2012-06-20

15.Fejezet

Reggel a fiúk hangos kiabálására ébredtem.Ezek még másnaposan is képesek őrjöngeni?Ezt nem hiszem el!Felkeltem és lesétáltam a lépcsőn be a nappaliba,ahol 3 idiótával találtam szembe magam.Andy a földön fetrengett,Harry a fejét fogva ordibált,Josh pedig a kanapén ülve ordítatta a Tv-t.Amikor észrevettek felémrohantak.
-Bella hol a fájdalomcsillapító?-kérdezték egyszerre.
-A konyhában van a bal oldali szekrény legfelső polcán.Elindultak a konyha felé én pedig leültem a kanapéra és néztem a Tv-t.Jó reggelt Nina Benett vagyok a mai sztárhírekkel.Csodálatos...Tegnap a híres brit boyband a One Direction egyik tagja Harry Styles egy gyönyörű hölggyel távozott a kórházból,ugyanis Mr.Styles autóbalesetet szenvedett.A baleset előtt Harry és,mint már megtudtuk Bella összeveztek,de nagyon úgy tűnik,hogy kibékültek.De mit szól ehez Caroline Flack Harry régebbi barátnője?
-Harry és én még mindíg szeretjük egymást ezt ő sem tagadhatja le!-válaszolta kérdésünkre Caroline.Nos vajon szupersztárunk kit választ majd?Ezt a döntést csak ő tudja meghozni.Most pedig nézzük meg,hogyn nyaral Justin Bieber...kikapcsoltam a Tv-t és hátranéztem a 3 röhögő fiúra.
-Mi ennyire vicces?-kérdeztem már én is nevetve.
-Hát az,hogy ez a vén nyanya nem tudja feldolgozni,hogy ejtették-röhögött Andy.
-Jaj Bells nyugi már no para!-nyugtatott Josh.Imádom Josh-t olyan,mint Ben.Mindíg képes megnevettetni,de fel is tudja húzni az agyamat rendesen.Miután a fiúk rendbeszedték magukat elindultak haza.Harry leült mellém a kanapéra és magához húzott.
-Ugye tudod,hogy semmi nem igaz abból amit Caroline mondott!-ez inkább hangzott kijelentésnek,mint kérdésnek,de azért válaszoltam rá.
-Hát persze,csak az a nő olyan idegesítő.-mondtam mosolyogva.Megcsörrent Harry telefonja és ahogy hallottam Liam hívta.
-Oké,persze mindjárt kész vagyok.Aha,aha, oké Szia.-rakta le a telefont.
-Mi történt?-néztem rá kíváncsian.
-El kell mennünk egy Tv-s interjúra.-mondta szomorúan-De hamar végzünk és utána elmehetnénk még valahová.Vagy tőlem maradhatunk itthon is.Majd te eldöntöd.-mosolygott rám.Dudálásokat hallottam kintről,ami azt jelentette,hogy mennie kell.Gyors csókot adott számra majd kilépett az ajtón.Bekapcsoltam a Tv-t és néztem az interjút.Egy magas vörös hajú nő volt a műsorvezető,valami Emily.A fiúk bementek és leültek a fotelba.
-Sziasztok srácok!Köszönjük,hogy elfogadtátok a meghívásunkat!-mondta Emily
-Szia!Mi köszönjük,hogy itt lehetünk-vette át a szót Liam.
-Harry hogy vagy?Minden rendben van veled?
-Jobban nem is lehetnék!-mondta Hazza vidáman és ahogy mosolygott látszottak azok az édes gödröcskéi.
-Nem csodálom,ha ilyen barátnőd van,mint Bella!-mondta Emily mosolyogva.-Nem szeretnél róla beszélni?
-Hát úgy érzem itt az ideje annak,hogy elmondjam mit is érzek.-mondta és megköszörülte a torkát.-Az a helyzet,hogy én hihetelenül szeretem Isabella Davis-t és ezen jelen pillanatban semmi és senki-nyomta meg a senki szót-nem tud változtatni.Én nagyon boldog vagyok vele és a srácok is nagyon megkedvelték.Bár Zayn-nek nem volt nehéz dolga!-nevette el magát,mire Zayn beleboxolt a vállába.
-Igazán?Miért Zayn?
-Hát Bellával mi már nagyon régóta barátok vagyunk és ő mindíg ott volt nekem amikor szükségem volt rá.Mindenben segített és ezért is volt jó az,hogy összetalálkoztunk azon a koncerten.
-És ahogy hallottam nem csak vele találkoztatok össze.-mondta a nő sejtelmesen.-Niall igaz,hogy van egy különleges lány az életedben?
-Igen van,de erről még most nem szeretnék többet mondani.Legyen elég annyi,hogy nagyon szeretem.-mosolyodott el ő is.
-Liam felröppentek olyan hírek,hogy megkéred Danielle kezét.
-Tényleg?És mikor lesz az esküvő?-poénkodott Liam.-Csak mert nekem senki se szólt.
-Szóval ez nem igaz?-kérdezte Emily.
-Hát valamikor biztos sort kerítek rá,de ez nem ma fog megtörténni.-mondta mosolyogva.
-És Zayn mi van veled és Emmával?Ugye így hívják?-kérdezte kedvesen.
-Igen így hívják és ő egy nagyon különleges lány,akit nagyon szeretek,de ennyi legyen is elég.-zárta le a beszélgetést Zayn.Sokat beszélgettek,de én arra már nem tudtam figyelni,mert az ágyon ugrálva ordítottam azt,hogy "SZERET SZERET TÉNYLEG SZERET!".Nem sokkal később betoppant az ajtón Harry és én azonnal a nyakába ugrottam.
-Hohóó valaki nagyon boldog!-mondta és megpuszilta nyakamat.
-Nem is tudom miért!-mondtam.-Szeretlek Harry!-mondtam és megcsókoltam.Ő hevesebben csókolt vissza,majd nekitolt a bejárati ajtónak.Egy halk "áú" jött ki a számon,de ez se őt se engem nem érdekelt.Lehámozta rólam ruháimat(már amennyi volt rajtam) és én ugyanezt tettem vele.Először még csak a nyakamat halmozta el csókokkal majd egyre lentebb és lentebb ment és ezután legyen annyi elég,hogy Harry ezzel az éjszakával is bizonyította,hogy tényleg szeret.


Reggel Harry ölelésében ébredtem a szőnyegen.Hát annyi biztos,hogy jó éjszaka volt.Megpróbáltam fekleni úgy,hogy őt ne ébresszem föl.Halkan fölmentem az emeletre és fölöltöztem.Egy farmersortot és egy rövid újjú Mickey egeres pólót vettem föl és lementem a nappaliba.A bejárati ajtótól összeszedtem a ruháimat amiket szerintem dobhatok is ki,mert Harry széttépte az összeset.Ha ő egyszer beindul...Elmentem a konyhába reggelit készíteni és hallottam,hogy Hazza ébredezik.Bementem hozzá bekapcsoltam a Tv-t és ordítattam a Good Feeling-et és közbe énekeltem is.Ugrálgattam a szobába,amikor valaki lerántott a földre.
-Áúú-jajjgattam.
-Így jár az,aki fölkelti a másikat!-mondta Harry rekedten és megcsókolt.-Amúgy elég jó hangod van!-kacsintott rám majd elment átöltözni.Együtt megreggeliztunk majd átmentünk a fiúkhoz.Úgy döntöttünk,hogy megnézzük a Fekete ruhás nőt Daniel Radcliffe-el.Az elején én csak röhögtem,mint általába a horror filmeken,de aközepe felé már alig néztem a filmet,mert totál beijedtem.Épp az a rész volt,hogy a pasi odamegy az ablakhoz amikor egy hatalmas sikítás hallatszott és ezzel egyidőben megcsörrent a telefonom is.Hatalmasat sikítottam,mire Harry rámnézett és röhögött.
-Ez  nem vicces!-ütöttem hátba.Kimentem és fölvettem a telefont.
-Halló?-szóltam bele.
-Isabella Davis?-kérdezte egy női hang.
-Igen én vagyok.
-Csak annyit szerettem volna mondani,hogy a meghallgatás holnap 10órától lesz a London Arénában.Csak egy dalt kell előadnia a zsűri előtt.-mondta és letette.Micsoda?Meghallgatás?X-Factor?Te jó ég!Ki nevezett be?Megölöm megölöm!
-Harold Edward Styles megöllek!-rontottam be a nappaliba.
-Mi történt?-kérdezte ijedten.
-Te beneveztél a nevemben az X-Factorba?Hogy tehetted ezt?
-Mi?Nem én voltam!-mondta és olyan értetlenül nézett rám,hogy elhittem neki.
-Ha nem te voltál akkor ki volt?-néztem körbe a szobában és megakadt a szemem egy emberen.Louis.
-Louis William Tomlinson!Miért?-fordultam felé,de ő csak elmosolyodott.
-Jó hangod van,csak nem veszed észre!-mondta lazán.
-De én nem tudok annyi ember előtt énekelni!Nem tudom megtenni!
-Ott leszünk veled mi is nyugi!Nekünk se volt könnyű hidd el.Csak válassz egy olyan dalt amit nagyon szeretsz.-nyugtatott meg Liam.
-És mi lesz,ha nem jutok tovább?
-Az nem fog megtörténni!-bíztatott Niall.-Tényleg remek hangod van!
-Hát jó,ha ti mondjátok.-törődtem bele és elkezdtem gondolkodni a dalon,amit holnap énekelni fogok.


Egész este nem aludtam,annyira izgultam a mai nap miatt.A fiúk egyfolytába kérdezgették,hogy mit fogok énekelni,de én nem mondtam el nekik.Legyen meglepetés.Ott álltam a sorban és vártam,hogy megkapjam a sorszámomat.Meg is kaptam.Én voltam a 21456-os.Még párszor átnéztem a dalt,majd szólítottak.
-Király leszel csajszi!-bíztatott Andy.Nem tudom,hogy hogyan került oda,de eljött.
-Minden rendben lesz,csak állj ki és énekelj!-mondta Harry majd adott egy puszit a homlokomra.Elindultam a színpad felé egy mikrofonnal a kezembe és ezer pillangóval a hasamban.Fölmentem a színpadra,ahol a 4 zsűritaggal találtam szembe magamat.Ott ült Gary,Cheryl,Dany Minouge és a végzetem Simon Cowell.Tőle féltem a legjobban,bár a fiúk azt mondták,hogy nagyon kedves.
-Jó napot!-köszöntem.
-Szia hogy hívnak?-kérdezte Simon.
-Isabella Davis vagyok 18 éves.-mondtam mosolyogva.
-Rendben Bella mit fogsz nekünk énekelni?
-Kelly Clarkson-tól a Because of you-t.-mondtam mire ő bátorítóan rámmosolygott.
-Kezdheted.-mondta én pedig belekzdtem a számba.Teljes szívemből énekeltem és úgy érzem,hogy jó lehettem,mert nem állítottak le és végig tudtam énekelni a számot.A szám végén meghajoltam és a zsűrire néztem.
-Gyönyörű hangod van Bella és te magad is gyönyörű vagy.Tőlem kapsz egy hatalmas nagy Igent!-mondta Gary.Egy megvan!
-Tőlem is egy igent kapsz!-mondta Cheryl mosolyogva.Kettő.
-Nem okozok meglepetést senkinek,ha igent mondok!-válaszolta Dany.Ezaz három!Már biztos továbbjutottam.Majd Simon következett.
-Nos Bella az a helyzet,hogy én még életembe nem hallottam még ilyen tiszta és gyönyörű hangot!Persze,hogy igent mondok!-mosolygott Simon.
-Köszönöm köszönöm!-hálálkodtam majd lerohantam a színpadról egyenesen a srácokhoz.Odarohantam hozzájuk és megöleltem Harry-t.
-Látod én megmondtam!-mondta és megcsókolt.Odamentem Lou-hoz,hosz ha ő nem lenne sose szántam volna rá magam arra,hogy eljőjjek ide.
-Köszönöm Lou!-mondtam és megöleltem.
-Nincs mit királyány!-mondta és jó szorosan visszaölelt.Nagyon izgultam a következő forduló miatt.A tábor a legnehezebb része.Még szerencs,hogy 10 éves korom óta táncolok.Betanultam a koreót majd kiálltam a színpadra 10 másik lánnyal.Nagyon élveztem és úgy tűnt nekem ment a legjobban.Ezután megint énekelni kellett,de most csapatokba raktak össze minket és utána szólót kellett énekelnünk.Én 2 másik lánnyal Rose-val és Hannah-val voltam egy "csapatba".Mi az Eternal Fame-et választottuk.Hihetetlenül jól éreztem magam és a zsűri arcán látszott,hogy tetszett nekik.
-Mit fogsz énekelni?-kérdezte Hannah.
-Katy Perry Last Friday Night-ját egy kicsit átdolgozva.-mondtam mosolyogva.-Te?
-Én Kelly Clarkson-tól a Stronger-t.-mondta és már szólították is.
-Sok szerencsét!-kiabáltam utána.
-Neked is!-intett egyet majd eltűnt.Nagyon izgultam.Féltem,hogy elfelejtem a szöveget.Szólítottak én pedig elindultam ismét a színpad felé.Kezembe adták a mikrofont és fölléptem a színpadra.
-Helló Bela!Jó újra látni!-köszöntött Simon.Hmm tényleg kedves ember.-Mit fogsz ma énekelni?
-Egy Katy Perry feldolgozást.-mondtam és belekezdtem a Last Friday Night-ba.A szám végére a közönség tapsolt.Nagyon örültem.Miután befejeztem Simon megköszönte,hogy eljöttem majd lelépdeltem a színpadról.Később csoportokba osztottak minket és felhívtak a színpadra.Az én csoportomba se Hannah-t se Rose-t nem láttam.Nagyon féltem,hogy vagy én esek ki vagy pedig ők.
-Srácok az a helyzte,hogy ti mind továbbjutottatok!-mondta boldogan Cheryl.Ezt el sem hiszem!Továbbjutottam!Az els dolgom az volt,hogy fölhívjam a fiúkat,mert megígértem nekik.Könnyeim közt tárcsáztam Harry számát.Két csöngés után már föl is vette.
-Na?-kérdezte izgatottan
-Hát..-szipogtam-Továbbjutottam!-ordítottam bele a telefonba.A vonal másik végéről hallottam,ahogy mindenki ordibál és gratulál nekem.Elköszöntem tőlük majd letettem és vártam,hogy megtudjam mi lett Hannah sorsa.Egy fél órával később berohant a következő továbbjutó csapat.És ott volt köztük Hannah-is.
-Áááá ezt el sem hiszem!Bella továbbjutottunk!Más csak az a kérdés,hogy ki lesz a mentorunk.-tényleg a mentorok háza a következő.Nagyon izgultam,hogy kit kapunk.Amikor hazaértem mindenki megölelt és gratulált,majd kérdezték,hogy hova kell utaznom.Megnéztem a repjegyemet.
-Farnciaország!-nyögtem ki.Woow Franciaország!
-Azta!-a többiek csak ennyit tudtak kinyögni.
Tuti,hogy Simon lesz az!-mondta Niall.Én fölmentem a szobába,lezuhanyoztam és elaludtam.Holnap hosszú nap vár rám.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése