2012-06-19

14.Fejezet

                                        *Emma szemszöge*
Zayn-nel hazamentünk,mármint hozzájuk a fiúkhoz.Louis Eleanor-ral volt,Liam Danielle-lel Niall pedig Dinával volt valahol.Biztos egy étterembe vagy nem tudom.Beléptünk a házba leültünk a kanapéra és elkezdtük nézni a Lány és a farkast.A film alatt nem tudtam levenni a szememet Zayn-ről akin csak egy rövidnadrág volt.Állítólag ez a pizsamája és melege van.Na persze!Rámnézett és elmosolyodott majd megcsókolt.Ledöntött a kanapéra és rámnézett.
-Ha még nem állsz készen rám,akkor még várhatunk-kacsintott egyet mire én felröhögtem.
-Ezt a kérdést Lindának is föltetted?-mosolyodtam el és magamhoz húztam.Lekerült rólam az összes ruha és eszembe jutott az az éjszaka Rolival.Hamar elhesegettem a gondolataimat,mert most nem Roli van itt velem hanem Zayn akit tiszta szívemből szeretek.Zayn egyre lejebb és lejebb csókolt és innenstől már mindenki képzeletére bízom a dolgokat.


                                                     *Bella szemszöge*


Hatásszünetet tartottam.Láttam rajta,hogy nagyon izgul,de szerintem ő is tudta a választ.
-Igen!-mondtam mosolyogva.
-Tényleg?-kiáltotta majd elővette a telefonját és tárcsázta Louis számát.-Jössz nekem 50fonttal tesó!Háhá buktad!-röhögött a telefonba majd letette.
-Harold Edward Styles imádlak!-mondtam és megcsókoltam.Segítettem összapakolni a cuccait és már indultunk is haza.Taxival mentünk,mert nem engedtem,hogy vezessen én pedig nem tudok a bal oldalon vezetni.Megérkeztünk a házhoz vagyis a házunkhoz.Hatalmas volt és gyönyörű.Beléptünk az ajtón és földbegyökerezett a lábam.Elindultam a nappali felé,ahol megláttam a bőröndjeimet.Ó szóval tudta,hogy igen-t fogok mondani.Cuki,helyes és még okos is.Elindultam a konyha felé.Na ez lesz az én terepem.Megállapítottam,hogy elég jól felszerelt.A hűtő is tele volt.A nappaliban egy hatalmas kanapé és egy plazma TV fogadott.
-3D-s!-mondta büszkén Hazza.Csak az a gond,hogy ez engem nem hoz lázba.Fölmentem az emeletre és megnéztem a szobákat.4 hálószoba 2 fürdő.Wow!Megkerestem a legnagyobb hálót és bementem.Egy hatalmas franciaágy állt a szoba közepén.Az ajtótól jobbra pedig az ÉN szentélyem,egy hatalmas gardrób állt.Balra nyílt egy terasz és amikor kiléptem elállt a lélegzetem.A kertben egy hatalmas medence állt,volt egy gyönyörű virágoskert és egy kosárpálya.Jellemző...Lementem Harry-hez,de ő el volt foglalva a 3D-s TV-vel.Kimentem a kertbe,ahol megcéloztam a hintaágyat és lefeküdtem.Kicsit elbóbiskolhattam,mert arra keltem,hogy Harry a nevemet kiabálja.
-Bella!Bella!Merre vagy?Bella!-ordította.
-Itt vagyok Styles!-kiáltottam és már rohantam is a nappaliba.
-Bells végre megvagy.Hol voltál?-kérdezte aggódva.
-Kint voltam a kertbe.-mosolyogtam rá.
-Ááá így már minden világos!-mondta és megpuszilt.-nemsokára itt lesznek a srácok szóval szerintem kezdj el készülődni!-mondta és elindult a konyha irányába.Remélem nem gyújtja fel a házat.Elindultam az emeletre és előkerestem egy olyan ruhát ami elfogadható egy One Direction-féle házibuliba.Végül egy fehér virág mintás ruha mellett döntöttem.Lebandukoltam a lépcsőn,de nem vettem észre,hogy Harry elhagyta az egyik pár cipőjét és felbuktam benne és leszánkáztam a lépcsőről.
-Harold Edward Styles te technikailag halott vagy!-ordítottam el magam.Nem sokkal később Harry jelent meg az ajtóban.
-Mi történt Bells?
-Az történt,hogy felbuktam az elhagyott cipődben!-néztem rá mérgesen.
-Sajnálom drágám!-mondta és felsegített a földről majd átölelt.-Jól vagy?
-Hát az ember feneke nem törhet el,szóval jól vagyok!-mondtam és fejemet mellkasára helyeztem.Belélegeztem parfümjének émelyitő illatát.Csöngettek.
-Kinyitom!-indultam el az ajtó fele.Kinyitottam és két kedvenc idiótámmal találtam szembe magam.
-Josh,Andy gyertek be!-mondtam és megöleltem őket.
-Szia csajsziii!-nyújtotta el az i-betűt Andy.
-Jaa helló!-köszönt Josh.Megint csöngettek,de most Harry nyitott ajtót.
-Hazza drágám úgy hiányoztál baby!-egyből tudtam,hogy ki jött meg!
-Harry te megcsalsz engem vele?És Lou mi lesz Eleanor-ral?-szegeztem nekik a kérdést,mire mindenki hangos nevetésben tört ki.Később megérkezett Emma és Zayn is,valamint Dina és Niall.Liam és Danielle csak később érkeztek meg.Miután mindenki itt volt a fiúk kitalálták,hogy játszunk "Én sohát".Ez arról szól,hogy egy ember mondd egy olyan dolgot amit már megtett,de elé mondja azt hogy én sohablablabla és aki már megtette ezt a dolgot az iszik vele.Nos mi vodkával játszottuk.Zayn kezdte.
-Nekem még soha nem volt részem egyéjszakás-kalandban.-mondta és legurított egy vodkát.Vele tartott Andy,Josh és Harry is.Ezután Josh következett.
-Én soha nem chatrouletteztem!-mondta büszkén és lehajtotta a felest.Itt Niall kivételével mindenki ivott.Még mi is, ugyanis egyszer amikor Dináék nálunk voltak unatkoztunk és úgy gondoltuk ez jó móka lesz.És tényleg az volt,de legyen elég ennyi.Ezután jöttem én.
-Én soha nem fantáziáltam Justin Timberlake-kel.-lehúztam a felest és majdnem megfulladtam amikor láttam,hogy a csajokon kívül Andy is megitta a sajátját.Ööö okéé...Majd így mentünk sorba.Harry és Lou a végére tajrészegek lettek és kimentek a kertbe.Éreztem,hogy ebből baj lesz.Elindultak és belefutottak a medencébe.A többieknek sem kellett több mindenki utánuk ugrott.Kimásztunk a medencéből és bementünk a házba.A srácok haza akartak menni,de nem engedtem el őket.Adtam nekik pokrócot és matracot és miután betakartam őket aludtak,mint a bunda.Én fölvánszorogtam a hálóba és bedőltem az ágyba.Ahogy bedőltem el is aludtam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése