2012-06-27

23.Fejezet

Mikor kinyitottam a szemem a kórházban m magam,mindenféle csipogó gépekkel körülvéve.Körbenéztem Harry aggódó tekintetével találtam szembe magam.
-Hogy kerültem ide?
-Lementél a boltba,de leestél a lépcsőről.-mondta komoran
-És ki talált meg?
-Paul veled ment,hogy a rajongók ne rohamozzanak meg.Szerencs,hogy veled volt.-mondta és egy kis mosoly  húzódott a szájára,ami el is tünt,amint az orvos belépett.
-Á látom már felkelt!Csodálatos!Én Mr.Williamson  vagyok!-mutatkozott be a magas őszes hajú férfi.-Nos van egy jó és egy rossz hírem.
-Mi a jó?
-A jó az,hogy ön teljesen felépülhet.Szerencsére nincsen semmi maradandó sérülése,csak pár zúzódás.
-Akkor meg mi a rossz hír?-néztem rá értetlenül és láttam,hogy Harry se érti a dolgokat.
-A rossz hír az,hogy-mondta ki nehezen-Sajnálom,de a kisbabát elvesztették.-mondta ki.
-Micsoda?Milyen kisbabát?-néztem értetlenül.
-Az nem létezik,hogy ne tudott volna róla.A második hétben volt.Nem volt hányingere meg ilyesmik?
-Hát hányingerem volt,de azt a szédülésnek tudtam be és nem foglalkoztam vele különösebben.
-Értem,hát azért nagyon sajnálom.Mindjárt visszajövök a papírokkal és haza is mehetnek.-mondta azzl kiment az ajtón.Én terhes?Hogy nem vettem észre?Hogy lehetek ilyen béna?Hisz az se esett le,hogy már 2 hete késik.Én barom!
-Bella jól vagy?-kérdezte Harry halkan,színte már suttogva.Én csak bólintottam,de kitört belőlem a sírás.Harry odajött és szorosan magához húzott.
-Miért én?Ezt nem hiszem el.Miért pont én?Hogy lehetek ilyen hülye?
-Bella ez nem a te hibád!Én is hibás vagyok és nekem is nagyin fáj hidd el.De gondolj bele mi lett volna,ha megszületik?-kérdezte.Igaza van.Nem tudtunk vlna róla rendesen gondoskodni.Én valószínűleg vissza költöztem volna Londonba,Harry pedig ment volna a túrnéra.A baba apa nélkül nőtt volna fel.Ráadásul néha Harry is olyan,mint egy gyerek.Túl korai lett volna még ez.Nem mondom,hogy örülök,mert fáj nagyon is,de nem tudtuk volna felnevelni.-Na megnyugodtál?
-Igen meg.-mosolyogtam rá.-Elég nekem az,hogy téged neveljelek!-nyújtottam ki rá nyelvemet.Nem sokkal később bejött az orvos és haza mehettünk.Az összes újságíró kint állt,mint a hiénák,akik várják a prédájukat.Na jó ez kicsit durva hasonlat volt.Beülem Harry mellé a kocsiba és elhajtottunk.
-Öhmm Harry neked honnan van kocsid?
-Jaa ez az egész bandáé.
-Oooké.-nyújtottam el a betűket és benyomtam a rádiót.Jó reggelt!Guten Morgen!Itt vagyunk a legfrissebb híreinkkel!Nemrég látták kijönni Isabella Davis-t és barátját Harry Styles-t egy berlini kórházból.Vajon mi történhetett?Lehet,hogy az új álompárnak babája lesz?Vigyázz Brad ás Angelina jön az új álompár!Most pedig jöjjön az időjárás jelentés...
-Csodálatos...Brad és Angelina most haragudni fognak ránk!-mondtam nevetve.
-Túléljük!-nevetett velem Harry.Megérkeztünk a szállodába,ahol a fiúk már indulásra készen álltak.
-Na indulhatunk?Majd a repcsin elmondod mi történt!-kacsintott rám Zayn.
-Jójó rendben van!-adtam be a derekam és visszaültünk a kocsiba.A reptéren rengeteg rajongó volt.Páran odajöttek hozzám,hogy fotózkodjak velük,de voltak akik Harry-vel és velem akartak fotózkodni.Én persze mindíg igent mondtam,különben olvashattam volna,hogy mennyire gonosz vagyok meg stb.Miután a rajongókkal végeztünk felszálltunk a Párizsba tartó járatra.Leültünk Harry-vel,a többiek meg körbeültek minket.Mivel apa is ragaszkodott hozzá,bekapcsoltam a Skype-ot és ott volt apa,Ben,Josh és Liz is a "megbeszélésen".A másik gépen Anna és Gemma kapcsolódott be a beszélgetésünkbe.Összenéztünk,majd szólásra nyitottam a számat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése