2012-06-21

17.Fejezet

                                  *Harry szemszöge*


Amint Bella kilépett a házból,elővettem a bőröndömet és gyorsan beledobáltam pár cuccot.Nem tudom,hogyan fog reagálni,ha megtudja,hogy mi segítünk Simon-nak.Megjöttek a fiúk.Lerohantam a lépcsőn és bepattantam a kocsiba.
-Hazza  drágám már úgy hiányoztál!-mondta Lou,mire én ránéztem majd elröhögtem magam.Elindultunk a reptér felé,de meg kellet állni,mert Niall éhes volt.Egész hamar odaértünk Simon-hoz.Amikor a lányok megtudták,hogy mi leszünk a segítők hangos sikítozásba kezdtek.
Mivan?-kérdezte Bella.Ránéztem,ő pedig teljesen lesokkolva állt.Kicsit meglepődhetett.Szerencsére ő volt az első és még engem is megdöbbentett,hogy milyen gyönyörűen énekelt.Olyan volt,mint egy angyal.Befejezte a dalt majd ránkmoslygott és elment.Simon ránknézett,hogy mondjunk valamit,majd mikor látta,hogy nem megy,megszólalt ő.
-Ez a lány hihetetlen.Életembe nem láttam még ilyen fiatal lányt ekkora hanggal!-áradozott,majd megszólalt Liam.
-Szerintem nagyon tehetséges!Viszont a hajlításoknál néha elbizonytalanodott,de a magasságok megvoltak neki.
-Na Daddy Directioner megszólalt!-ütögette hátba Zayn.
-Na srácok jön a következő lány!-csitított le minket fogadott apánk.A következő 2 lány elég béna volt és ezt nem elfogultságból mondom.Ez tényleg így volt.Miután minden lányt meghallgattuk elmentünk a szállodába és kipihentük a napot.Másnap korán reggel találkánk volt Simon-nal,mert ki kellett választanunk 3 lányt aki továbbjut.Simon rögtön odatette Bellát a továbbjutókhoz.Lou pedig Hannah-t.
-Na kettő megvan már csak 1 kell.-mondta Niall.Liam megfogta Lola-t vagy kit és odatette a továbbjutókhoz.
-Na ezzel meg is volnánk!-mondta diadalmasan Simon.


                                     *Bella szemszöge*


Amint leszállt a gép bepattantunk Louis kocsijába és elindultunk a fiúk háza felé.Még mindíg nem tudtam,hogy miért kellett ilyen sürgősen hazajönnünk,de amikor beléptünk a házba réjöttem.
-Meglepetéééés!-hallottam meg Emmáék hangját.
-Úristen,de ezt miért?-kérdeztem.
-Meg kell ünnepelni a továbbjutásodat!-ölelt meg Dina.Ááá szóval ezért.
-Annyira imádlak titeket!
-Harry ötlet volt!-mosolygott rám Andy.
-Mondtam már,hogy mennyire szeretlek?-kérdeztem felé fordulva majd megöleltem.
-Ma még nem!-mondta és megpuszilta a hajamat.A nagy ünneplés közepette pár pohárka alkohol is lecsúszott mindenkinél.Főleg Harry,Lou és Zayn ütötte ki magát rendesen.Harry megfogta Lou egyik alsógatyáját a fejére húzta és úgy szaladt körbe a házon,azt viszont nem vettük észre amikor kirohant az utcára.remélem ebből nem lesz címlapsztori.Lou olyan színten részeg volt,hogy meg akarta csókolni Josh-t mert azt hitte,hogy Eleanor az,aztán benyitott a hűtőbe és bekiabálta,hogy Szia Anya milyen az idő odabent?Erre mindenki dőlt a nevetéstől.Zayn az a csendes részeg,aki csak ül és egyszercsak elalszik.Most is így történt.Amikor kimentem Lou-hoz Zayn még a kanapén ült és nézett ki a fejéből,ám amikor visszajöttem már a földön aludt,de ahogy észrevettem lefejelte a dohányzóasztalt.Később Harry és Lou is lefáradtak és elaludtak(isteni csoda!).Én fölmentem Harry régi szobájába és elfeküdtem az ágyon,majd bealudtam.


Reggel nagyon fájt a fejem ezért lementem egy fájdalomcsillapítóért.A fiúk még aludtak.Visszamentem a szobába és bekapcsoltam a lap-topomat.Kész szerencse,hogy itt van a bőröndöm.Fölnéztem twitterre,majd megcsörrent a mobilom.
-Szia Bella!Simon vagyok.Azért hívlak,hogy ma 10órától énekpróba lesz gyere erre a címre-mondta és lediktálta a címet.
-Rendben ott leszek!-mondtam és letettem.Gyorsan kipattantam az ágyból és fölöltöztem.Nagyon izgultam az első énekóra miatt.Fogtam egy taxit majd elindultam a megadott címre.Simon már várt rám.
-Helló kislány!-mondta és átölelt.
-Szia Simon!-mondtam és bementünk az épületbe.
-Bella ő az énektanár Amanda.-mutatta be a kedves feketa hajú nőt.
-Na akkor válasszunk dalt!-csapta össze tenyerét mentorom.-Nos én kezdésnek valami olyanra gondoltam ami kicsit kislányos,de mégis megmutathatod,hogy mit tudsz.Ez a szám pedig Kelly Clarkson-tól a Breakaway.-mondta mosolyogva.
-Ááá imádom azt a számot!-ujjongtam.Megkaptam a szöveget és elkezdtünk próbálni.


                                                              *Szombat,első élő adás*


Egész héten csak próbáltunk.Nagyon izgultam,hogy ne felejtsem el a szöveget és emlékezzek a lépésekre.Éppen a hajamat csinálták,amikor valaki megpuszilta az arcomat.
-Harry!-kiáltottam fel örömömben.A héten alig tudtunk együtt lenni.Én próbáltam ő pedig az új albumuk felvételén dolgozott.
-Szia kicsim!Na izgulsz?Ne izgulj én is izgultam,de nem kell sikerülni fog!-hadarta el a mondatot.
-Harold elég!Te jobban izgulsz mint én-nevettem el magam.
-Hát az biztos!-mondta.-Basszus,bocsi kicsim,de most nekem mennem kell.Majd találkozunk és nyugi!.-mondta és megcsókolt.Miután végeztek a hajammal felöltöztem.Egy egyszerű farmerruha volt rajtam egy fehér Converse cipővel.Lement az első produkció,majd a második és így tovább.Én voltam a 10.Mikor mondták,hogy menjek a színpad mögé,elkezdett bennem dolgozni az adrenalin.Elvezettek a színpad mögött a nézőtér felé,mert én innen jöttem előre.Megálltam a leghátsó sórba.A székek között volt egy széles folyosó ott jöttem előre.Bejelentettek és elkezdődött a kisfilmem.Mikor véget ért elkezdődött a zene én pedig elkezdtem énekelni és előre lépdelni.Mindenki engem nézett és mosolygott,majd fölléptem a színpadra egyenesen a mikrofonállványhoz.Megragadtam és folytattam  az éneklést.A végére mindenki tapsolt majd mikor befejeztem a dalt hangos üdvrivalgásba kezdtek.Meghajoltam és vártam,hogy Bob a műsorvezető megérkezzen mellém.
-Hűha Bella ez nagyon állat volt!Na halljuk a zsűri véleményét!Greg?
-Nahát!Nem gondoltam volna,hogy te ilyet is tudsz!Ez egyszerre volt édes és fenomenális is.Nagyon tehetséges vagy és sokáig el fogsz jutni ebben a versenyben.-mondta és átadta a szót a többi zsűritagnak.Mindenki csupa jót mondott rólam.Bob elmondt a telefonszámomat meg a kódomat én pedig lerohantam a színpadról vissza a backstage-be.Hannah már ott várt rám és gratulált nekem.Még volt egy közös produkciónk ami szerintem elég jól sikerült.Hannah mellett az egyik fiúval Matt-el is jól összebarátkoztam.Matt a bátyámra emlékeztetett.Magas volt,szőke hajú,egy kicsit borostás és nagyon idióta,de hihetetlen jól énekelt.Ezután jött az eredményhírdetés.Nagyon izgultam.A gyomrom egybe volt,hányingerem lett,a lábaim remegtek.
-És az aki elsőként jut tovább a 2.élő show-ba az nem más,mint-itt tartott egy jóóóó hosszú hatászünetet-Isabella Davis!
Amint kimondta a nevemet elkezdtem ugrálni,majd sírni.Megöleltem a öbbieket majd lementem a színpadról,ahol Harry és a fiúk már vártak.
-Ügyes voltál kicsim!-mondta Harry és jó szorosan magához ölelt.
-Szép volt királylány!-mondta Lou és összeborzolta a hajamat.Ezután Matt jutott tovább és ennek nagyon örültem.Hannah-ért viszont nagyon aggódtam,de fölösleges volt,mert ő is továbbjutott.Az első kieső az a csapatok közül volt.A nevüket nem tudom,de nem is érdekel.Harry-vel hazamentünk és leültünk még egy kicsit tévézni.Nem voltam fáradt,de mégis elaludtam Harry karjaiba.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése