hogy végre megismerhetem Gemma-t és Anne-t.Harry úgy döntött,elmegy aludni.Én átmentem Lou-hoz hogy kifaggassam egy kicsit.
-Nos Bella,attól eltekintve,hogy a kapcsolatod Harry-vel tönkreteszi az én románcomat Harry-vel,azért én bírlak királylány!-mondta és megölelt.
-És mi van veled meg Eleanor-ral?Úgy hallottam,holnap ideutazik.-mosolyogtam rá.
-Igen és jön Danielle-is.Liam már nagyon hiányolta Dan-t,már vagy 2 hónapja nem látták egymást a turné miatt,ugyanis Danielle-nek Európában kellett maradnia.Csak Skype-on beszéltek,de az nem ugyan olyan.-mondta egy kicsit szomorúan.Hát igen apával mi is csak Skype-on beszéltünk régebben.Elköszöntem Lou-tól és bebújtam Harry mellé.Úgy aludt,mint a bunda.Göndör fürtjei belelógtak arcába.Ahogy őt néztem én is álomba szenderültem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése