2012-06-07

2.Fejezet

-Úristeeen ez a meccs nagyon jó volt!-őrjöngött Kata
-Nem akarok haza menni!-szomorkodott Anna
-Én se,de holnap újra suli!Bár nem tudom,hogy ez jót vagy rosszat jelent-e.
-Még mindig Tomi?Ennyi idő alatt sem sikerült őt kiheverned?
-Nem nem sikerült!Hogy sikerült volna!Ő  volt életem nagy szerelme és nem tudok rajta tovább lépni és ezt nektek is be kell látnotok!-oktattam őket.
Amikor először beléptem az osztályba senkit sem ismertem,de rajta rögtön megakadt a szemem.Ő volt Németh Tomi életem legnagyobb szerelme.A sulikezdés után 1 hónappal jöttünk össze,minden jól ment addig amíg meg nem tudtam,hogy már régóta csal egy olyan csajjal,akit ki nem állhatok.Ő az osztály boszorkánya Linda és hogy miért épp ő és miért nem én kellettem neki?Hát talán azért,mert én nem vonaglok előtte úgy,mint egy utolsó útszéli r****c és mert én nem ajánlottam föl neki már az első randi után,hogy lefekszem vele.Hát ez most lehet hogy furcsán hangzik,de ez van én nem ilyen vagyok!Lehet,hogy ez a baj velem?Visszatérve Tomihoz.Én szakítottam vele,de ígyis kellett 2 hónap amíg kihevertem,de úgy érzem,hogy őt sose tudom elfelejteni.
-Hahóóó Bella itt vagy?Mindjárt leszáll a gépünk!-ébresztett fel ábrándozásaimból Kata
-Mi?ja persze oké az tök jó.


                                                        *Másnap reggel*


-Bellaaaaa gyerünk kelj fel vár a suli!Nehogy elkéss nekem!első nap késni nem valami jó dolog!-ordította a fülembe Ben
-Beeen!!!Azonnal menj ki a szobámból és hagyj békén még korán van!-válaszoltam álmosan
-Korán?Dehát már 7 óra!-mondta röhögve bátyám
-Mennyi?Úristen ezt nem hiszem el el fogok késni!-kiabáltam és már indultam is öltözni.
Úgy döntöttem,hogy egy  fehér virágos szoknyát veszek föl egy fekete toppal,hozzá egy fehér sálat és egy egyszerű kék blézert.Lerohantam a lépcsőn és már indultam is a suliba,ám amikor odaértem megtorpantam.Ott állt ő,aki semmit sem változott csak egy kicsit(kicsit?najó nagyon)lebarnult és ahogy a szél belefújt barna hajába egy pillanatra úgy éreztem,hogy talán újrakezdtehtnénk,ám álmodozásomból Linda ébresztett fel,aki amikor megérkezett nyomott egy gyors(kb 5 percig tartott,de ez náluk gyorsnak számít)csókot a szájára.Hát igen van ami nem változik.
-Belaa,Bella!!!-kiabálta legjobb barátnőm Emma
-Emma te jó ég de rég láttalak!Úgy hiányoztál!-mondtam és megöleltem
-Te is nekem,de nézd itt jön Edina is!
-Dinaaa!-szaladtunk oda kis csapatunk harmadik tagjához
-Bella,Emma olyan jó titeket újra látni!-fogadott mosolyogva Dina
-Nem az AC/DC sokkal jobb,mint a Ramstein!-hallottuk meg Peti hangját magunk mögül
-Na itt vannak a Rockerek-nevettünk fel egyszerre mire én egy nagy ölelést kaptam valakitől.Megfordultam és az illető nyakába ugrottam.
-Roli!!!-kiáltottam el magam mire ő felnevettett.
-Téged is jó újra látni Bella!-mosolygott rám Roli
Roli már 10. óta a legjobb barátom,amolyan Zayn pótlék(jó ez most hülyén hangzott,de tényleg így van)ő az akinek bármit elmondhatok még olyanokat is amit Emmának és Dinának sose mondanék el.Imádom!
-Nem most nem érek rá!Rendben értem viszhall!
-Szia Robi jó újra látni-köszöntöttem padtársamat
-Ahaaha persze téged is.-rázott le hát igen ennyi ő már csak ilyen.
-Te Roli Petra és Bence mióta járnak?-kérdeztem barátomat
-Hát úgy kábé 3 hete.Miért?Nem tudsz róla?
-Hát nem,de a kényeg az,hogy összeillenek.
-Mert?
-Hát az osztály nagymenője és az osztály legszebb csaja.
-Mi?Nagymenő?És mivan velem?És legszebb csaj?Nane Bella te is tudod,hogy te vagy a legszebb csaj az egész Földön!-mondta Roli és adott egy puszit a fejemre
-De nemis..-de nem tudtam végigmondani,mert a csengő megelőzött.
Az első nap nagyon unalmas volt cak osztályfőnöki óráink voltak ráadásul még Robival se beszélhettem mert állítása szerint "fontos telefonhívást várt".Otthon egy cetli várt:Szia Bell!Ma csak este érek haza,mert van egy fontos megbeszélés amin ott kell lennem majd jövök!Puszi:Ben
Hát jó akkor mit csináljak?Bekapcsoltam a TV-t és épp a VIVAtv-n ment az Interaktív amikor bevágtak egy videót:Sziasztok mi vagyunk a One Direction és egy bejelentést szeretnénk tenni!Lesz az Erópai túrné és a fiúkkal úgy döntöttünk,hogy Magyarországra is ellátogatunk!A jegyeket már megvásárolhatjátok.Sziasztok!
Megcsörrent a telefonom.
-Bella most foglaltam  jegyet!-ordított bele Dina
-Juujj ez remek és mikor lesz?
-Június 22-én 18órától
-Olyan későn? 
-Hát a fiúk most Amerikába vannak-szomorodott el Dina
-Hát akkor menjünk oda!Én a jövőhéten úgyis megyek apához,majd megnézzük,hogy hol lesz koncertjük meg dedikálásuk és elmegyünk rendben?
-Jujj Bella ez király,de akkor mi is menjünk el az apukádhoz?
-Hát persze mégis mit gondoltál?
-Jujj ez remek!Na most nekem mennem kell szia!
-Szia!
És letette.Én írtam egy e-mailt apának,hogy kettővel több személyt kéne fogadnia majd elindultam a szobámba és bekapcsoltam a TV-t amin sikeresen el is aludtam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése